Mommybloggerstopic #9

Zij lijkt ook echt 100 jaar zwanger

20 likes

111 = 1+1+1 = 3

4 likes

Ik kijk nu ongeveer 2 jaar de vlogs van Elise maar ik merk dat ik het de laatste tijd minder leuk en interessant vind. Denk een combi van hoe “relatable” ze is (voor mij steeds minder), dingen niet vertellen (dat ze Corona hadden het huis. En nee dat hoeft ook niet maar ergens werkt het toch niet voor mij) maar ook hoe Wouter tegen Elise doet. Zoals je wel eens hebt bij een ander stel dat je het gevoel hebt alsof het helemaal niet zo lekker loopt maar voor de buitenwereld supertof doen. Ik vind hem vaak kortaf tegen haar en hij praat zo door haar heen. Hebben anderen dit ook?

7 likes

Vanaf het moment dat Wouter in de vlogs verscheen, is hij door haar heen beginnen praten. Ik spoel de stukken met hem altijd door, ik kan hem niet bezig horen.

Ze hoeven zeker niet alles te delen maar ik had het ook wel moeilijk toen bleek dat dingen achteraf niet klopten.
Corona kwam door de ziekte die de kinderen hadden opgepikt in de opvang, de tijdlijn van de aankoop van hun eerste huis bleek niet te kloppen, zo is er vast meer. Ik hecht weinig waarde aan het verhaal van het 2 de huis.

Maar ik blijf graag kijken naar Elise, ook al spoel ik de helft van de blog door.
Relatable heb ik haar nooit gevonden. Al niet ten tijde van de blond Tigers in NYC: zomaar een business opleiding Engels volgen om in NYC te gaan wonen.
Ook een verhaal wat niet helemaal eerlijk is gedeeld, maar goed zal wel omwille van privacy zijn, maar dan wat anders in de plaats zeggen hoort er blijkbaar bij.

2 likes

Volgens mij hielden ze hun eigen coronaregels er op na

16 likes

De parkeergarage vlog hielp ook niet mee. Man man.

7 likes

daar had ze geen antwoord voor: ‘het voelde toen niet goed om te delen’ ofzoiets zei ze achteraf.

5 likes

voordeel van Wouter doorspoelen: daar heb ik niet naar moeten kijken

2 likes

Dat je niet wil delen dat je corona hebt is opzich prima (zou hun ook veel gezeik gescheeld hebben want ze hielden zich niet echt aan de regels haha), maar ik ben wel echt afgeknapt op dat ze liepen te haten op de kinderopvang en dat de kids daar ziek werden en of ze ze maar helemaal van de opvang zouden halen etc terwijl het corona was.

6 likes

Laatst ook nog betrapt op iets wat niet helemaal klopt. In eerste instantie deden ze toch net of ze hun huis in Amsterdam in een soort opwelling te koop hadden gezet terwijl ze nog geen idee hadden over waar ze wilde gaan wonen. In de nieuwste vlog zegt Elise ineens dat ze al een jaar allerlei huizen aan het bezichtigen zijn. Tja wat is het nou? Dat rijmt toch niet echt met elkaar.

8 likes

Ik merk vooral dat ik het vaak lastig vind hoe ze het over de kinderen hebben. Laat ik voorop stellen dat iedereen zn eigen keuzes mag en moet maken, maar vind wel dat ze de kinderen vaak als een last bestempelen en dat vind ik soms wel lastig/irritant ofzo

6 likes

Oh dat vind ik wel meevallen. Volgens mij breekt vooral het slaaptekort ze op en dat is wel herkenbaar.
Tis meer de rest die schijtirritant is.

4 likes

Ja en over de auto. In de vlog zegt Elise de Jeep is onveilig dus daarom is ie weg. Daarna zegt Wouter op insta dat hij weg is omdat hij benzine slurpt :joy:

Ook dat hele kleffe gedoe rondom die verloving, hoe meer mensen zo klef proberen te doen hoe minder ik het geloof.

16 likes

Hahaha puhlease natuuurlijk gooien ze niet zonder na te denken hun huis in de verkoop, dat zogenaamd avontuurlijke doen alsof ze zo living on the edge zijn en risico’s nemen is gewoon om interessant te doen naar je volgers :yum:

17 likes

…je moet je gevoel volgen…

2 likes

Hun gevoel zegt go where the money takes you

12 likes

Nou ik vind het toch wel bijzonder dat Wouter er pas na 2,5 jaar achterkomt dat het fantastisch werkt om op vakantie de kids op nummer één te zetten en geen verwachtingen te hebben.

En dan daarvoor zeggen dat je hem niet gelukkiger kunt maken dan even samen een uurtje met Elise op pad gaan, terwijl opa oppast.

2 likes

Jaaa we houden gewoon van :sparkles:avontuur :sparkles:. Gaat naar een dorp onder Amsterdam verhuizen.

Elise zei trouwens dat de kids gewoon in Amsterdam op de opvang blijven en dat zij dan sowieso 2 dagen per week in Amsterdam is om naar rocycle/Joe&the Juice etc. te gaan. Ik denk dat ze Gorillas enzo nog wel gaat missen :sweat_smile:

5 likes

Ennn ook Nathalie Vijfhuizen is zwanger van de vierde… vind het toch echt wel bijzonder/bizar dat zowel Kelly C, Michelle B als zij voor een vierde gaan.

Ik zit wel in een andere sociale omgeving denk ik, maar zie dit echt bij niemand om me heen. Zouden ze elkaar aansteken? Ze zijn allemaal ook nog vrij jong, zouden ze massaal nog voor een 5e gaan?

9 likes

Waarom is het krijgen van een vierde baby perse een verdienmodel?

4 likes