Ja echt zoveel emotie bij die jongens, wat logisch is natuurlijk maar wow kwam even binnen zo ja.
https://www.ad.nl/binnenland/britse-letselexpert-sharleyne-8-leefde-nog-toen-ze-viel~af0baf2f/
Ik vind het echt zo bizar dat het moeilijk is om die moeder te veroordelen.
Het programma De zaak van je leven is weer op tv, helemaal gemist dat er weer een seizoen was. En als je NPO Plus hebt: je kunt alle vorige seizoenen terugkijken. Zitten ook een aantal hele bekende zaken bij.
Echt een heel interessant programma, ook mooi om te zien hoe die politiemensen zich vaak nog alles zo goed kunnen herinneren en ook super betrokken zijn.
Ze staan ook op YouTube!
Ik ben er gisteren ook in begonnen, mooi programma! Wel een hele omschakeling als je zoals ik meer Amerikaanse programma’s/detectives gewend bent, haha. Ben in een oud seizoen begonnen en ga denk ik alles wel kijken, heel interessant!
Ja ik vind het ook mooi om te zien hoe de mensen van het team zó in de zaak zitten. Vooral de zaak van Arthur Ghuharoo was heel bijzonder, na 20 jaar nog de zaak kunnen oplossen.
Oh die zaak van die banketbakker. Ik kreeg echt een soort verkramping in mn hart. Zo ontzettend zielig.
Weet je nog hoe die aflevering heet?
Nee, maar het is de 1e aflevering van seizoen 4.
Heel toevallig net ook vanochtend gezien, en ik werd er ook erg door geraakt. Dat je zo aan je einde moet komen, afschuwelijk.
Ja och, zo’n onschuldige oude man die naar zijn zaak gaat, en een paar uur later dood. Geen wraakmoord of iets, gewoon compleet random. Het lijkt me vreselijk pijnlijk voor de familie.
Ja, dat.
Flinke straffen overigens, voor beide jongens. 10/12 jaar + TBS, die zijn voorlopig nog niet vrij. Goede zaak van de politie!
De zoektocht naar de man met het rode petje heet de aflevering!
@Jumpsuit Ja en dan die zoon die aan het woord was en die foto’s dat de vader aan het werk was in de bakkerij. En de rechter die zichtbaar emotioneel werd toen hij het weer over de zaak had. Dan breekt mijn hart echt.
En inderdaad @MJDLH flinke straffen. Toen ze ook zeiden dat de 17 jarige gewoon volgens het volwassenenstrafrecht berecht zou worden schreeuwde ik ook tegen de tv “HA en dat verdien je hufter!”.
Heeft iemand nog een tip voor een goede misdaadserie/documentaire? Ik vind de zaak van je leven ook heel interessant, en heb ook die docu over de opsporing van Jos B. gezien. Vind het vooral interessant om inderdaad het werk achter de schermen te zien en dan ook echt die ontknoping als ze de dader hebben gevonden.
Ik heb hem nog niet gekeken maar The Ripper is net uit op Netflix over de Yorkshire Ripper. Misschien is dat wat?
@Luzarl @Molotov oeh ja ik ken hem wel idd, heel fascinerend persoon! En super interessant vak. Een tijdje geleden keek ik op npo of er nieuwe afleveringen waren, maar het viel me op dat je daar maar een paar afleveringen kon vinden. Zijn er misschien sites/apps waarop ik meer hiervan kan zien?
De zaak van je leven?
Excuses hoor.
Dit is bij mij in de buurt. Iemand heeft gisteravond (21:45 uur) een melding gemaakt bij de politie over een (naar schatting) 7 jaar oud (naakt) jongetje. Hij zou door drie mensen gezien zijn en is weg gerend. Er is een helikopter ingezet, speurhonden, sloten zijn leeggepompt maar nog geen spoor van het jongetje. De melder heeft mee gezocht en ze zijn tot 02:00 uur bezig geweest.
Ik hoop zo dat dit een vreselijke foute grap is…