Maar hij is dus door meerdere mensen (die niet bij elkaar horen) gezien? Super vreemd. Ook dat ie wegrende iedere keer als er iemand kwam.
Ben benieuwd of dit nog bekend word, wat hier nou precies gebeurde.
Maar hij is dus door meerdere mensen (die niet bij elkaar horen) gezien? Super vreemd. Ook dat ie wegrende iedere keer als er iemand kwam.
Ben benieuwd of dit nog bekend word, wat hier nou precies gebeurde.
Jup⦠dat wordt er gezegd inderdaad.
De politie gaat niet verder zoeken, tenzij er nieuwe informatie komt.
Bij mij ook! Vind het echt lastig dat er geen updates komen. Maar anderzijds, waarover zouden updates moeten komen? Er wordt (op dit moment) niet verder gezocht. Er is geen vermist kind gemeldā¦
Het kan natuurlijk ook een kindje zijn die al langer vermist is of een kindje die niet als vermist gemeld wordt⦠of het is een verzonnen verhaalā¦
Is het bekend of het een Nederlands kind is? Omdat er geen vermissing is opgegeven vraag ik me af of het een slachtoffer van mensensmokkel kan zijn.
Ik hoop dat ze toch nog aanwijzingen krijgen waarmee ze hem kunnen vinden. Want wat het verhaal ook is, het klinkt heel verontrustend.
Ik lees hier trouwens al een aantal keer dat het ook verzonnen kan zijn. Zijn daar aanwijzingen voor? Want ik las juist dat de politie geen reden had om te twijfelen aan de meldingen.
Je bent niet serieus nu toch?
Wat er ook is gebeurd, dit jongetje is waarschijnlijk slachtoffer van mensenhandel of iets dergelijks, dat is al erg genoeg zonder dat mensen op Facebook de aandacht naar zichzelf toe moeten trekken met dit soort spookverhalen.
Nee er is niks bekend.
Het kan inderdaad een kindje uit ter Apel zijn of ergens anders weg. Of een kindje die opgesloten zat en nu ontsnapt is.
Ter Apel is wel erg ver lopend (32 km).
Mensen denken dat het nep is, omdat er geen kind gevonden is en er geen kind als vermist is opgegeven. Het vroor die avond bij de grond en het was geloof ik 5 graden. Als je dan naakt bent, is het natuurlijk ontzettend koud. Je zou dan verwachten dat je het kind zou vinden. Maar natuurlijk wordt lang niet iedereen gevonden, helaas.
De een zegt dat het kindje naakt was, de ander zegt van niet. Er gaan meerdere verhalen rond.
Ik hoop dat er meer aanwijzingen komen en dat er verder gezocht wordt. En dat ze uiteindelijk het kindje (levend) vinden. Echt een vreselijk verhaalā¦
Edit: @suus minder Fadimās lezen haha.
Als wij het advies moeten volgen dat deze persoon in het bericht heeft geschreven, dan worden er nooit meer kinderen aangesproken die laat in de avond op straat lopen (omdat het standaard geesten zijn?) Dat lijkt mij toch niet wenselijk en dat doet de kinderen te niet die werkelijk verwaarloosd worden.
Maaaar een beetje geloof je het wel want anders had je het vast iets anders geĆÆntroduceerd haha. Inclusief āhet lijkt me logischerā, eh ja er is zeer waarschijnlijk geen geest van een dood kind door het bos aan het rennen⦠Sorry als ik je comment een beetje belachelijk maak, maar het zijn echt gewoon gekkies op die Facebookpagina.
Nooit een vent geven aan een geestkind is de conclusie?
Wat een overtuigend stukje Facebook onderzoeksjournalistiek
Ik lees net een stukje van iemand die m gewoon in een straat heeft gezien en krijg opeens zoān medelijden met dat kind. Wat er ook aan de hand is het is sowieso niet goed.
Ik vind het zo een vreemd verhaal. Ik ging net reactie op facebook lezen (grote fout) en ook mensen die zeggen dat de getuigen dit verzinnen en dat de getuigen aan de drugs zitten. En ze hadden het kind maar moeten vangen?! Eeuh er loopt een naakt kind bang buiten rond, lijkt mij niet dat je die zomaar ff op pakt óf dat je dit verzint
Maar hoe āsnelā is zoān kind dan? Niet sneller dan een volwassen man die achter hem aanrent lijkt me? En het is 's avonds nu ijskoud. Dat kind raakt dan toch snel onderkoelt?
En wat ik ook heel raar vind is dat het kindje ging spelen in een speeltuintje in een woonwijk, vervolgens wegrent als iemand hem aanspreekt en vervolgens wƩƩr terugkeert naar dat speeltuintje om verder te spelen, naakt.
Maar als je op de vlucht bent voor iets of iemand verstop je je toch en ga je niet de speeltuin in? Of denk ik nu teveel vanuit een volwassen brein?
Wow, ik ben excited! Er is een nieuwe podcast over de Deventer Moordzaak, hij is gemaakt door iemand van Argos en focust zich op de media rondom de moordzaak. Hij heet De Deventer Mediazaak. Via de podcast van Argos kan je nu een interview met de makers luisteren.
De moeder van Sharleyne is schuldig bevonden. Zoān trieste zaak ditā¦
Moet telkens aan die zaak denken, vind het zo heftig. Zo jong nog.
Ik krijg altijd helemaal een naar gevoel in mijn buik als ik iets over deze zaak lees. Dat arme meisjeā¦
Ik raad wel iedereen de aflevering over deze zaak van Doden Liegen Niet aan.
Ja precies dat. Bel dan even naar de politie voor advies, ze gaan heus niet aanbellen en zeggen: joe hoi de buren denken dat je je vrouw wil afmaken. Ongelooflijk dat je 15minuten geschreeuw aanhoort en niets doetā¦