Moord- en vermissingstopic

Op een boerderij? Wat vreemd, want in een nieuwsbericht stond dat ze zich in een appartement oid bevond. Kan natuurlijk zijn dat ze ergens anders is heengebracht

Nee appartement, zag op twitter een foto voorbij komen.

Ze hebben die man(Niek de graaf) die in Den Haag vermist was helaas overleden aangetroffen in Clingendael.

Wat triest. Moest er ook vaak aan denken. Geen misdrijf zo lezen. Hij was toch echt een tijd vermist? Twee maanden ofzo? En dan al die tijd in een park

Politie Den Haag heeft een bericht op Twitter geplaatst. Verder kan ik er niks over vinden.

1 like

Ik kwam ook nav Niek de Graaf. Zag dit online: https://www.omroepwest.nl/nieuws/4152513/Lichaam-vermiste-Niek-de-Graaf-gevonden

Niet echt meer info. Wel triest, zeg.

Ah wat vreselijk! :pensive:

Heel triest, en Het heeft echt lang geduurd

Ik vraag mij af hoe die geursporen werken. Kan dat dan ook van een eerder Hardlooprondje geweest zijn?

Idd. Het is ook wel een bos waar mensen regelmatig wandelen enzo. En zo ontzettend groot is het ook niet.

Fijn dat de familie iig duidelijkheid heeft na al die tijd. Mn moeder zei, ja ik denk een natuurlijke dood, bijv. Een hartaanval. Maar het is zo opmerkelijk dat hij zo lang vermist is geweest?!

Ja en op een plek waar mensen je dus niet snel zien. Als je een hartaanval krijgt lijkt het mij niet dat je eerst helemaal wegkruipt naar een deel waar je lastig te vinden bent, dan klap je in elkaar op het pad waar je loopt.

4 likes

Het zou natuurlijk ook kunnen dat je niet lekker word en denkt dat je bijv moet overgeven, en daar een ‘rustig’ plekje voor zoekt. Maargoed, dat is allemaal speculeren natuurlijk.
Is zelfmoord uitgesloten? Vind het ook een opmerkelijk verhaal dat iemand zo lang in een park kan liggen. Het is niet alsof het winter was met heel slecht/weinig mensen op straat oid.

Er zijn geen aanwijzingen voor een misdrijf staat er, dus ik neem aan dat hij niet begraven lag.

1 like

Ik vond het ook wel een beetje gek dat er een verwijzing naar 113 online bij stond, ondanks er nergens verwezen werd naar mogelijke suïcide. Of is dit altijd onder berichten wanneer er iemand zo gevonden wordt?
(Overigens wel goed dat die verwijzing er bij staat)

1 like

Het lijkt me ook zo’n akelig idee voor de familie, dat hij daar misschien al zo lang ligt en zoveel mensen er nietsvermoedend langs hebben gelopen. Heel naar. En inderdaad nooit antwoord op de vraag wat er nou precies gebeurd is. Vraag me af of je nu nog iets met autopsie kan en of dat nog antwoorden kan geven

Meer mensen die Carmel op Netflix kijken/hebben gezien? Ik heb net aflevering 1 uit, interessant! In het begin even inkomen met heel veel nieuwe mensen en de onderlinge relaties, maar ben enorm benieuwd naar de rest van het verhaal - en of er een oplossing komt. Tot nu toe; aanrader dus!

Ik zag gisteren in de krant een rouwadvertentie voor Niek de Graaf, de man uit Den Haag die tijdens het hardlopen vermist raakte en vorige week gevonden werd in Clingendael. Bij zijn overlijdensdatum staat 25 augustus, dat is de dag dat hij vermist raakte. Weet iemand of dit standaard is bij een vermissing die met een overleden persoon eindigt? Of zijn er dan aanwijzingen die erop duiden dat hij die dag overleden moet zijn?

Ik vind t eigenlijk niet heel netjes om dit zo te delen, maar ik denk dat als hem iets is overkomen (zelf of hartaanval) dat je er vanuit mag gaan dat dat die dag zelf is geweest en niet nog een week later

10 likes

Dankjewel voor je reactie. Waarom vind je dat het niet netjes is om te delen? Oprechte vraag, niet onaardig bedoeld. Aangezien het een openbare rouwadvertentie is zie ik niet in wat er niet netjes aan is, maar als je me het kan uitleggen denk ik er misschien wel anders over.

1 like