Ze hebben goede slaapgenen haha.
Maar je moet in de kraamweek je baby toch elke 3 uur wakker maken om te laten drinken? Of moest ik dit en de rest van de wereld niet?
Ja hier in het begin ook… Mijn baby kwam eerst niet zo goed aan.
Maar doorslapen is ip al wanneer ze alleen voor voeding komen.
Ja dat “moet” idd maar volgens mij geeft Michelle borstvoeding op verzoek en blijkbaar drinken de kids vanaf baby af aan al genoeg om zo een paar uur door te slapen. Bijv om 0:00 en dan weer om 06:00 ofzo? Dus bij Morris deed ze dit wel maar daarna merkte ze dat ze telkens gewoon doorsliepen dus liet ze het zo. Zolang ze aankomen prima denk ik?
Het is wel weer allemaal mierzoet hè
Toevallig sliep mijn baby dus ook vanaf geboorte door (als in: ik liet haar 23:30 uur drinken en daarna sliep ze tot 6 a 7 uur s ochtends). Ze groeide en ik zag dag ze tevreden was dus maakte haar niet wakker. Maar ik had alsnog nou niet t idee dat ik zo’n mierzoet leven had als de familie Bollen.
Had nog steeds trekkende hechtingen, een bizar drukke peuter, lekkende tieten en was mn kraamhulp zeer dankbaar dat ze er was haha
Ik vraag me eerlijk gezegd wel af of er daadwerkelijk mensen geïnteresseerd zijn in het doorslapen van hum baby en de melkproductie van Mies maargoed
Zij bepaalt wat wij te zien krijgen hè. Het is ook haar werk om een perfect plaatje neer te zetten op instagram, zoals vaker gezegd is hier. De lekkende tieten en vieze luiers en kraamverband zullen er ook heus wel zijn. Toch doet ze blijkbaar iets goed omdat zoveel mensen haar volgen of het in elk geval over haar hebben
En wat doorslapen en kraamhulp betreft zullen ze na 3 kinderen voorafgaand aan deze nu wel enig idee hebben van wat ze aan het doen zijn en wat werkt voor hun
Yes, ik kan niet wachten op “ja maar ik had 10 hechtingen, slaap te kort en geen make-up op hoor” vergelijkingen met de Bollen baby.
Is het dan nog niemand opgevallen dat de initialen van de kinderen van Michelle Bollen op volgorde M BOL zijn…?
(Kom maar op met die drie extra kids met de L, E en N. )
Ja hehe daar komen we toch voor naar dit forum
Waarom wordt de naam niet gewoon meteen genoemd hier dan? Maar Laurens dus. Leuke naam wel.
Zouden er nou echt nog mensen oprecht benieuwd zijn naar dat bijpraten? Ik heb het gevoel dat ik na 5 stories alles al weer weet en dat ik het al 3x eerder heb gelezen, en ik volg haar niet eens.
Verder wel prachtig allemaal hoor, totaal geen zure gevoelens. Het bestaat gewoon dat alles goed gaat en dat je in de 7e hemel bent, ik ben de laatste om dat te ontkennen maar vind dat gepraat daarover wel erg saai ofzo.
Ik ook al. Nooit iets gezegd ook ? Erg vreemd wel.
Ja wat flauw ik moest dat ook!!!
Kan me herinneren dat ze volgens mij alleen de kraamzorg voor de noodzakelijke controles heeft, dus ze zal vast niet het standaard boekje met hoe de nacht is gegaan qua voeding e.d. bij hoeven houden, kan ook niemand er wat van vinden/zeggen #momhack
Edit: ik heb hier overigens echt geen mening over, vind het echt prima dat ze die keuze maakt
Oh zalig, mocht ik nog een keer baren dan ga ik het ook zo doen!
Haha het is een advies he mensen! Je mag altijd bepalen hoe je het zelf wil. Maar in het begin is (voor de borstvoeding) zo vaak mogelijk aanleggen het beste. Maar prima in het ziekenhuis laat ik ouders ook zelf beslissen hoe lang ze tussen de avond en ochtendvoeding willen laten. Maar meestal beslist de baby . Bij prematuren of andere mogelijke indicaties voeden we wel altijd om de 3 uur hoor!
Da’s toch fijn.
Nou daar dacht onze Gerrie anders over hoor