Dat was niet Mar Jan toch? Dacht dat dat 1 van de jongere kinderen was.
Niet dat dat uit maakt natuurlijk. Vond het ook verschrikkelijk om te zien. Die man is echt niet goed…
Je ziet ook gewoon in die filmpjes en op foto’s dat die kinderen doodsbang voor hem zijn.
@Nachtburgemeester aflevering 3 geloof ik
Ik vond de extra aflevering ook echt weer heftig. Vooral de situatie van Shin greep me heel erg aan.
Ja echt heftig, ik had hier al over gelezen en besloten de derde aflevering niet te kijken want ik trek dat soort beelden héél slecht. Maar toen zapte ik er van de week toevallig voorbij en was echt exact net dat beeld op TV en nu staat het de hele tijd nog op mijn netvlies, echt ziek inderdaad. Arme kinderen.
Aflevering 3! Sorry het kan idd goed zijn dat het 1 van de jongere dochters is.
Normaal gesproken zou een kind dan hard huilen en dat meisje zegt niks maar is wel doodsbang natuurlijk. Zieke hond. Daarna gaat ie haar een soort van troosten.
Ja wat ie daarna ook deed op dat stoeltje, als een soort bezetene… en daarna soort van troosten inderdaad. Zieke vent.
Las vandaag toevallig dat de 4 oudste kinderen alsnog een civiele rechtszaak aanspannen tegen die vader omdat de gewone rechtszaak nu van de baan is. Hoop dat daar dan meer uit komt.
Ik durf ook niet meer verder te kijken door dat fragment, maar wil de rest eigenlijk heel graag zien… geven ze geen waarschuwing van te voren?
De kinderen worden eerst gevraagd om op de stoel te gaan zitten, dus als dat gebeurt gewoon een stuk doorspoelen.
Ja ik schrok ook heel erg van dat stukje. Ook het stukje in de laatste aflevering over de schoonvader en stiefzoon (?), zo naar hoe verschrikt ze keken naar de camera. Ze verstarden helemaal.
@Nova Ik heb hem na dat stukje ook even op pauze gezet omdat ik er zo van schrok.
Ja die keken zo bang echt sneu.
En hoe kut is het dat die lul een hersenbloeding heeft gehad en amper aanspreekbaar is. Argh
dat stukje met die stoel komt ook in de vierde afleveringen nog een keer voorbij!
schrok me gister weer helemaal kapot, vreselijk.
walgelijk dat die man niet vervolgd kan worden en waarschijnlijk straks gewoon weer met de jongeste kinderen kan gaan wonen. onbegrijpelijk
Jaa bang en ze zagen er ook echt ondervoed uit. Het werd ook zo raar random benoemd, er werd verder helemaal niet op in gegaan…
Wait what? Dat is niet waar toch dat laatste? Die vader kan toch absoluut niet weer met zn jongste kinderen wonen? Hij kan amper communiceren.
Ik schrok ook zo erg van die scene met dat stoeltje, ik snap niet hoe je dat kan doen? Ook gewoon zo. Ik wilde dat meisje gewoon uit de TV plukken en op schoot nemen, wat een zieke geest.
Oh dat gevoel had ik ook heel erg. Dat je dat arme meisje zoooo zooo graag wil troosten en op welke mogelijke manier dan ook wil geruststellen. Het deed echt pijn aan mn hart. Hoe kan je zo met een kind omgaan.
Btw , misschien een beetje een random vraag maar hebben jullie een mening over die moeder? Ik dus eigenlijk niet echt.
Ik vind het bizar dat ze gewoon erbij zat te lachen in die scène met dat stoeltje.
Kan iemand in een spoiler plaatsen wat de scene met het stoeltje inhield?
Ja sowieso bizar, maar op 1 of andere manier denk ik dat zij zo gebrainwashed was. Ik kan het haar iig niet kwalijk nemen. Hoewel ik natuurlijk oprecht woedend kan worden hoe er met hun kinderen is omgegaan. Ik denk dat die vrouw het ook niet echt begreep?