Ik had je waarschijnlijk meteen geblokkeerd, wat is dit . Kindje is net geboren joh
Hahahaha die blijdschap van Willemijn als ze bij de bevalling mag zijn
Lijkt me super bijzonder als je er bij mag zijn !
Huh in haar eerste instapost over de bevalling zei ze dat ze nog niet uit waren over de naam, maar in de vlog heeft ze het (terwijl ze nog zwanger is) al wel over Elin?
Ik denk dat dat ging dat over de tweede naam! Zag op een reactie van Sarah Rebecca dat ze over de tweede naam nog twijfelden tussen 3 namen. Volgens mij de post waar ze de naam bekend maakt.
Aaah vandaar, thanks!
Lijkt me geweldig om mee te maken! Ik vind alleen niet dat als je bij de bevalling van een vriendin bent, dat je dan gelijk ‘doula’ bent. Daar is iets meer voor nodig imo.
Moest ff googlen:
Een doula voorziet jullie van alle mogelijke informatie over de geboorte. Ze vertelt hoe de bevalling in zijn werk gaat en neemt hierin eventuele medische achtergrondinformatie van jou of jullie kindje mee. Ze vertelt wat er mogelijk is tijdens de bevalling en zoekt samen met jullie uit wat bij jullie past.
‘Refers to a professional trained…’ etc. Dat bevestigt dat je niet zomaar doula bent als je aanwezig bent bij een bevalling van een vriendin/ dochter/ zus. Ik mag in feb 23 bij een bevalling zijn. Gewoon als moeder/vriendin/steun. Ik denk dat je getrainde doula’s tekort doet door een steunende persoon die aanwezig is ook zo te noemen.
wow wat bijzonder. bij een vriendin? zou ik ook echt graag willen!
Ik vond het een hele mooie en zelfs ‘leuke’ video. Die vriendschap is gewoon zo sterk en dat is mooi om te zien.
Moest wel even lachen toen Willemijn een soort aanval van geluk kreeg en je die kerel op de achtergrond hoort zeggen “Heb je nog nooit zo enthousiast gezien”
Dat was voor haar echt een ultieme friendship goal.
oo ik heb niks met zowel wil & tien als baby’s maar dat moment dat ze haar eigen kindje zo heel rustig aanpakt en tegen zich aanhoudt
Oh man wat een mooie video. Mooi dat Willemijn er bij was! Janken hoor.
Valt het jullie ook op dat Mies veel minder perfect is op de insta van Jacqueline? Volg ze allebei dus verschil valt me best op in de stories die vlak na elkaar komen.
Ja, exact wat mij ook opviel. Plus: huilende kinderen in beeld, met eten smijtend of starend in hun iPads in een restaurant. Kortom: real life haha. Wel verfrissend want op de Insta van Mies zelf krijg je het idee dat die voorbeeldige kinderen nooit huilen, alleen maar braaf kaartspelletjes spelen en hun wit/beige kleertjes smetteloos houden.
Is zij ook een influencer of volg jij haar omdat ze een vriendin is van mevrouw Bollen?
Ja, eens! Al vraag ik het me nog wel echt af hoe ze dat 's avonds doen met die kids. Wij hebben er 1 van 2 jaar en we zijn twee weken op vakantie geweest en welgeteld 2 keer uit eten geweest (om 18.30 zaten we er als eerste haha), overigens helemaal prima hoor maar zij gaan elke avond tot laat, vraag me af hoe ze dat doen.
Ze kwam toen een keer in mijn feed langs omdat een vriendin van mij haar volgde. Dat is al ff geleden want toen schreef ze ook nog iets over dat het een moeilijk jaar was geweest en ze dat jaar verder dan ooit van haar man had afgestaan.
Denk dat ze t ritme verleggen. Op vakantie gaan ze bij ons ook wat later naar bed en na een paar dagen slapen ze dan ook langer uit waardoor ze de avonden ook langer trekken.
Volgens mij is het daar zo warm dat ze idd het ritme hebben aangepast.
Ik vond op de camping bij ons een minidisco voor de echt kleine kinderen. (dreumes, peuter, kleuter) ook echt laat, begon pas 20:30 ??
Maar snapte al snel waarom dus.