Ik zou nog maar ff wachten.
Je zegt letterlijk âis niet normaalâ, misschien een andere woordkeuze gebruiken volgende keer, als je geen idee hebt wat normaal is?
Gaat iedereen weer lekker hier op @anon4775214? Iedereen snapt toch wat ze bedoelt met haar post. Hierboven zegt een moeder letterlijk nog dat dit een âextreem gevalâ is hoor.
Dus niet zo gek dat niet-moeders dat niet weten. Ik had ook geen idee joh. Ik dacht eerlijk gezegd ook dat babyâs gewoon in hun bed slapen, want tbh als je geen âeerlijkeâ mommybloggers volgt op instagram is dit wat iedereen je wijs maakt. Want bij wijze van slapen al die babyâs direct door.
Ik snap niet wat je bedoelt met âweer lekker op gaanâ. Maar als één moeder zegt dat het een extreem geval is, dan zal het inderdaad niet normaal zijnâŠ
Met dat soort posts (âhet is niet normaal datâ) voedt men juist het beeld dat bepaald gedrag niet normaal is en dat alle babyâs in hun bedje slapen.
Ik bedoel daarmee dat zelfs moeders dat kunnen zeggen, dat het gewoon niet onlogisch is dat niet-moeders denken dat babyâs gewoon in bed slapen. Verder eens met dat âhet is niet normaal datâ niet de beste formulering is, maar mi gewoon onhandigheid waar niet tig forummers haar de les over hoeven te lezen (een keer is voldoende) en opmerkingen als âik zou maar even wachtenâ vind ik al helemaal ver gaan. Daarnaast eens met dat extremen niet bestaan en alles normaal is qua baby gedrag (op ziekte na natuurlijk).
Verder valt het mij gewoon op dat wanneer @anon4775214 ook maar iets verkeerd zegt veel forummers erop duiken.
Bloedirritant dat hier onderscheid wordt gemaakt in moeders en niet-moeders.
Want?
Sommige forummers zijn inderaad gewoon pestkoppen
Haha ja het kan ook echt anders gaan hoor. Dus laat je niet âbangâ maken door verhalen. Elk kindje en ouders zijn anders. Misschien maar goed dat ik het niet van te voren wist
Appen
Ik had geen idee wie CC was dus ik keek net ff op haar insta, maar zij post dus in het Engels, nouja prima want ze wil internationaal publiek.
Maar ik vind het wel hilarisch dat letterlijk ĂĄlle reacties van Nederlanders zijn die dus allemaal in het Engels gaan reageren want dat wil CC kennelijk graag? Love it
He? Celine Charlottes huwelijk over? Dat moest nog beginnen toch?
Edit: hoort natuurlijk niet hier. Waar wordt dit verder besproken?
Ze heeft bijna haar hele account leeggetrokken. Het meeste was in het Nederlands.
Maar ze is een tijdje geleden naar de USA verhuisd en heeft toen geprobeerd om Amerikaanse followers te krijgen door in het Engels te posten. Maar dat leverde eigenlijk niks op. Op het moment post ze weer in het Nederlands.
Zij was toch ook degene die binnen no time al in relatie therapie zat?
Ik vind het eerder normaal dat dit huwelijk zo snel gestrand is
Wel stiekem benieuwd of ze hier een greencard oid aan overhoud.
Dit klinkt best wel hard. Heb weleens (nu ) erger liefdesverdriet gehad van een korte relatie dan van degene die strandde na 13 jaar.
Ah ok, op die manier.
Ze houdt mensen iets voor wat totaal niet realistisch is. Namelijk: koop mijn cursus en je succes is gegarandeerd. Je verdient je investering in no time terug.
Dat gaat veel verder dan goede marketing en neigt naar oplichting, wat mij betreft. Tegelijkertijd vind ik haar wel een goede verkoper, maar ik denk dat ze vooral haar timing mee heeft gehad (hiermee begonnen toen de coachmarkt nog niet verzadigd was).
Ik moet zeggen dat iemand als Sanny mij ook veel meer op mân zenuwen werkt hoor, CC lijkt me buiten de oplichterij nog best een leuk mens (biecht).