haha vooral dat iemand dat paard gewoon vasthoudt, heel stoer ja
Hahahahahahhahahahahhaha
Hihalarisch is het ja
sorry
Deze foto ziet er zo geposeerd en niet spontaan uit haha
Ik vind de ring wel supermooi
Ik weet niet hoe je dit delicaat zegt maar zij en haar vriend zijn allebei tsja eh
Balancerend richting randdebiel zeg maar
“The women of my dreams said YES!”
Hij gaat kennelijk met meerdere vrouwen trouwen.
Ik vraag me echt af hoeveel mensen daar dan eigenlijk rond lopen.
Iemand heeft dat paard vast, een fotograaf,…?
En dit is dan toch totaal niet verrassend voor haar?
O ik moet eventjes hier aan een tafel zitten in the middle of nowhere, er staat daar wel een fotograaf en ik ben helemaal in het wit hmmm wat zou er nu toch gebeuren.
Vind het wel een hele mooie ring!
The Wouter show!
Hij heeft het al aangepast
Die ring is echt prachtig wel
Nu snap ik wel dat ze het huis te koop hebben gezet. Ze hebben het geld natuurlijk hard nodig voor hun dream-wedding🤣
haha echt zo’n opmerking hmm wat voor positief kan ik hierover zeggen
NMSVPE
Als ik die fotos van Elise zo zie zag ze het eeecht niet aankomen dat aanzoek.
Sarcasme uit.
Haha ik ga echt stuk, iemand zei in het andere topic dat hij aankwam op een wit paard en dan klik ik hier en zie ik hem op een pony waar hij echt veel te groot voor is
Niet echt wat ik verwacht had te zien!
Btw ze heeft die witte outfit ook al in nl ingepakt. Zon grote verrassing dat aanzoek pfoe.
Door die outift was ik even aan het twijfelen of ze niet “in het geniep” getrouwd waren. Echt ff die foto’s moeten dubbel checken of het mss een soort juij we zijn getrouwd aankondiging was.
Nou, leuk voor ze toch. Volgens mij zijn ze echt dol op elkaar, dus het is ze van harte gegund.
Hij zit zo onderuitgezakt op dat paard trouwens
Waarom rapporteert reality FBI over Elise en Wouter? Zij doen toch meer de reality sterretjes en André Hazes enzo? Geen influencers?
Ja dat is ook zo, ze rapporteren ook vaak hetzelfde