Hahahaha wie doet dit?
Die insta story ven Elise ook
“We zijn al sinds MAANDAG 24/7 met de kids en het is nu DONDERDAG en we hebben nu pas een momentje zonder ze ”
Man man man, dat ze nog leven??? Al sinds maandag tot zojuist 9.00 uur zonder je eigen kinderen? #pray4wouter&elise
En bieden vanaf aub, lekker over elkaar heen buitelen met een nóg hoger bod. (Al valt het bij dit item mee gelukkig)
Styleandsugar
Wat een onzin ook, zodra die kids op bed liggen heb je toch ook voor jezelf?
Met een tweeling niet hoor, dat is zoooooooooo heftig.
Ik herken het gevoel wel hoor, ben nu bijna een week op vakantie met 2 kinderen en vind het best zwaar normaal ben ik 4 dagen per week aan het werk, nu zie ik de kinderen de hele dag van 6.00-20.00 (oudste slaapt niet meer overdag) en dan ben ik zo moe dat ik ook bijna gelijk naar bed ga
Dus ik snap Elise wel een beetje
De lievelingskleur van je kind bepalen voordat het geboren is
Hahaha die spoort echt niet. Nouja als zij er gelukkig van wordt😂 Ze heeft een rijke fantasie.
Of moet ik me zorgen gaan maken? Heb zelf nog nooit zo’n gesprek gevoerd met mijn foetus helaas. Ben ook wel benieuwd. Waarom wil die van mij niet met me praten?
Ik vraag me soms wel eens af hoe haar partner dit ziet. Dat leek me, op basis van de verhalen en zijn werk, een behoorlijk nuchtere Groningse kerel.
Misschien kunnen we ff een giro nummer openen en zo de oppas-zusjes of Vita in laten vliegen voor wat hulp
Ik hoop stiekem dat het kind niks moet hebben van paars Ze projecteert zoveel gedachten/gevoelens op het kindje voordat het überhaupt geboren is.
Zij lijkt ook echt 100 jaar zwanger
111 = 1+1+1 = 3
Ik kijk nu ongeveer 2 jaar de vlogs van Elise maar ik merk dat ik het de laatste tijd minder leuk en interessant vind. Denk een combi van hoe “relatable” ze is (voor mij steeds minder), dingen niet vertellen (dat ze Corona hadden het huis. En nee dat hoeft ook niet maar ergens werkt het toch niet voor mij) maar ook hoe Wouter tegen Elise doet. Zoals je wel eens hebt bij een ander stel dat je het gevoel hebt alsof het helemaal niet zo lekker loopt maar voor de buitenwereld supertof doen. Ik vind hem vaak kortaf tegen haar en hij praat zo door haar heen. Hebben anderen dit ook?
Vanaf het moment dat Wouter in de vlogs verscheen, is hij door haar heen beginnen praten. Ik spoel de stukken met hem altijd door, ik kan hem niet bezig horen.
Ze hoeven zeker niet alles te delen maar ik had het ook wel moeilijk toen bleek dat dingen achteraf niet klopten.
Corona kwam door de ziekte die de kinderen hadden opgepikt in de opvang, de tijdlijn van de aankoop van hun eerste huis bleek niet te kloppen, zo is er vast meer. Ik hecht weinig waarde aan het verhaal van het 2 de huis.
Maar ik blijf graag kijken naar Elise, ook al spoel ik de helft van de blog door.
Relatable heb ik haar nooit gevonden. Al niet ten tijde van de blond Tigers in NYC: zomaar een business opleiding Engels volgen om in NYC te gaan wonen.
Ook een verhaal wat niet helemaal eerlijk is gedeeld, maar goed zal wel omwille van privacy zijn, maar dan wat anders in de plaats zeggen hoort er blijkbaar bij.
Volgens mij hielden ze hun eigen coronaregels er op na
De parkeergarage vlog hielp ook niet mee. Man man.
daar had ze geen antwoord voor: ‘het voelde toen niet goed om te delen’ ofzoiets zei ze achteraf.