Mommybloggerstopic #9

Zouden er nou echt nog mensen oprecht benieuwd zijn naar dat bijpraten? Ik heb het gevoel dat ik na 5 stories alles al weer weet en dat ik het al 3x eerder heb gelezen, en ik volg haar niet eens.
Verder wel prachtig allemaal hoor, totaal geen zure gevoelens. Het bestaat gewoon dat alles goed gaat en dat je in de 7e hemel bent, ik ben de laatste om dat te ontkennen maar vind dat gepraat daarover wel erg saai ofzo.

1 like

Ik ook al. Nooit iets gezegd ook ? Erg vreemd wel.

Ja wat flauw ik moest dat ook!!!

6 likes

Kan me herinneren dat ze volgens mij alleen de kraamzorg voor de noodzakelijke controles heeft, dus ze zal vast niet het standaard boekje met hoe de nacht is gegaan qua voeding e.d. bij hoeven houden, kan ook niemand er wat van vinden/zeggen #momhack :stuck_out_tongue_winking_eye:

Edit: ik heb hier overigens echt geen mening over, vind het echt prima dat ze die keuze maakt

6 likes

Oh zalig, mocht ik nog een keer baren dan ga ik het ook zo doen!

6 likes

Haha het is een advies he mensen! Je mag altijd bepalen hoe je het zelf wil. Maar in het begin is (voor de borstvoeding) zo vaak mogelijk aanleggen het beste. Maar prima in het ziekenhuis laat ik ouders ook zelf beslissen hoe lang ze tussen de avond en ochtendvoeding willen laten. Maar meestal beslist de baby :grin:. Bij prematuren of andere mogelijke indicaties voeden we wel altijd om de 3 uur hoor!

11 likes

Da’s toch fijn.

7 likes

Nou daar dacht onze Gerrie anders over hoor :face_with_peeking_eye:

7 likes

Het klinkt heel vanzelfsprekend, maar zo voelt het niet (voor iedereen) als je net bevallen bent. Er lopen allerlei professionals om je heen die een ‘mening/advies’ hebben en je hebt zelf helemaal geen idee want niet eerder meegemaakt.
Kan me voorstellen dat het bij een 2e 3e 4e enz al anders en vanzelfsprekender voelt om zelf te bepalen wat je doet met je kind.

14 likes

Ik volgde haar gewoon haha maar wel apart ja

2 likes

Oh dan weet ik het niet :joy: ze blokt ook mensen die haar volgen met bijv heel weinig volgers/berichten en/of een privé account

4 likes

Ooh dan is dat het misschien hahah echt apart :joy: next level dit

4 likes

Gerrie was zeker nog vooroorlogs😂. Maar dan nog.

7 likes

Als je geen profielfoto hebt ook, geloof ik.

2 likes

Klopt idd. Ik stuurde toen ze nog niet zo bekend was wel eens berichtjes met haar, hardstikke leuk. Op een gegeven moment wilde ik mn profiel opdoeken, dus een onherleidbare naam en profielfoto gewist. Opeens kon ik haar niet meer vinden. Had ze me geblokkeerd. Nou ja goed

3 likes

Volgt iemand lifebyrosie nog? Ze heeft 3 super schattige zoontjes

Maar ik vind haar de laatste tijd zo ontzettend negatief. Alles is zwaar en niet leuk. Volgens mij had ze ook iets gepost over dat ze niet
Lekker in haar vel zit. Hopelijk krijgt ze daar hulp bij.

Ik snap ook wel dat je niet alleen maar het perfecte plaatje wil laten zien. Maar dit is zo negatief.

Ik volg haar en vind haar juist wel verfrissend in hoe eerlijk ze is. Maar als je het te negatief vindt zou ik haar lekker ontvolgen

17 likes

Ik volg haar ook en vind haar heel leuk om te volgen. Ik vond het net iets minder negatief de laatste tijd. Maar ik struggle met dezelfde zaken dus vind het “leuk” om iemand te zien met dezelfde “ problemen”.
En ik vind haar content met spaarzaam zijn en het organiseren ook heel leuk.
Tldr ik vind haar en haar content leuk en vindt dat het wel meevalt met de negativiteit.

7 likes

Behalve als je je kaartje in de parkeergarage kwijtraakt :upside_down_face:

123 likes

Ik vind het ook fijn dat ze de leuke dingen laat zien, en dat dat juist ook geen ‘grote’ dingen hoeven te zijn, maar ook kleine dingen. En dat er ook dagen bij zitten waarop je even geen zin hebt in gejengel, of er even klaar mee bent en zou willen dat je heel even rust had. Dat heeft denk ik elke ouder wel.
Ik vind het ook nog steeds leuk om haar te volgen, omdat ze wel gewoon de echte kant laat zien en daar ook eerlijk over is.

4 likes