Mommybloggerstopic #9

Volgens de astrologie mensen krijg je pas een ziel als je de eerste keer adem haalt dus zij zien het niet als “eerst was je leeuw en nu maagd”. Je bent pas wat als je geboren wordt.

Daarbij is een uitgerekende datum gewoon een gok van een dokter natuurlijk dus dat hoeft niet veel te zeggen.

Ik geloof zelf niet echt in astrologie hoor maar was ff benieuwd wat “zij” zeggen als je vroeger of later geboren wordt.

10 likes

Ze heeft toch van Prummel een mega grote leeuw in haar woonkamer hangen, haar kapsel bij Sue geïnspireerd op een leeuwin laten verven,… ze spreekt al maanden over de leeuwinnen-energie. Ik vond het hilarisch dat dit nu niet zo gaat uitkomen maar ze steeds een manier probeert te verzinnen om dat leeuwensterrenbeeld relevant te houden

29 likes

Wat is er mis met een pisces karakter dan

1 like

Tien heeft een foto verwijderd zodat straks de 3.000e post de aankondiging van de baby is.

Speciaal paars omcirkelt omdat haar baby dat zo mooi vindt :purple_heart:

44 likes

Wat triest is dit zeg

11 likes

Volgens mij niet verwijderd hoor…. In dit topic is t 5 dagen geleden nog gesproken dat ze hier zelf iets over zei. Wel heeft ze sindsdien geen nieuwe foto’s meer geplaatst :crazy_face:

9 likes

Nee toen stond het aantal op 2.999 en nu een nieuwe post en nog steeds op dit aantal.

Edit: dat is geen nieuwe post haha sorry

6 likes

Ik vind het heel veel triester dat mensen haar insta als een havik in de gaten houden en bijhouden of ze wel/niet foto’s verwijderd zou hebben om de 3000e post te hebben als geboorteaankondiging.

41 likes

Ja ik las gewoon de post van @jahoor

7 likes

Ja heerlijk triest zijn we hè! :rofl:

4 likes

Ik kan mij niet voorstellen dat je dat echt vindt.

7 likes

Oh ja hahah zie het nu ook

4 likes

Nou als ze het zegt dan meent ze het hoor!!

4 likes

De kogel is door de kerk: ze is vanaf nu officieel een maagd. Volgens de astrologie past dat helemaal bij Maik en Zoë. Ze weet het mooi te verkopen in ieder geval.

10 likes

Dus nu snel naar de kapper voor een maagdelijk kapsel?

5 likes

Wat zou een maagdelijk kapsel zijn? Misschien helemaal witblond en met slag, zoals Khaleesi? Dat zou Tien vast heel mooi staan

3 likes

Whyyyy
Ik zit vlogglos te kijken en zie hoe Mascha samen net Mila overlegt welke sushi besteld gaat worden.
Nu heb ik geen kinderen, dus misschien heb ik het mis, maar is het niet wat ambitieus om samen met je peuter een sushibestelling te doen? ‘Wat voor maki’s wil je? Die met komkommen? En wil je spiesjes met kip?’

Overigens vertelt Mascha daarna hij geweldig het moederschap is en dat is dan wel weer lief.

7 likes

Wellicht een bloemenkransje erbij? Maar geen idee. Het is dat hier geschreven werd dat haar huidige kapsel geïnspireerd is op een leeuw, maar daarbij denk ik persoonlijk ook meer aan zoiets:

10 likes

In Martine’s story heeft ze het ook hoe ze heeft gedroomd over de bevalling en over ‘de poort van magie’ (volgens mij doelt ze op de ring of fire?) en dat het zo pijnloos ging.
Ik gun haar echt een droombevalling maar als je er al zoveel beeld bij hebt van te voren kan het alleen maar tegenvallen (zou ik bang voor zijn althans) toch? Maar ik ben dan ook wel pessimistisch ingesteld :sweat_smile: Mijn poort ervoer ik niet als magisch alvast :laughing:

10 likes

Haha de poort van magie aka je vagijn :joy:

7 likes