Mommybloggerstopic #9

Ben het 2e met je eens, voor Europa is C-class geen echte meerwaarde. Maar ze vliegen(vlogen) geen Cityhopper, gewoon KLM met een 737.
En op de 737 heb je wel in de C-class dat de middelste stoel van de 3 vrij blijf voor extra ruimte, dat is wel lekker met kinderen.

4 likes

ja joh, je gaat toch geen 900km rijden als je ook kan vliegen? :crazy_face:

2 likes

Waarschijnlijk is het met de auto ook net zo snel als dat ze nu op tijd op het vliegveld moesten zijn, wachten op douane, bij aankomst wachten op koffers en vervoer etc… :sweat_smile:

5 likes

en nu zitten met een huurauto met ondergepiste kinderzitjes

15 likes

ja dit is echt zo :joy: als ze inderdaad naar vorarlberg gaan, maakt het echt amper uit qua reistijd.
vanaf locatie naar het vliegveld: ca. 2u
2u van tevoren op het vliegveld
1/2u vliegen
1u wachten op bagage
vanaf vliegveld naar locatie: 1/2u.
zit je ook al zo op 9 uur al met al, maakt dus geen reet uit

7 likes

Haar vader woont in Oostenrijk.

4 likes

Ze was al zo negatief bij 2 kinderen en toen ze ging huilen in de stories omdat de derde geen meisje bleek te zijn ben ik compleet afgehaakt. Ik begrijp inmiddels van anderen dat het bestaat, maar ik heb zelf echt helemaal niets met ā€˜genderdissapoinment’, wees blij dat je 3 gezonde kinderen mag krijgen.

23 likes

Huh die van Elise?
En waar staat dat ze naar voralberg gaan? Haha ik volg er niks van

7 likes

Ik weet niet naar waar ze juist gaan in Oostenrijk.
Maar iemand vroeg wat ze daar gaan doen. Ik vermoed haar vader bezoeken die daar woont/verblijft. Ook maar een aanname van mij.

7 likes

haha ik zei vorarlberg! vanaf daar is zürich namelijk het dichtstbijzijnde internationale vliegveld. heb verder geen idee waar en naar wie ze toegaan hoor haha

1 like

Je ziet bij dat kinderzitje installeren ook dat W meteen zo opgefokt is😩

6 likes

Nou sorry maar 9 uur opgevouwen in een auto zitten heeft ook mijn voorkeur niet. En dan heb ik het nog niet eens over mijn hernia.

1 like

Ik vind het juist heel erg goed dat ze hier zo eerlijk over durft te zijn. Er zijn echt meer vrouwen dan we denken die hier last van hebben maar er ligt zo’n gigantisch taboe op. Het gaat vaak niet eens om een bepaald geslacht maar het idee dat we een heel beeld bij de toekomst hebben en dat weg valt (en dat dat beeld van de toekomst ligt überhaupt niet vast ongeacht geslacht maar denk dat daar het juist ligt, een beeld creĆ«ren terwijl je dat niet kan). Ik denk dat een hoop vrouwen door haar daar wel eerlijk over durven te zijn.

Maar inderdaad toen ze twee kinderen had vond ze het vaak al heel zwaar en ik betrap me er zelf op dat ik me wel eens af vraag waarom je in godsnaam voor een derde gaat (terwijl ik daar eigenlijk helemaal niks van te vinden heb) als je veel waarde hecht aan nog leuke dingen doen, je identiteit blijven houden, niet steeds hoeven multitasken x100, jezelf op plek zoveel moeten zetten. Want het klinkt alsof dat is waar ze nu mee struggelt. Ik vind het wel heel goed dus dat ze een eerlijk beeld geeft voor alle andere moeders die hier ook mee zitten en het niet durven te delen maar snap wel dat het veel negativiteit en focus daar op nu wordt voor velen.

7 likes

Dat mag toch??

Ik raak ook altijd zwaar opgefokt van autostoeltjes.

4 likes

tuurlijk, maar het is wel een contrast met hoe hij zich graag wil voordoen.

3 likes

Ik wist niet dat haar vadee daar woonde! Dacht dat hij in ams woonde ook

5 likes

Hij verblijft er toch erg vaak.

2 likes

Geen idee :joy:

6 likes

Dat laatste ben ik helemaal eens, maar over dat eerste denk ik echt anders. Ik vind niet dat elke gedachte zomaar gedeeld hoeft te worden. Ze knalt dat op internet in de wetenschap dat bekenden en onbekenden dat lezen. Iedereen zal dus weten dat ze liever een meisje had gehad, haar zoon dus later waarschijnlijk ook. Sommige dingen mogen van mij om die reden taboe blijven. Bovendien vind ik het een typische westerse verwendheid. Bijna alles is maakbaar, dit is een van de weinige dingen die je niet in de hand hebt en zelfs dat willen we eigenlijk het liefste wel. Dat je een bepaald beeld hebt dat niet klopt met jouw eigen realiteit is gewoon je eigen naĆÆeve schuld. De kans dat dat namelijk (in dit geval) niet uitkomt is 50%.

Misschien sta ik wat feller in deze opinie omdat zwanger worden bij mij niet vanzelf ging en ik iets te veel verhalen van andere (wens)moeders op dit forum heb gelezen. Zij zouden in hun handjes knijpen met een gezond kindje, wat voor geslacht het ook heeft.

43 likes

Dit is als # onder haar foto’s nu opgenomen zie ik :joy:

2 likes