Ik vind het juist heel erg goed dat ze hier zo eerlijk over durft te zijn. Er zijn echt meer vrouwen dan we denken die hier last van hebben maar er ligt zo’n gigantisch taboe op. Het gaat vaak niet eens om een bepaald geslacht maar het idee dat we een heel beeld bij de toekomst hebben en dat weg valt (en dat dat beeld van de toekomst ligt überhaupt niet vast ongeacht geslacht maar denk dat daar het juist ligt, een beeld creëren terwijl je dat niet kan). Ik denk dat een hoop vrouwen door haar daar wel eerlijk over durven te zijn.
Maar inderdaad toen ze twee kinderen had vond ze het vaak al heel zwaar en ik betrap me er zelf op dat ik me wel eens af vraag waarom je in godsnaam voor een derde gaat (terwijl ik daar eigenlijk helemaal niks van te vinden heb) als je veel waarde hecht aan nog leuke dingen doen, je identiteit blijven houden, niet steeds hoeven multitasken x100, jezelf op plek zoveel moeten zetten. Want het klinkt alsof dat is waar ze nu mee struggelt. Ik vind het wel heel goed dus dat ze een eerlijk beeld geeft voor alle andere moeders die hier ook mee zitten en het niet durven te delen maar snap wel dat het veel negativiteit en focus daar op nu wordt voor velen.