Moord- en vermissingstopic

Ja als mijn kind met eten niet thuis zou komen zou ik meteen actie ondernemen

1 like

Ikheb net het eerste gedeelte van The Confession Tapes gekeken, True East, en ik weet echt niet wat ik moet denken…

Aan het einde komen die jongens ook echt onschuldig over? Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat je zoiets op zou biechten als je het echt niet hebt gedaan? Zelfs niet in deze situatie!

1 like

Ja, ik kwam hier net om dit te posten

Maar in die footage van de camera van de buurman is toch helemaal niet te zien dat hij zijn dochters in de auto zet? Alleen dat hij iets in de achterbak legt?

Ik vond het echt verschrikkelijk maar als buitenstaander vond ik het wel echt moeilijk om de ouders niet hiervan de schuld te geven - Want feitelijk hebben ze niet gehandeld, uit angst dat hun misstappen bekend gemaakt zouden worden. Ze zijn natuurlijk ook Mormoons (dat wordt in de serie niet super duidelijk vind ik) en dan zijn homoseksuele relaties natuurlijk ook heel heel erg uit den boze. Maar ze hebben uiteindelijk dat contract getekend dat de ontvoerder van alle beschuldigen heeft vrijgesproken uit schaamte/angst en hebben dus hun kind op de tweede plaats gezet. Daar krijg ik dus echt wel een beetje buikpijn van. En dat die moeder ook een affaire krijgt met die man NA dit alles, vind ik echt heel erg verdrietig.

3 likes

Ik heb hem net gekeken en ben ook echt met stomheid geslagen. Echt onbegrijpelijk.

1 like

Wat vinden jullie van de zaak van Henry Pfaff? Ik denk er best veel aan. Vind het zo gek dat hij al 4 jaar vermist is en niemand iets lijkt te weten. En waarom doet politie niks?

Ik kon deze zaak zelf niet. Ik heb net eens wat opgezocht, maar wat een vreemd verhaal. Ik vind in een artikel dit zo raar? Zijn die vrienden niet gehoord ?

Zijn telefoon wordt zeer kort na de verdwijning door vrienden meegenomen om te checken op bruikbare informatie, en belandt opgeschoond terug op tafel: alle info is gewist.

Ja het is allemaal zo gek, en de politie doet gewoon niks. Ik las ergens vorig jaar ofzo dat er een reden voor is en dat hij het zelf uitgelokt zou hebben (criminele dingen doen) maar ik kan het nergens terug vidnen

https://m.hln.be/wetenschap-planeet/wetenschap/ware-identiteit-van-jack-the-ripper-eindelijk-achterhaald~a0a7acd0/

Ik ben benieuwd of ze er nu eindelijk echt achter gaan komen! Al betwijfel ik het wel.

Ik dacht zelf altijd dat Jack the Ripper opvallend veel verstand had van het menselijk lichaam. Althans volgens mij heb ik dat meerdere malen gelezen. Ik denk dan niet zo snel aan een kapper. Vind het iig niet zo’n overtuigend bericht.

1 like

Deze zaak vind ik ook altijd zo fascinerend en eng. Alleen er is super weinig over te vinden.

Iemand die hier wat van weet?

9 likes

Woooow heel eng! :frowning:

Ik heb dit gegoogled, maar ik blijf het raar vinden. Kennelijk mocht hij wel vliegen en was hij tijdens de vakantie ook verdwenen

2 likes

Ik werk in de geestelijke gezondheidszorg en de beelden + telefoongesprek van Lars Mittank doen mij een beetje denken aan een psychose. Misschien door drugs oid?

Waarschijnlijk omdat hij een klap tegen zijn hoofd heeft gehad en daardoor hersenletsel heeft opgelopen.

Ja precies! Door hersenletsel kan je ook wanen en hallucinaties krijgen. Echt zo’n raar verhaal!

1 like

Ik heb zelf ook zo’n vermoeden, alsnog is het vreemd dat er werkelijk geen spoor meer van hem is vernomen. Zo’n jonge vent.

1 like

Wat heftig! Wat vreselijk voor de veroordeelde en de nabestaanden dat dit al zo lang loopt. Wie zou dat inderdaad gedaan hebben, het zijn best veel dingen die veranderd/verwijderd zijn als je het artikel moet geloven… Misschien is het zoals in Making a murderer dat er bij de politie mensen zitten die zó overtuigd zijn van de schuld van deze persoon dat je de bewijsvoering een handje denkt te moeten helpen zodat deze persoon niet vrijuit gaat…? Vraag me af hoe zij zich hier nu onder voelen…

(Ik las een beetje te snel en toen las ik “Al eerder (…) werden honden van de politie veroordeeld wegens vervalsing van de honden-geurproef.” ipv hondengeleiders haha. Vond het al helemaal sneu voor die speurhonden)

4 likes

Zag afgelopen week dat ze weer naar die Herman Ploegstra aan het zoeken/graven waren die toen ineens is vermist. Ik kom uit die regio dus vind dat altijd erg interessant… maar kan er niks meer over vinden nu

Ook over Marjo Winkens zijn schijnbaar nieuwe tips over de plek waar ze zou liggen…
Ze raakte 43 jaar geleden vermist.