Mommybloggerstopic #9

Vlg mij schreef ze dat ze contact met ze had opgenomen over evt installatie en dat het toen uitmondde in een leuke deal? Ze was dus voornemens ervoor te betalen dacht ik

7 likes

Voor een speeltoren vind ik het echt niet wanstaltig. Er bestaan 101 lelijkere exemplaren :sweat_smile:

12 likes

Ja ik vind hem ook leuk!
Wij hebben dit ding in de tuin, veel wanstaltiger hahaha
afbeelding

8 likes

Oh, ik vind deze van Josh wel leuk inderdaad! Beetje jammer van de prijs. :sweat_smile:

4 likes

Ze heeft toch ook een knal roze step cadeau gekregen. Denk dat het wel mee valt hoe streng ze is met het kleuren pallet voor de kinderen.

7 likes

Los van dat zij het (lijkt me) gewoon heel erg goed heeft, kan ik me ook voorstellen; je wilt al zo’n ding in de tuin dus prima doe je dat voor de verjaardag. Zelfde als nieuwe bikini’s, lekker praktisch toch. Ik zou het iig net zo aanpakken. :sweat_smile:

7 likes

Marjon die ooit bekend was van mamatothemax is ook weer lekker bezig vandaag. Je kunt haar nu vinden onder marjons_moments. Ze heeft het nu over een pamflet wat op scholen verspreid zou worden zodat kinderen meer open staan voor pedofielen… Verder gaat 't ook over chemtrails.

2 likes

WTF!?

10 likes

Ja, dat dacht ik ook.

2 likes

Haar profiel is gesloten. Ben ook wel benieuwd naar dat zogenaamde pamflet. Zit al te kijken bij Isa Kriens etc maar helaas niks te vinden.

2 likes

Oh okĆ©, dat had ik niet door. Volgens mij mag ik de afbeelding hier dan ook niet delen als haar profiel afgesloten is…

4 likes

Gewoon nieuwsgierigheid en/of irritainment. Lijkt me niet dat iemand van hier daarin gaat geloven ofzo, want hallo openstaan voor pedofielen???! Ze zal het vast volledig uit z’n verband gerukt hebben.
En dan kunnen we het complottheorientopic ook wel opdoeken.

5 likes

Denk dat jij hem dan verkeerd opvat misschien. Er zijn zeker gradaties maar dit is denk ik niet iets schadelijks. Ik vat het op dat die Marjon niet dat pamflet verspreid heeft maar dat zij een pamflet van een of andere organisatie verkeerd heeft opgevat. Dat soort dingen vind ik wel vermakelijk om te zien en lijkt me niet dat je daar iemand kwaad mee doet. Maargoed ik weet het niet zeker natuurlijk. Vind het verder wel goed dat hier geen dingen van gesloten accounts gedeeld worden dus prima zo. Overigens is dat zo’n beetje de meest bekende forumregel volgens mij dus vroeg ik daar ook helemaal niet om.

6 likes

Weet iemand wat er is gebeurd met Shifra en Hans? Haar laatste Instabericht is van juni en op YouTube was ze sowieso al niet meer actief. Dacht dat social media wel echt haar job was.

3 likes

Ze post volgens mij alleen nog af en toe IG Stories, daar heb ik haar de laatste weken wel gezien nog, maar verder inderdaad niet… Had wel het idee dat het nog steeds haar werk was, niet dat ze iets anders (of niks) aan het doen was.

3 likes

Ik ken nog een paar van die diep in dat Young Living gedoe zitten, en die zitten ook allemaal diep in de complotten. Heerlijke irritainment, maar ik vind ik het ook wel een beetje zorgwekkend af en toe

1 like

Ja, ik heb precies hetzelfde. Ik ben het vooral zo intrigerend gaan vinden toen ik de directrice van de lokale basisschool young living zag promoten.

5 likes

Wanneer je baby toch geen leeuw blijkt te zijn zoals je al maanden loopt te verkondigen en je half interieur en kapsel geĆÆnspireerd zijn op dit sterrenbeeld

66 likes

Ze heeft nog even!

(Edit: Ik hoop vooral dat Tien een mooie bevalling heeft waar ze goed op kan terugkijken. Bij de numerologie en sterrenbeelden kan ik me weinig voorstellen, maar you do you Tien!)

13 likes

En ze kan ook al geen 41-weken-zwanger foto posten want dan heeft ze de 3000e post niet meer ā€˜spontaan toevallig’ voor haar baby.

27 likes