Moord- en vermissingstopic

Ja ik wilde het niet zeggen maar wel even reageren! Hahaha ho ho ho merry christmas

1 like

Oh wauw, mystery opgelost!

1 like

https://m.gva.be/cnt/dmf20200110_04800554/politie-haalt-lichaam-uit-water-aan-waagnatie-in-antwerpen-wetsdokter-gevorderd-voor-identificatie

Ik denk dat de kans wel heel groot is dat het Max is😔. Komt natuurlijk niet onverwacht, maar blijft zo naar

Staat er inmiddels bij. Wat sneu zeg vreselijk, maar zal ook een hoop rust geven dat hij wel gevonden is.

Oh wat erg dit. Ik heb zoveel medelijden met z’n zus, moeder en familie.

Iedereen had dit natuurlijk wel al verwacht, maar het komt wel ff hard aan. Ik vond hem altijd zo’n lieve en rustige jongen. Heel erg dit :disappointed_relieved:

Het werd in het podcast topic al getipt maar de docuserie van de Arnhemse Villamoord (NPO start) is echt een aanrader! Ik hoop echt dat er nog duidelijkheid komt over deze zaak. Vind het ook een naar idee dat de echte dader waarschijnlijk nog vrij rondloopt.

5 likes

Echt een top docu! Kijk nu aflevering 3. Vol verbazing! Echt wow, hier is flink wat misgegaan

1 like

Echt he! Ik verdenk die Eline

En wat een vent die Ad Baars, ben alleen bang dat er wel vaker onderzoeken zo gaan. Echt Amerikaanse taferelen

1 like

Haar verhaall zorgt wel voor veel vraagtekens iig. En het is bizar dat er destijds geen onderzoek gedaan is zoals ze nu in amerika hebben gedaan

Ha, dat was ook mijn eerste gedachte, die Eline heeft het gewoon gedaan!
(Wel verschrikkelijk als het niet zo is, heb je zoiets meegemaakt en dan word je ook nog verdacht :blush:)

1 like

omdat de verdachten in die zaak pas in 2002 werden vrijgesproken, dus de gerechtelijke dwaling was eerder nog niet bekend

1 like

Sheesh wat een onprofessioneel werk in die zaak. Gewoon frustrerend om te zien. Ik hoop dat ze zich de ogen uit hun kop schamen.

Dont mess with cats heb ik ook gezien. Wat ik vooral eng vond waren die internetspeurders. Knap werk hoor wat ze hebben gedaan. Alleen vind ik ze eng. Dat je zo geobsedeerd bent en zelf op onderzoek uitgaat. Een heel stad bekijken op Google Maps. Straat voor straat. De vlucht live op internet volgen wanneer hij is opgepakt. Dan zit er volgens mij ook een steekje bij hen los.

3 likes

Zijn er hier ook mensen die magazines lezen over true crime /serial killers?
Nog goede aanraders?

Bestaat dat ook in het Nederlands? Klinkt interessant!

Niet perse moord/vermissing, maar lijkt mij hier wel de vermelding waard:

https://www.hetrechtenstudentje.nl/nieuws/kim-kardashian-produceert-documentaire-over-misstanden-in-gevangenissen/

Ben er zelf heel benieuwd naar!

2 likes

Ja die rechercheur is echt een onprofessionele botte hork bleh

1 like

:astonished:

1 like

Echt bizar toch. Dat er nog na zoveel tijd een tip binnenkomt.

1 like

Ik ben zĂł benieuwd wat hier uit komt