Moord- en vermissingstopic

Het is inderdaad een kleine moeite en ik snap jouw punt hoor. Ik sta echter wel achter de keuze van Jessica Villerius. Het verhaal is groot in de media geweest dus dat is opzich al een “waarschuwing” (natuurlijk denk ik ook eerst wel 10x na of ik dit wil kijken). Je weet opzich al dat je niet een vrolijke docu gaat kijken. Een triggerwarning haalt het onverwachte er vanaf, terwijl dat is waar het op dat moment om ging. Een duw ansich doet pijn, maar niet weten wanneer je die duw kan verwachten en wat de aanleiding is doet vaak het meest pijn. Een waarschuwing van tevoren haalt dat hele punt weg voor de kijker. Maar nogmaals ik spreek natuurlijk niet voor anderen, wilde alleen beargumenteren vanuit mijn oogpunt waarom ik het goed vind dat de scene erin zit, zonder waarschuwing.

10 likes

Er is bekend geworden waarom dat vermiste meisje uit Almelo begin dit jaar vermoord werd. Zo’n triest verhaal.

2 likes

Jeetje arm meisje :pensive: Die vader ook wtf

1 like

Wow wat heftig zeg! En dan die vader… je zoons zouden maar thuis komen met het verhaal dat ze net een meisje hebben vermoord, dan ga je toch ook kapot :frowning:

Wow, wat heftig! Vond het al een heel naar verhaal, maar dit maakt het nog erger

1 like

Heel heftig, inderdaad heel triest. Las ook op AD dat ze dacht dat ze zwanger was van de oudste broer. Lukt me niet om het artikel te delen vanaf m’n telefoon.

1 like

Deze:
https://www.ad.nl/binnenland/vermoorde-lotte-14-dacht-zwanger-te-zijn-en-bekocht-dat-mogelijk-met-de-dood~a9ed9305/

2 likes

Ik vind het ook zo naar dat we postuum alle details krijgen over een meisje die gewoon haar seksualiteit aan het ontdekken is. Moet dit allemaal gepubliceerd?

33 likes

Die moeder van die jongens moet zich ook vreselijk voelen.

Ja wat mij betreft hadden die details echt niet naar buiten hoeven komen.

1 like

Ik vind het knap dat hij bijna onmiddellijk het lichaam is gaan aangeven.
Hij had even goed als schrikreactie het mee kunnen verbergen. Moet ook heel moeilijk voor hem zijn geweest.

@tessel
Zeker omdat het een gesloten zitting was, al was dat nu wel voor de minderjarig broers, maar dan nog zou je verwachten dat ze ook het slachtoffer meer beschermen.

2 likes

Ze sommen gewoon feiten op? Ze wordt toch nergens geshamed?
Dat haal ik er in ieder geval totaal niet uit.

2 likes

Misschien juist om speculatie te voorkomen? Maar ik snap wat je zegt.

Lijkt me sterk, want deze info komt niet van de woordvoerder van de familie maar komt van ‘bronnen’ die betrokken zijn bij de zaak. Is dus gewoon ordinair gelekt.

4 likes

Ws is het ook niet de bedoeling van beide partijen geweest maar is het zoals al gezegd vermoedelijk “gelekt”. De zitting is ook achter gesloten deuren vanwege de leeftijden.

Overigens was volgens dat bericht niet zij degene die naaktfoto’s heeft gestuurd, maar die oudste jongen.

3 likes

Al eerder besproken, yes bijna 2 jaar terug, maar kwam dit tegen:

Blijft gewoon heel vreemd allemaal

4 likes

Ik heb hier laatst een super interessante video over gezien van een in mijn ogen betrouwbare leuke youtuber! Even kijken of link delen zo lukt:

https://youtu.be/29TKoDwKRcA

3 likes

Kijkt iemand naar “iedereen had erover”?
Gaat over een moord op een 13-jarige jongen wat alweer 18 jaar geleden is. Ik zat op dezelfde middelbare school en heb het toen als kind ook meegemaakt wat een stukje toch is etc. Was in veronderstelling dat de moordenaar gepakt was en veroordeeld, maar dat blijkt niet zo te zijn geweest. Ongelooflijk dat sommige hun verklaringen hebben ingetrokken en de enige verdachte toen is vrij gelaten in hoger beroep. Hoe kan het dat in Slinge waar het altijd druk is niemand hier meer over weet. Zo verdrietig voor de nabestaanden.

2 likes

https://www.ad.nl/zeeland/broer-jeffrey-over-de-gruwelmoord-op-ichelle-wat-er-is-gebeurd-doe-je-een-mens-niet-aan~a893fd03/

Een interview met de broer van Ichelle. In incognito kan je alles lezen.

Ik ben zo benieuwd naar de rechtszaak.

5 likes

“Vermiste studente Sarah (21) dood teruggevonden in Zwitserland | Instagram VTM NIEUWS | hln.be” https://www.hln.be/ieper/vermiste-studente-sarah-21-dood-teruggevonden-in-zwitserland~ac017294/

Raar verhaal dit. Vraag me echt af wat hier gebeurd is

2 likes