Mommybloggerstopic #9

Denk dat de vlog van Elise weg is? Ik zie hem niet meer iig.

3 likes

Dar slechte slapen van de kinderen van mama lotje lijkt me zo zwaar. Ook echt allebei. Al gaat de oudste nu wel iets beter geloof ik.

2 likes

lijkt me dus echt zo gek om zoiets op een forum over mn kind te lezen.

9 likes

Ja dat is zeker zo, ze deelt er vaak over, misschien bijna wel dagelijks. Ook wel qua wat ze doen en hoe ze het aanpakken.

3 likes

Haha dat zou gek zijn, ze gooit alles de wereld in en wij bevinden ons in een “mommyblogger” topic

Edit: niets ten nadele van mamalotje hoor, maar meer dat ik het nogal bijzonder zou vinden als iemand ervoor kiest dingen met de wereld te delen en dat er dan vervolgens over gesproken wordt door anderen

1 like

De eerste #ad bij michelle bollen met baby… :woozy_face:

6 likes

Omg Style and Sugar heeft echt briljante Ikea hack.

BAKJES in de badkamermeubel

:woman_facepalming:t2:

5 likes

Also, hoe tragisch dat ze met een 2 a 3 weken oude baby alweer met werk en creëren van gesponde content bezig is? Get a break :sob:

22 likes

ja dat bedoelde ik ook, dit zou toch reden genoeg moeten zijn om te stoppen met delen.

4 likes

Ja sowieso al die foto’s/stories van dat pasgeboren kind. Groeit gewoon op met de camera/telefoon op zijn gezicht :upside_down_face:

1 like

Los van dat ik het volkomen met je eens ben hoe belachelijk en gevaarlijk dit is, besef ik me dat dat bij ons kind in zekere zin ook is. Zóveel foto’s en video’s van m’n kind op mijn telefoon :sweat_smile: maar goed, geen vlogcamera. Maar alsnog wel vaak een telefoon op je gericht. Zou dat ook schadelijk zijn?

2 likes

Ja ik maak ook wel veel foto’s en filmpjes hoor, maar ik kan ook heel goed een hele dag met hem op pad zijn en geen foto’s maken (of eentje op afstand ofzo). Ik heb niet het idee dat er binnen huize Bollen er een dag voorbij gaat zonder telefoon/camera :sweat_smile:. Sowieso vind ik vloggen wel ook echt anders dan af en toe wat foto’s maken.

2 likes

Mwah voor iets van 3000 euro (gok ik) zou ik opzich ook wel ff een fotootje uploaden, zelfs in die periode.

Wel heel naar ofzo dat het meteen met dat babytje is, je bent volgens mij juist heel beschermend zo naar de buitenwereld vooral op het begin?
Vind het vooral heftig dat ze voor mijn idee een dag na bevalling alweer helemaal in de stijgers op hoge hakken naar t dorp gaat en in bikini naar beachclubs gaat (en geen kraamzorg?!) en nu ook gaat vliegen met die kleine van bijna 3 weken oud?
Ik was blij dat ik na 2 weken weer naar de benedenverdieping kon, ik snap dat geen een bevalling hetzelfde is maar (daardoor) wel een ergernis.

7 likes

Nee nee nee niet weer een discussie over wat een pas bevallen vrouw wel en niet mag doen aub dank u

76 likes

Ohh ik wist ff niet dat het daar al vaker over gegaan is, want ik lees hier niet veel mee.
Moet ze natuurlijk zelf weten allemaal maar ben er gewoon verbaast over, ik denk vooral hoe dan…

3 likes

Verspon is weer lekker salty, nu naar Willy van TienNegenAchtZevenohkijkgetallenreeksenmetbetekenis. Wat is er eigenlijk wél leuk aan Verspon?

24 likes

TienNegenAchtZevenohkijkgetallenreeksenmetbetekenis
:joy::joy::joy::joy::joy: love it

14 likes

Hoe tragisch dat ze ff een paar foto’s maakt, daar een paar dikke zak geld mee verdient en weer doorgaat met haar leven.

8 likes

Never forget: het bakboek. Haha! Niveau dr. Oetker kwarktaart.

9 likes

Ik zat dit recept ook vol verbazing te kijken haha. Had ze lang niet meer gevolgd maar onlangs weer gedaan omdat ze aan het kamperen was enzo (dankzij het forum op de hoogte ;)). Maar vorige week ging ze ook al een recept van creme brulee ofzo delen, na het dan 2x gemaakt te hebben? En dan had ie ook nog geen krokant laagje want ze had geen brander. Hoezo denk je dan: dit fantastisch gelukte recept ga ik eens met mijn volgers delen :joy:

29 likes