Jaa bizar verhaal he! Ik heb daar een aantal podcasts + updates over geluisterd. Ook dat ze helemaal van die complot denkers waren geworden en dan later bleek dat toch stuk ernstiger was
Ja, echt een bizarre zaak en zo naar om te bedenken dat die moeder er misschien nog mee weg komt ook.
Ik blijf de ontwikkelingen in ieder geval wel volgen, want dit verhaal is nog lang niet af.
Nee ik denk dat er nog veel meer naar boven gaat komen! Ook met die ex partners!
Dit is van twee dagen geleden.
Krijg echt de rillingen van hoe Lori tegen die agent praat. Alsof het hilarisch is dat haar ex man vermoord is. Ze staat letterlijk te lachen 
( Disclaimer, je āzietā heel kort het lichaam van Charles ( haar 4e ex man) maar is het is geblurd)
Ooh zo ff na de wedstrijd dit kijken!
Oh toevallig deze week op tv een aflevering hierover van dr phill gezien. Toen waren de kinderen nog niet gevonden. Bizar van die moeder, kinderen zijn vermist en zij gaat op vakantie. En alle spullen van die kinderen in een opslag ruimte. Ook de hulphond van de zoon al een paar dagen voor de verdwijning weg gedaan.
Ja, het is echt een zaak om misselijk van te worden. Ik had er al eerder kennis van genomen, maar die hele tijdlijn is zo complex en die video van Bailey maakte het veel duidelijker voor mij.
Waar is die nicht van Lori gebleven, en die vrouw waar Alex Cox een week voor zān vreemde dood mee trouwde?!
Het is echt onmogelijk dat zij niet meer weten over de zaak, zij zaten allebei net zo diep in cult als Lori.
Kan echt wakker liggen van dit soort dingen, bah.
Ik ga nu die video kijken. Want zoveel weet ik er niet over. Maar vreselijk zeg.
Ik heb net El Caso Wanninkhof Carabantes gekeken op Netflix, is ook wel een aanrader.
Ik kende deze zaak nog niet maar onwijs heftig helemaal door alle camera beelden die ze hebben en laten zien.
Wat een vreselijk verhaal, en om die ouders zo te zien
. Echt een creep die gast, ook dat ie het blijft ontkennen en die rechter ook nog even uitscheldt
Jaa echt he
ook hoe de dader nog probeerde haar te victim blamen en zo. Echt bizar
Ik heb de video ook net gekeken. Jeetje zeg wat zielig
En inderdaad zo naar dat het wordt omgedraaid van dat je als vrouw ook niet zomaar mee moet gaan met een vreemde man o.i.d. echt zo treurig
HIJ is de creep, zij heeft 100% niets maar dan ook helemaal niets fout gedaan 
Ik vraag mij ook echt af of hij niet meer slachtoffers heeft. Aangezien er ook nog 2 levende slachtoffers naar voren zijn gekomen + die vrouw die met hem op date was en een naar gevoel van hem kreeg.
Ik vond de straf ook bizar laag
Pff jezus wat ergā¦
Vreselijk verhaal, brok in mijn keel bij de woorden van de minister van Nieuw Zeeland. Ik rolde ook echt met mijn ogen bij de super overduidelijk op moord wijzende dingen die hij daarna deed. Koffer kopen, tapijtreiniger huren, auto huren en daarna uitgebreid wassen, schoffel kopen⦠vriend? Je doet niet eens je BEST om onopvallend haar lichaam te doen verdwijnen.
Hij heeft toch levenslang met pas een mogelijkheid tot vervroegde vrijlating na 17 jaar? Dat is toch niet laag?
Oh ik heb dan levenslang even gemist! Ik zat dit om 4 uur snachts te kijken en had alleen ff 17 jaar gehoord + die 2 andere straffen tegelijk uit zitten met wat hij al had.
Dan heb ik niks gezegd 
Volgens mij waren die andere twee straffen (11 jaar in totaal dacht ik) er nog bovenop gekomen. Dus zoals ik het begrepen heb moet hij sowieso 28 jaar zitten voordat hij evt. vervroegd vrij zou kunnen komen. Maar weet niet 100% zeker of ik het zo goed begrepen had hoor!
Maar missch kregen ze ruzie, pas later, toen ze naar huis wilde of helemaal geen sex wilde, en gebeurde haar moord in een opwelling? En hoe dan ook is dit geen logisch denkend persoon helaas