Mommybloggerstopic #9

Interessant! Als influencer vooral nuttig als het aantal kijkers begint af te lopen denk ik? Kijken waar het fout gaat? (Meestal zodra de hellofresh verpakking uit de “ijskast” komt)

6 likes

Je kan toch zo’n curve zien bij de video en als je erover beweegt het ‘meest afgespeelde moment’?

4 likes

Ik zie dit dus nooit. Waar kan je dat zien? Ik zit wel alleen op mn laptop op YT trouwens

1 like

Los van of je dit kunt zien, het viel me vandaag of gister bij Mascha op dat ze iets zei van “Als de vlogs zo kort zijn, kunnen we er geen advertenties in plaatsen” en vervolgens had ze als :sparkles:bonus​:sparkles: beelden van 8 jaar geleden achter geplaatst en kreeg ik aan het eind een reclame :+1:t3:

Edit: ah ik zie dat dit al uitvoerig in het beauty topic wordt besproken excuus.

4 likes

Ze bedoelde natuurlijk “als ik verteld had dat we corona hadden en jullie zagen hoe we ons niet aan de voorschriften hielden zou ik zoveel commentaar krijgen”

5 likes

Van N.a talie vijfhuizen vind ik de hoeveelheid spon/reclame voor baby spullen wel heel beperkt dus bij haar geloof ik oprecht dat ze gewoon een groot gezin willen. Ik kan haar om 1 of andere reden 100 keer beter hebben dan voorbeeld Kelly C.

4 likes

Ik had een hele tijd geleden een gesprek met iemand in mijn kring die mij vertelde dat ik mijn kindje in moest gaan zetten op instagram om zo een soort “influencer bestaan” op te bouwen. Ook vertelde diegene dat influencer vrienden wel degelijk twijfelde om nog een kind te nemen omdat dat weer een nieuw verdienmodel is ofzo. Wat daar van waar is geen idee natuurlijk, ergens wil ik het gewoon niet geloven dat mensen zo zijn.

En ik wil niet eens een influencer zijn, en mn kind pontificaal op het internet :smiling_face_with_tear:.

2 likes

@Douwe @sushi @JelaBerlijn aah duidelijk dankjewel! Lijkt me als influencer inderdaad interessant om te zien.

3 likes

Welk boek is dit? Kan het niet vinden

7 likes

Beetje ongevoelig om dit zo te schrijven want willemijn heeft al 4 kindjes gekregen

38 likes

Thanks! Gaat op m’n lijst :blush:

3 likes

En dan tikken ze de ‘7’ uit 24/7 niet eens aan.

Maargoed, 24/4 is ook zwaar

5 likes

Deze inderdaad!

6 likes

Ik zal wel de enige zijn, maar ik vind de zoveelste babykamer, of babypakjes en slofjes echt niet boeiend. Bij Wil of bijvoorbeeld Michelle zie ik dan weer een gemiste kans om meer te doen rond de leeftijd van hun oudste zoontjes (en daarvoor moet je ze niet in beeld brengen). Misschien ben ik gewoon over het hele mommybloggen dat kan ook

6 likes

Daar was Wil wel mee bezig toch? Weet dat ze wel eens schreef dat ze dat zelf ook mist. Dacht dat ze daar toen iets mee wilde doen.

6 likes

still waiting tho :joy: ik hoop het ergens wel!

7 likes

Kijken jullie ook naar de vlogs van Kim Kotter? Ik word er altijd wel vrolijk van.

Ik blijf me echt zo verbazen over het gebrek aan logica bij sommige mommybloggers

Ik kwam net een q&a tegen van een relatief kleine Nederlandse vlogger en ze vertelt bloedserieus dat ze haar net geboren baby niet herkenbaar in beeld brengt want dat voelt niet goed. Maar tegelijkertijd laat ze haar andere twee kinderen van 4 en 7 dagelijks op haar Instagram zien en zet ze ze in voor spon… hoe is dat logisch…

6 likes

Dit vind ik ook echt zo raar als mensen over de baby wel zogenaamd principes hebben en de iets grotere kinderen niet. Denk dan dat ze het gezicht van de baby nog als teaser willen bewaren, zodat die nog onthuld kan worden. Bah alles voor de views

10 likes

Ik zie bij andere vloggers juist baby weer wel (want alle baby’s lijken op elkaar en baby’s veranderen nog heel erg) en oudere kinderen hebben dat minder. Maar ook dat gaat niet altijd op want sommige kinderen lijken nog sprekend op dat ze baby waren.

4 likes