Lastig, want je hebt wel gelijk hoor het is openbaar. Dus even niet feitelijk maar persoonlijk bekeken zou ik t als familie vervelend vinden als 1 dit besproken wordt op een forum en twee ook nog de advertenties (waar ook hun namen in staan) zomaar op een forum gedeeld worden. Dat mensenlinq dit oppakt is 1 ding maar een advertentie is voor naasten en kennissen bedoeld via de krant veelal. En niet om te delen op allerhande websites. Vind dat zelf iets veel te persoonlijks. Maar dat is mijn mening geen hard feit oid
Dankjewel voor je uitleg. Ik kan me jouw kijk hierop inderdaad ook wel voorstellen. Aan de andere kant is van veel van de andere moord- en vermissingszaken die in dit topic worden besproken ook behoorlijk wat bekend van naasten van het slachtoffer. In het geval van de rouwadvertentie staan er ook geen achternamen bij, dus vanuit mijn eigen perspectief overschrijd ik geen grens. Misschien dat men het confronterend kan vinden om een rouwadvertentie te zien, daar heb ik eerlijk gezegd niet over nagedacht omdat ik al van kleins af aan deze advertenties lees.
Als je denkt dat het too much is dat ik hem gedeeld heb, wil ik hem best verwijderen.
Ik hoop zo voor de nabestaanden dat er binnenkort meer duidelijk wordt. Echt een bizarre zaak
Ja zo een gekke zaak. Van de 1 op andere dag gewoon weg?
Ik wandel vaak in dat bos en ik moet wel zeggen dat ik dan vaak dit in mijn achterhoofd heb alsin ik kijk net wat meer om me heen.
Stomme off topic vraag maar het laat me niet los , is het Robbe-noord of Robben-oord bos?
Ik spreek het uit als de eerste vorm, maar geen idee of het goed is.
In het bos is eerder een lijk gevonden zonder benen. Best interessante zaak, als je Google op robenoordbos vind je het!
Ik heb ooit een vlog gemaakt met een vriendin dat we lijken gingen zoeken in dat bos, echt super puberaal
Helemaal prima! Het was absoluut niet mijn bedoeling om iets smakeloos te doen, dus hierbij echt excuses en ik haal het weg.
Het is echt geen probleem, ik vond het juist fijn om je berichtje nog te lezen, ik had er zelf namelijk niet aan gedacht om even de likes van @Snork 's berichtje te controleren. Als ik dat wel had gedaan had ik sneller in kunnen zien dat het niet gepast was.
Deze zaak krijgt zo weinig aandacht, alles wijst erop dat ze is vermoord. Ik snap ook niet dat haar moeder negen maanden heeft gewacht met de aangiften.
Ik kende die hele zaak niet, heb er over gelezen maar waarom was er pas na 9 maanden bij iemand urgentie om haar vermissing te melden? Haar werk en haar studie vonden het niet gek dat ze niet kwam?
Ah, die Engelstalige informatie klopte dus toch niet helemaal, als in: het had niet gecommuniceerd mogen worden.
Haar familie woont nog in Suriname maar dat is geen reden om negen maanden af te wachten.
Hier woonden ze bij bekende van haar tante. Ik las dus ergens dat ze zwanger was van de getrouwde zoon van het gezin bij wie ze woonde.
Vandaag is de uitspraak in de zaak Verstappen toch?
Oh zo spannend, de uitspraak is live te volgen ook! Via deze link: https://streams.nfgd.nl/uitspraak-in-zaak-nicky-verstappen
Ik denk dat het geen veroordeling voor moord of (gekwalificeerde) doodslag gaat worden gaat worden, er is niet genoeg bewijs dat hij iets met zijn dood te maken heeft. Ook geen vrijspraak maar iets er tussenin, een veroordeling op een ‘kleiner’ vergrijp.
Jaa pff lastig hoor. Als rechter kan je het hier toch niet goed doen want als er al een veroordeling voor doodslag komt zal iedereen de straf toch niet hoog genoeg vinden.
Moord kan eigenlijk nooit bewezen worden na zoveel jaar.
Ja he! Ik vond het einde wel weer tegenvallen (het is namelijk een open einde), maar het is toch wel een heul bijzonder verhaal. En ik vond dat Spaans dus echt heerlijk om me even een paar afleveringen in onder te dompelen, wat een taal.
Ik vind dit zo een verdrietige zaak, las dat ze aan zoeken zijn in het huis van de familie waar ze woonde in Hoorn
Ja en als ze zwanger was van de bewoner van het huis, san kan het to h bijna niet anders dan dat hij er iets mee te maken heeft.