Mommybloggerstopic #9

Ik ben het er helemaal mee eens dat je medewerkers gewoon vriendelijk kan benaderen.
Maar het lijkt me niet heel gek dat mensen stress voelen als ze gaan reizen. Zeker nu met alle chaos op vliegvelden, dan wordt je toch ook gewoon niet vrolijk als jouw vakantie misschien in rook op gaat door de drukte bij security.

Maar goed ze zegt dit dus nadat ze binnen een half uur door incheck en security heen is, met priority status.
En zij hebben ook meerdere vakanties per jaar en geen groot probleem als ze een vlucht zouden missen want financieel trekken zij dat echt wel.
Dan snap ik ook wel dat je geen stress voelt :joy:

15 likes

En ze lijken dus zelf even te zijn vergeten hoe lijp Wout werd toen ze een keer hun parkeerkaartje waren kwijtgeraakt en gewoon, net als iedere andere gewone Nederlander, een nieuw kaartje+de extra kosten moesten betalen

Toen leek hij niet zo stressbestendig

20 likes

Hahahah echt hĂš, hoe stressbestendig zouden ze zich hebben gedragen als ze hun vlucht zouden hebben gemist. Nadat ze vier uur in de rij hebben gestaan :smiling_face_with_tear::rofl:

9 likes

Ze vliegen ook nog ‘business’ volgens mij (business op KLM Cityhopper = onzin imho)

4 likes

Voor een uurtje vliegen ook nog :sweat_smile:

5 likes

En ze zijn allebei ergens anders heen :crazy_face:. Zag bij Elise dat ze in ZĂŒrich geland is en Wouter naar Oostenrijk is :joy:

1 like

haha :joy: zĂŒrich is het dichtstbijzijnde vliegveld als je naar vorarlberg gaat, dus vermoed dat ze daarom daar geland zijn. ben benieuwd waar ze naartoe gaan haha

2 likes

Kunnen ze niet met de auto naar Oostenrijk joh, moet dat per vliegtuig :unamused:

14 likes

Ben het 2e met je eens, voor Europa is C-class geen echte meerwaarde. Maar ze vliegen(vlogen) geen Cityhopper, gewoon KLM met een 737.
En op de 737 heb je wel in de C-class dat de middelste stoel van de 3 vrij blijf voor extra ruimte, dat is wel lekker met kinderen.

4 likes

ja joh, je gaat toch geen 900km rijden als je ook kan vliegen? :crazy_face:

2 likes

Waarschijnlijk is het met de auto ook net zo snel als dat ze nu op tijd op het vliegveld moesten zijn, wachten op douane, bij aankomst wachten op koffers en vervoer etc
 :sweat_smile:

5 likes

en nu zitten met een huurauto met ondergepiste kinderzitjes

15 likes

ja dit is echt zo :joy: als ze inderdaad naar vorarlberg gaan, maakt het echt amper uit qua reistijd.
vanaf locatie naar het vliegveld: ca. 2u
2u van tevoren op het vliegveld
1/2u vliegen
1u wachten op bagage
vanaf vliegveld naar locatie: 1/2u.
zit je ook al zo op 9 uur al met al, maakt dus geen reet uit

7 likes

Haar vader woont in Oostenrijk.

4 likes

Ze was al zo negatief bij 2 kinderen en toen ze ging huilen in de stories omdat de derde geen meisje bleek te zijn ben ik compleet afgehaakt. Ik begrijp inmiddels van anderen dat het bestaat, maar ik heb zelf echt helemaal niets met ‘genderdissapoinment’, wees blij dat je 3 gezonde kinderen mag krijgen.

23 likes

Huh die van Elise?
En waar staat dat ze naar voralberg gaan? Haha ik volg er niks van

7 likes

Ik weet niet naar waar ze juist gaan in Oostenrijk.
Maar iemand vroeg wat ze daar gaan doen. Ik vermoed haar vader bezoeken die daar woont/verblijft. Ook maar een aanname van mij.

7 likes

haha ik zei vorarlberg! vanaf daar is zĂŒrich namelijk het dichtstbijzijnde internationale vliegveld. heb verder geen idee waar en naar wie ze toegaan hoor haha

1 like

Je ziet bij dat kinderzitje installeren ook dat W meteen zo opgefokt isđŸ˜©

6 likes

Nou sorry maar 9 uur opgevouwen in een auto zitten heeft ook mijn voorkeur niet. En dan heb ik het nog niet eens over mijn hernia.

1 like