Mommybloggerstopic #9

Van alle sterrenbeelden staat de Maagd volgens mij het meest met beide benen op de grond. Dus naarmate Tien steeds zweveriger werd dacht de baby weet je wat dan word ik een Maagd, zo ben ik het beste met mama in balans :smiling_face_with_three_hearts::yin_yang:

Heeft ze zoiets al gepost?

22 likes

Dit gaat niet echt samen met ‘met beide benen op de grond’

6 likes

Onee :sweat_smile:

3 likes

Een bevalling kan veel teweeg brengen, dus het kan zijn dat ze achteraf volledig gaat doordraaien met dat spiritueel gedoe, ofwel gaat het de andere kant uit en komt ze even terug met beide benen op de grond zoals de Tien van LLGtijden.
Hoe dan ook, ik wens haar een vlotte bevalling toe en we zullen het wel zien verschijnen

8 likes

Als ik Willemijn was dan zou ik echt zsm solo verder gaan mijn god

10 likes

Ik zit hier echt gewoon 6 keer heen- en weer te scrollen in de laatste berichten van de afgelopen 2 dagen en ik snap er nog steeds niks van. :hot_face:
Het is niet best met die vrouw. En inderdaad, wanneer trekt Wil eens een grens want dit slaat compleet door.

Iets anders over samenwerkingen. Michelle gaat nu samenwerken in ‘haar bedrijf’ met haar vriendin. Maar ik vraag mij dan echt af, wat is Michelle ‘ haar bedrijf’ behalve je kinderen / zelf / huis inzetten voor het promoten van overslagjurkjes of witte gympies, drinkflessen met een smaakje of het zoveelste gouden schakelkettinkje?
Een oprechte vraag hoe je hierin een ‘collega’ nodig hebt? Of heeft zij nog een ander bedrijf?

7 likes

Waarom zou er geen werk zijn? Ze moet toch communiceren met merken over die posts/campagnes, facturen sturen etc. Zijn toch heel veel mensen die op kantoor precies dat werk doen? Bovendien is ze net bevallen en is die vriendin net gescheiden/uit elkaar dus het zal zo ook wel goed uitkomen.

13 likes

Nee maar dat bedoel ik ook. Wat gaat die vriendin dan oppakken? Dus bij wijze van content maken voor Michelle met Michelle en haar gezin als ‘merk’? Dus als ik dan praktisch denkt gaat zij foto’s maken, merken benaderen / de administratie doen?

Ik denk ook echt dat ik dat influencerleven totaal niet goed kan inschatten hoor😅, maar ik vind het zo surrealistisch ofzo? Ook zou ik zelf zo’n baan ( nu in het geval van haar vriendin) niet willen hebben/ uitvoeren ( Maargoed daar gaat het niet om / is niet relevant). Ik keek even op haar instagram maar zij heeft ook best wel wat volgers, wel echt een kopie van Michelle en ze heeft toevallig recent gepost dat ze gaat scheiden van haar man. Daarvoor was ze thuisblijfmoeder zag ik, dus wellicht dat dit voor haar ook wel uitkomt zo.

Oja dat T-shirt merk met haar broer. Maar dat waren toch gewoon eenmalige oplages of niet?

EDIT: oh zie nu dat @papaver al op mijn hersenspinsel heeft gereageerd in dezelfde trant.

2 likes

Ja, hier ook lichte speurneus, maar ik zag ook dat die vriendin gaat scheiden en tot voor kort overal met #thuisblijfmoeder postte. Dus naast dat er vast werk te doen is, zal er wellicht ook een charity element bij zitten…

Overigens ben ik geen vlogger en heb ik geen idee wat al je werkzaamheden dan inhouden, maar ik kan mij voorstellen dat er wel makkelijk een administratieve fte bij kan

3 likes

Heftige conclusie

9 likes

Ja, ik ben in dat opzicht niet verbaasd want volgens mij is dit inderdaad een vriendin die voor hun als familie voelt (althans als ik de insta bewoordingen moet geloven). Kwam wellicht denigrerend over, maar ik bedoel dat het misschien nu dat haar vriendin gaat scheiden (en dus geen baan heeft) het een moment was waarop zij gingen nadenken en haar erbij hebben gevraagd. Een soort 1 en 1 is 2.

3 likes

Ze hebben iig dezelfde style

4 likes

En dezelfde houding bij een outfitfoto

18 likes

Bedoelde ik idd, lijkt wel kopie

3 likes

Ik dacht dat dit Michelle was :joy:

En ik zie dat de tweede sponpost met een baby alweer een feit is :sob: BMW en vakantie Mallorca moet ergens van betaald worden.

4 likes

Maar wat doen zou Willemijn dan solo moeten gaan doen eigenlijk? Serieuze vraag. Ze zijn natuurlijk sowieso goed bevriend, en staan bekend als de ene helft van de ander en zijn samen een soort van merk, maar ze hebben geen blog meer samen, maken geen video’s meer. Wat doen ze eigenlijk nog samen?

6 likes

WilzonderTien

37 likes

Ja ik vraag me ook af hoe zij nu hun geld verdienen.
Zie niet veel spon voorbijkomen op hun insta. En geen idee wat ze verder eigenlijk doen.
Ik mis ze wel echt op YouTube. Keek altijd graag naar de vlogs, ja zelfs naar die van zweverige Tien😉

4 likes

Michelle post iedere dag een foto, denk 4 keer in de week een kortingscode in d’r story’s? Geen idee hoeveel geld die stories opleveren met 80k volgers maar stel a3000 per foto is alleen al 12k per maand. Wel bruto maar dat is alsnog veel.

Zal wel uitkunnen om haar in dienst te nemen. Als ik in haar positie zou zijn zou ik dat ook wel willen en kunnen. Volgens mij genoeg werk, administratie, foto’s maken en bewerken. En flexibel.

3 likes

Ze hebben ook nog een boek samen, dat waren ze aan het herschrijven geloof ik. En ik denk dat een deel van het verdienmodel ook wel zit in twee gezellige vriendinnen die samen thee drinken en de kijker daarbij betrekken.

3 likes