Mommybloggerstopic #9

Ja, ik heb precies hetzelfde. Ik ben het vooral zo intrigerend gaan vinden toen ik de directrice van de lokale basisschool young living zag promoten.

5 likes

Wanneer je baby toch geen leeuw blijkt te zijn zoals je al maanden loopt te verkondigen en je half interieur en kapsel geĂŻnspireerd zijn op dit sterrenbeeld

66 likes

Ze heeft nog even!

(Edit: Ik hoop vooral dat Tien een mooie bevalling heeft waar ze goed op kan terugkijken. Bij de numerologie en sterrenbeelden kan ik me weinig voorstellen, maar you do you Tien!)

13 likes

En ze kan ook al geen 41-weken-zwanger foto posten want dan heeft ze de 3000e post niet meer ‘spontaan toevallig’ voor haar baby.

27 likes

Zo grappig dat je ineens een totaal andere persoonlijkheid hebt als je 1 dag te laat wordt geboren

47 likes

Lijkt me echt megastressvol voor Tien, je zo vlak voor de bevalling nog helemaal inlezen in een ander sterrenbeeld. Die meid heeft het maar druk.

35 likes

Maar de foetus heeft humor, dus wordt vast nog binnen het sterrenbeeld leeuw geboren, nét nadat Tien haar studie naar een ander sterrenbeeld heeft afgerond.

Boomer grap:

afbeelding

21 likes

mijn god, en als het dan niet vandaag of morgen geboren wordt komt er vast een of andere theorie over dat ze dat al lang wist want ze zag al de hele tijd wit tijdens de zwangerschap ofzo

4 likes

Maar stel nou he, dat dat kind inderdaad later dan verwacht wordt geboren en een ander sterrenbeeld heeft.
Verandert die lievelingskleur dan ook ineens of blijft dat gewoon paars?

13 likes

Dat zou wel humor zijn!

10 likes

#gefoptdoorjefoetus

14 likes

Hilarisch!

7 likes

Mijn mond valt echt open. Vooral het feit dat ze van haar nog ongeboren kind het idee heeft in welk sterrenbeeld (surprise: alle twee)het kind zich ‘thuisvoelt’, maw: wat voor karakter het heeft

Aarde aan Tien: je kind is nog niet eens GEBOREN for God’s sake!

14 likes

Heeft het nu ook een andere lievelingskleur? Of kan paars ook voor een maagd?

4 likes

Wat een mop! Hoe kan dat nou? Tien kreeg toch allemaal leeuwen door? En dan wordt het gewoon een fucking maagd? Nouja het maakt weinig uit want blijkbaar gaat de foetus zich in beide sterrenbeelden herkennen. Die Tien weet ook overal een mooi verhaal van te maken

5 likes

Ik hoop echt dat het kind een Pisces karakter heeft straks.

2 likes

Interieur weet ik niet, maar kapsel wel. Toch jammer dat er straks maar 1 leeuwin in het kraambed ligt😂

9 likes

En een giga poster van een leeuw in haar living( huiskamer? Voor de nederlanders)

3 likes

Dit doet me echt denken aan de horoscoop achterin de Tina waarbij mijn vriendin en ik desperate dingen probeerden te verzinnen die bij de voorspelling van die week hoorden.

17 likes

Tien zei toch al dat ze humor had
 :yum:

4 likes