Deze zaak is op toevoeging.
Ah ik zie het ja, mea culpa. Dan doet Roethof het voor de publiciteit in dit geval.
Ik zeg niet dat Jos B onschuldig is, maar zân advocaat had ooit gezegd dat DNA op veel manieren per ongeluk op iemand zân lichaam kan komen.
Juist fijn dat die advocaten er zijn, het is echt wel eens gebeurd dat iemand wel onschuldig bleek te zijn (kijk naar Lucia de B)
en dat zijn dan alleen de gevallen waarvan het bekend is.
Ik word er soms helemaal benauwd van als ik bedenk hoeveel mensen onschuldig vastzitten (ik denk meer dan je denkt)
Ik ben naar aanleiding van die docu over Chris Watts wikipedia ingedoken en zoân misdaad wordt dus familicide genoemd. Komt niet vaak voor maar wel onderzoek naar gedaan en meestal zijn het dus witte mannen in hun thirties en meestal gebeurt het in augustus voor de scholen weer open gaan. Dus die Watts past wel in het plaatje.
Toch krijg je weinig inzicht in zijn motief. Ik denk een soort van woede aanval toen zij zei dat hij zijn kinderen nooit meer zou zien, maar waarom vermoord je de kinderen dan ook? En dat hij dat ook nog in haar schoenen wilde schuiven pff⌠kan er echt niet bij.
Ook wel bizar voor die nieuwe vriendin lijkt me, denk je een leuke vent aan het daten te zijn en doet hij zoiets
Op Wikipedia vond ik ook nog een andere zaak uit 2018, de Hart familie. 2 lesbiennes met 6 geadopteerde kinderen die van een klif zijn gereden. Bleek dat die kinderen al langer werden mishandeld en ondervoed enzo echt zo erg
Jaa joh, dat verhaal over de Hart familie is echt bizar. Laatst werd dat besproken in een podcast (my favorite murder), zo triest en zielig voor die kinderenâŚ
Ik heb meer het idee dat zij en de kinderen gewoon heel simpel in de weg stonden van zijn nieuwe bestaan met zijn nieuwe lover. Al geloof ik zo dat zijn vrouw nare dingen heeft geroepen, zou ik ook hebben gedaan
Ik vond deze docu op Netflix trouwens eigenlijk precies hetzelfde als elke docu op YouTube hierover, alleen dan irritanter met al die filmpjes ertussendoor
Ja maar dan ga je toch gewoon scheiden? Niet je familie uitmoorden. Het was nou ook niet zo dat hij het zo goed had uitgedacht dat hij er mee weg zou kunnen komen, hij stemde in met een leugendetector en heeft daarmee zijn eigen graf gegraven. Nu zit hij levenslang vast dus als hij het deed om een nieuw leven te kunnen beginnen met die andere vrouw heeft ie het niet heel goed aangepakt
Ja maar tuurlijk ga je dan scheiden. Maar ja waarom vermoorden sommige mannen hun gezin⌠en sommige mensen zijn gewoon psychopaten die dan denken nou zo los ik dat op en dat gaat wel goed geen gedoe
Ik denk het wel. Hij had ook zijn kinderen al afgemeld van school. Dat in combinatie met die vraag of hij alleen naar die worksite kon
Ja natuurlijk ga je scheiden maar Chris dacht nee dat kost geld, en mijn minnares wil een eigen gezin (eigenlijk met iemand die alles voor het eerst meemaakte) en ook dat ze Chris een zoon wilde schenken. Dus moest alles en iedereen uit de weg worden geruimd. Het feit dat Shannenâs lijk snel was gevonden op het terrein dmv het laken bewijst dat Chris in tijdnood zat die maandag! Anders had hij haar wel beter begraven. Ik volg deze zaak al vrij lang maar elke keer hoor ik weer nieuwe dingen.
Ik vraag me af of zulke mensen zelf wel eens zich verdiepen in true crime, want dan weet je toch dat je als man de eerste verdachte bent?? Lijkt wel alsof hij het totaal niet doordacht heeft en dat snap ik niet omdat je weet wat de consequenties zijn
Vandaag dag 4 in de zaak van nicky Verstappen. Moeder en zus en nog wat familie gaan dalijk spreken.
Respect dat ze dat doen, dat lijkt me zo ontzettend moeilijk. Ik hoop echt dat ze antwoorden krijgenâŚ
In moest denken aan de zaak uit Zoetermeer. Ongeveer vergelijkbaar (man krijgt buitenechtelijke relatie en dood vervolgens vrouw en kinderen).
wow wat deden ze dat knap.
Oh wow dit lijkt er inderdaad erg op, heftig!
Echt hè, ik zou uit emotie hem aanvliegen of gaan schreeuwen. Ofja ik weet het ook helemaal niet, maar dat denk ik.
Ik heb dit toen van dichtbij meegemaakt, en dat heeft zoveel impact gehad op zoveel mensen. Meerdere klasgenootjes van t meisjes waren ook bang voor hun vader geworden toen.