Influencers be like: bieden vanaf €10 voor een HYDROFIEL die lekker aan het pillen is.
Ik las “…. voor een hydrofiel die lekker aan de pillen is.”
Beetje teveel Wilde/Wyldeburg mommy-stories gezien volgens mij.
Ha zo ja die vent die met z’n blote voeten op het aanrecht een beetje zat te lachen. Zag hem zelf geen vinger uitsteken bij conflict. Zelfde voor die andere vader die rustig bleef zitten gamen.
Ook wel qua leeftijden lastig om die twee gezinnen tegenover elkaar te zetten. Het ‘strengere’ gezin heeft al een lading tieners en pubers en het losse gezin heeft 3 jongetjes onder de 5.
Ga wel even invoeren in de routine thuis dat na de vaatwasser uitladen er even kopje koffie voor me gezet wordt.
Ja echt een kut programma
Het ergste is dat het nog zal verkocht geraken ook
Ik kijk nu alle afleveringen tot nu toe. Vond de eerste wel leuk, maar die 2e met oa dat gezin met die dubbele namen, tenenkrommend allemaal.
Edit: overigens niet per se tenenkrommend hoe die mensen allemaal opvoeden, maar ik bedoel meer dat ik die aflevering gewoon intens chaotisch vind en ook lichtelijk overdreven en geforceerd op camera. En de dubbele namen, die ook echt volledig uitgesproken worden vind ik wel irritant
Jan Jaap heten als 9 (?) jarige. Haha sorry maar dat vind ik echt legendarisch.
Verder ga ik echt goed op dit soort programma’s. Beetje in het straatje “een huis vol”. Gaat nergens over maar toch vermakend om naar te kijken.
Hahahaha wie doet dit?
Die insta story ven Elise ook
“We zijn al sinds MAANDAG 24/7 met de kids en het is nu DONDERDAG en we hebben nu pas een momentje zonder ze ”
Man man man, dat ze nog leven??? Al sinds maandag tot zojuist 9.00 uur zonder je eigen kinderen? #pray4wouter&elise
En bieden vanaf aub, lekker over elkaar heen buitelen met een nóg hoger bod. (Al valt het bij dit item mee gelukkig)
Styleandsugar
Wat een onzin ook, zodra die kids op bed liggen heb je toch ook voor jezelf?
Met een tweeling niet hoor, dat is zoooooooooo heftig.
Ik herken het gevoel wel hoor, ben nu bijna een week op vakantie met 2 kinderen en vind het best zwaar normaal ben ik 4 dagen per week aan het werk, nu zie ik de kinderen de hele dag van 6.00-20.00 (oudste slaapt niet meer overdag) en dan ben ik zo moe dat ik ook bijna gelijk naar bed ga
Dus ik snap Elise wel een beetje
De lievelingskleur van je kind bepalen voordat het geboren is
Hahaha die spoort echt niet. Nouja als zij er gelukkig van wordt😂 Ze heeft een rijke fantasie.
Of moet ik me zorgen gaan maken? Heb zelf nog nooit zo’n gesprek gevoerd met mijn foetus helaas. Ben ook wel benieuwd. Waarom wil die van mij niet met me praten?
Ik vraag me soms wel eens af hoe haar partner dit ziet. Dat leek me, op basis van de verhalen en zijn werk, een behoorlijk nuchtere Groningse kerel.
Misschien kunnen we ff een giro nummer openen en zo de oppas-zusjes of Vita in laten vliegen voor wat hulp
Ik hoop stiekem dat het kind niks moet hebben van paars Ze projecteert zoveel gedachten/gevoelens op het kindje voordat het überhaupt geboren is.