Moord- en vermissingstopic

Is ze inmiddels al gevonden? Ik kan er verder ook niks meer over vinden.

Pff ik kom ook dit tegen; ‘‘Al snel na haar verdwijning kreeg de recherche te horen dat Ichelle in een ingewikkelde driehoeksrelatie was verwikkeld’’. https://www.crimedesk.nl/post/wat-weet-sandra-h-over-vermissing-ichelle

2 likes

Wow. Ik had de verdachte binnen 5 minuten op Facebook gevonden… ze geven wel heel veel info weg met die foto en het benoemen van het soort winkel en in welke straat.

Dat gebeurt echt vaak. Die jongens en die vader die verdacht worden van die moord op Lotte waren ook makkelijk te vinden omdat er stond wat voor bedrijf die vader had. En in de bedrijfsnaam stond de achternaam.

1 like

True, daar moeten ze echt mee stoppen! Sommige mensen plaatsen best wel heftige reacties op de pagina van de verdachte.

https://www.ad.nl/buitenland/ex-vriendin-25-topvoetballer-jerome-boateng-week-na-breuk-dood-aangetroffen~af83dfff/
Geen moord of vermissing maar wel heel triest.
Die vrouw is op de verjaardag van haar zoontje dood in haar woning gevonden .

1 like

Ja ging ook ff kijken

Vind het wel bizar dat de verdachte 7 kinderen lijkt te hebben en dan had ze een driehoeksverhouding met iemand van 29?

Dacht met die driehoeksverhouding dat het twee mensen van redelijk gelijke leeftijd/omstandigheden zouden zijn

wat is die nieuwe docu over Elisa Lam op netflix onzettend saai en amerikaans. mijn god ben er bij in slaap gevallen.

4 likes

Ik ook! Ze hadden het gewoon bij één aflevering moeten houden.

Even los van de vraag of het in deze zaak een plausibel verweer was, hoeft het feit dat sprake was van 35 messteken niet per definitie aan een beroep op zelfverdediging in de weg te staan. Je kunt wel aannemen dat de grenzen van het noodzakelijke (in geval van zelfverdediging) daarmee zijn overschreden, maar het kan nog steeds verontschuldigbaar zijn. Zie bijvoorbeeld:

Ik ben dus sinds deze week weer helemaal gefascineerd door allerlei moordzaken. Heb net de trials van Gabriel Fernandez gekeken. En de documentaire over Chris Watts. Ben me nu aan het inlezen over Jennifer Pan: bizar!

Dan is deze misschien wel interessant om te kijken

4 likes

Oh! Hier ga ik vanmiddag voor zitten. Dank je!

Ja, dat leggen ze in de laatste aflevering uit. Het mysterie was geen mysterie omdat er wat foute feiten de media in gegooid waren. Ze is in alle waarschijnlijkheid zelf in die tank gesprongen, het luik was gewoon open namelijk

2 likes

Ja, is het ook!

Oh jammer dat het tegenvalt! Ik had echt zin om hier voor te gaan zitten.

Ik vond op Videoland de reportagereeks Coldcase. Gaat over de moord op Sally van Hecke en de rol van Claudy Pierret (een seriemoordenaar). Een aanrader, wat mij betreft.

5 likes

Dit blijft ook zo fascinerend!

13 likes

Hier heb ik zoveel over opgezocht nadat ik de podcast van de volksjury had geluisterd. Echt een bizar verhaal.

Het deed mij ook denken aan een zaak uit amerika waarbij 5 jongens met een beperking naar huis reden na een avond uit en vervolgens dood in de bossen zijn gevonden vlak bij een blokhut. En ook random kleding overal en de personen ook op gekke plekken

1 like

Daar heeft duister de podcast een aflevering over gemaakt! Echt een bizar verhaal :woman_shrugging:t2:. En idd eentje is nooit gevonden.