Moord- en vermissingstopic

Ws is het ook niet de bedoeling van beide partijen geweest maar is het zoals al gezegd vermoedelijk “gelekt”. De zitting is ook achter gesloten deuren vanwege de leeftijden.

Overigens was volgens dat bericht niet zij degene die naaktfoto’s heeft gestuurd, maar die oudste jongen.

3 likes

Al eerder besproken, yes bijna 2 jaar terug, maar kwam dit tegen:

Blijft gewoon heel vreemd allemaal

4 likes

Ik heb hier laatst een super interessante video over gezien van een in mijn ogen betrouwbare leuke youtuber! Even kijken of link delen zo lukt:

https://youtu.be/29TKoDwKRcA

3 likes

Kijkt iemand naar “iedereen had erover”?
Gaat over een moord op een 13-jarige jongen wat alweer 18 jaar geleden is. Ik zat op dezelfde middelbare school en heb het toen als kind ook meegemaakt wat een stukje toch is etc. Was in veronderstelling dat de moordenaar gepakt was en veroordeeld, maar dat blijkt niet zo te zijn geweest. Ongelooflijk dat sommige hun verklaringen hebben ingetrokken en de enige verdachte toen is vrij gelaten in hoger beroep. Hoe kan het dat in Slinge waar het altijd druk is niemand hier meer over weet. Zo verdrietig voor de nabestaanden.

2 likes

https://www.ad.nl/zeeland/broer-jeffrey-over-de-gruwelmoord-op-ichelle-wat-er-is-gebeurd-doe-je-een-mens-niet-aan~a893fd03/

Een interview met de broer van Ichelle. In incognito kan je alles lezen.

Ik ben zo benieuwd naar de rechtszaak.

5 likes

“Vermiste studente Sarah (21) dood teruggevonden in Zwitserland | Instagram VTM NIEUWS | hln.be” https://www.hln.be/ieper/vermiste-studente-sarah-21-dood-teruggevonden-in-zwitserland~ac017294/

Raar verhaal dit. Vraag me echt af wat hier gebeurd is

2 likes

De verdachte ontkent moord op Ichelle…

2 likes

Oh nee wat afschuwelijk. Klinkt heel raar om te zeggen maar ik hoop dat ze al dood was toen ze in brand werd gestoken…

1 like

Ja wtf, dat dit haar is aangedaan is sowieso shocking, maar in een woonwijk😮 bizar.

1 like

Kan iemand deze openen? De verhouding die Ichelle (29) het leven kostte: toen Felix ... - Het Nieuwsblad
De (ex-) man van de verdachte van de moord op Ichelle aan het woord.

1 like

Het kan aan mij liggen maar dan krijg ik alsnog dit.

1 like

Toch een veroordeling voor moord in de zaak Humeyra!

24 likes

Ik kan niet anders dan zeggen dat het imo goed is dat deze veroordeling er nu is.

Ik zag laatst deze docu over stalking, aan het eind is er ook een stukje over Humeyra

3 likes

Als ik de uitspraak ook lees en zie wat hij allemaal heeft gezegd en gedaan dan is het idd zeer terecht dat het toch als moord gekwalificeerd is.

Bedankt voor de tip, ik ga de docu kijken!

Ik weet niet of hij hier helemaal past want ik vind het eigenlijk geen moord. Maar dat moet dus nog blijken. Ik las net dit… Was onlangs ook al een soortgelijke casus in de media als ik het me goed herinner. Arme vrouw. :frowning:

https://www.gelderlander.nl/buitenland/valerie-werd-24-jaar-lang-misbruikt-door-de-man-met-wie-ze-trouwde-toen-schoot-ze-hem-dood~a80149f0/

3 likes

Ja die vond ik ook heftig en nog heftiger dat haar man eerst haar stiefvader was die haar misbruikte en bezwangerde

2 likes

Wat een heftig verhaal en hoezo denkt er ook maar iemand aan haar achter de tralies te zetten? Waarschijnlijk heeft deze vrouw hiermee haar kinderen gered. Ze zou een trofee moeten krijgen.

7 likes

Ik ben echt helemaal hooked op dit kanaal. Het gaat veelal over moord en vermissingen maar ook andere vreemde gebeurtenissen. Hij verteld heel fijn, duidelijk en niet langdradig. Ik heb nog niet 1 aflevering saai gevonden.

Bijv. Deze aflevering, ook echt wtf.

3 likes

Ik ben ook echt in een rabbithole geballen (see what I did there :crazy_face:)

Ondanks dat ik er geregeld wat minder uren door slaap MOET ik wel per se elke video zien, haha. Man, alleen al die thumbnail van de video over dat slaapexperiment… En ook aan die aflevering over zijn eigen ervaring in dat huisje denk ik vaker dan me lief is :clown_face::+1:t3:

5 likes

Ok ik ben helemaal hooked aan de moordzaken podcast. Soms ietsje te lacherig imo (gaat toch over echte mensen met nabestaanden denk ik dan…) maar luistert lekker weg.

5 likes