Het klinkt heel vanzelfsprekend, maar zo voelt het niet (voor iedereen) als je net bevallen bent. Er lopen allerlei professionals om je heen die een ‘mening/advies’ hebben en je hebt zelf helemaal geen idee want niet eerder meegemaakt.
Kan me voorstellen dat het bij een 2e 3e 4e enz al anders en vanzelfsprekender voelt om zelf te bepalen wat je doet met je kind.
Ik volgde haar gewoon haha maar wel apart ja
Oh dan weet ik het niet ze blokt ook mensen die haar volgen met bijv heel weinig volgers/berichten en/of een privé account
Ooh dan is dat het misschien hahah echt apart next level dit
Gerrie was zeker nog vooroorlogs😂. Maar dan nog.
Als je geen profielfoto hebt ook, geloof ik.
Klopt idd. Ik stuurde toen ze nog niet zo bekend was wel eens berichtjes met haar, hardstikke leuk. Op een gegeven moment wilde ik mn profiel opdoeken, dus een onherleidbare naam en profielfoto gewist. Opeens kon ik haar niet meer vinden. Had ze me geblokkeerd. Nou ja goed
Volgt iemand lifebyrosie nog? Ze heeft 3 super schattige zoontjes
Maar ik vind haar de laatste tijd zo ontzettend negatief. Alles is zwaar en niet leuk. Volgens mij had ze ook iets gepost over dat ze niet
Lekker in haar vel zit. Hopelijk krijgt ze daar hulp bij.
Ik snap ook wel dat je niet alleen maar het perfecte plaatje wil laten zien. Maar dit is zo negatief.
Ik volg haar en vind haar juist wel verfrissend in hoe eerlijk ze is. Maar als je het te negatief vindt zou ik haar lekker ontvolgen
Ik volg haar ook en vind haar heel leuk om te volgen. Ik vond het net iets minder negatief de laatste tijd. Maar ik struggle met dezelfde zaken dus vind het “leuk” om iemand te zien met dezelfde “ problemen”.
En ik vind haar content met spaarzaam zijn en het organiseren ook heel leuk.
Tldr ik vind haar en haar content leuk en vindt dat het wel meevalt met de negativiteit.
Ik vind het ook fijn dat ze de leuke dingen laat zien, en dat dat juist ook geen ‘grote’ dingen hoeven te zijn, maar ook kleine dingen. En dat er ook dagen bij zitten waarop je even geen zin hebt in gejengel, of er even klaar mee bent en zou willen dat je heel even rust had. Dat heeft denk ik elke ouder wel.
Ik vind het ook nog steeds leuk om haar te volgen, omdat ze wel gewoon de echte kant laat zien en daar ook eerlijk over is.
Ik ben het er helemaal mee eens dat je medewerkers gewoon vriendelijk kan benaderen.
Maar het lijkt me niet heel gek dat mensen stress voelen als ze gaan reizen. Zeker nu met alle chaos op vliegvelden, dan wordt je toch ook gewoon niet vrolijk als jouw vakantie misschien in rook op gaat door de drukte bij security.
Maar goed ze zegt dit dus nadat ze binnen een half uur door incheck en security heen is, met priority status.
En zij hebben ook meerdere vakanties per jaar en geen groot probleem als ze een vlucht zouden missen want financieel trekken zij dat echt wel.
Dan snap ik ook wel dat je geen stress voelt
En ze lijken dus zelf even te zijn vergeten hoe lijp Wout werd toen ze een keer hun parkeerkaartje waren kwijtgeraakt en gewoon, net als iedere andere gewone Nederlander, een nieuw kaartje+de extra kosten moesten betalen
Toen leek hij niet zo stressbestendig
Hahahah echt hè, hoe stressbestendig zouden ze zich hebben gedragen als ze hun vlucht zouden hebben gemist. Nadat ze vier uur in de rij hebben gestaan
Ze vliegen ook nog ‘business’ volgens mij (business op KLM Cityhopper = onzin imho)
Voor een uurtje vliegen ook nog
En ze zijn allebei ergens anders heen . Zag bij Elise dat ze in Zürich geland is en Wouter naar Oostenrijk is
haha zürich is het dichtstbijzijnde vliegveld als je naar vorarlberg gaat, dus vermoed dat ze daarom daar geland zijn. ben benieuwd waar ze naartoe gaan haha
Kunnen ze niet met de auto naar Oostenrijk joh, moet dat per vliegtuig