Mommybloggerstopic #9

Van dat expertcomplex hebben meer influencers last. Ik zag er laatst 1 die zelf jam had gemaakt en meteen begon over zelfvoorzienend leven :joy:

25 likes

Lekker bakken met je pasgeboren baby :sun_with_face:

Hij zal vast net zo snel zo een mooi bruin kleurtje krijgen zo👍🏻

5 likes

Volg dan gewoon ook nog even 1 extra persoon…

27 likes

Die prijs klopt wel ja, helaas. :money_mouth_face:

8 likes

Het is toch het aantal foto’s dat ze heeft geplaatst.

7 likes

Ze volgt ook 499 personen.

4 likes

Haar zwangerschap lijkt ook een eeuwigheid te duren, maar ze heeft dit ook al heel vroeg gedeeld natuurlijk

9 likes

Ik dacht precies hetzelfde inderdaad.

5 likes

Nou idd. Baar dat kind and get it over with!

11 likes

“le kids” :cry:

8 likes

Ze ligt gewoon in de schaduw?? Jezus wat een gezeik op Michelle toch elke keer zeg

27 likes

Ja maar het gaat toch om het aantal posts, dat is wel omcirkelt. En ze hoopt dat de baby snel komt zodat dat de 3.000e post kan worden toch.

4 likes

Ik zou gewoon tot die tijd geen foto’s meer posten :upside_down_face:

10 likes

En dan zeggen dat het heel toevallig is dat de baby de 3000e post is!! Toch weer die 3 hè?! :crazy_face::crazy_face:

Edit: @Nova @Hedwig @jahoor @Schattenwijfje ze volgt nu wel 500 mensen :joy:

11 likes

Het was een grapje, omdat 10 een getallengek is. Maak alle getallen dan even ronde getallen.

6 likes

Mee eens, je kunt veel van haar zeggen, maar volgens mij is ze geen onverantwoordelijke moeder

5 likes

Zo volgens mij krijgt dat kindje van Josh voor haar 4e verjaardag >1000e aan cadeaus, alleen dat speelhuisje is al 700e😂

4 likes

#gekregen

Lol. Weet niet of José dat wanstaltige ding in de tuin had gezet als ze er zelf iets voor had moeten betalen. Niet erg aesthetically pleasing, al valt het wel weer helemaal binnen haar kleurenpalet

3 likes

True , zag het later. Dacht meer: wat verwacht dat kind als ze 16 wordt als ze dit al allemaal krijgt op 4-jarige leeftijd? Hele berg cadeaus bij het ontbijt.

5 likes

“36! But last year, last year I had 37!”
“Yes, yes, but some of them are quite a bit bigger than last year.”
“I don’t care how big they are!”

:upside_down_face:

63 likes