Moord- en vermissingstopic

Ik snap wat je bedoelt, ze praten soms zo casual. Ook altijd even het weer van die dag bespreken en een sport evenement ofzo en dan: ja ook de dag dat die en die op gruwelijke wijze werd vermoord. :grimacing:

2 likes

Nieuwe grote zoektocht naar lichaam vermiste studente Sumanta Bansi

https://www.ad.nl/binnenland/nieuwe-grote-zoektocht-naar-lichaam-vermiste-studente-sumanta-bansi~a6e6e1df/

1 like

Ja mn zusje stuurde het al door! Ik hoop zo dat er eens duidelijkheid komt!

1 like

Ja dit is zo’n naar verhaal en heeft veel te weinig aandacht gekregen toen. Hoop dat er voor haar nabestaanden snel duidelijkheid is.

2 likes

@Sjern @tessel Ja dat dus. Lees daar ook weer dingen die ik niet eerder erover wist, zo weinig aandacht naar deze zaak, zo vreselijk triest. Ze zal niet meer leven en dat is afschuwelijk, maar dat ze er ook nog gewoon mee weg komen :sob:

Die slaapexperiment video durf ik dus niet aan :grimacing: terwijl verder bij al zijn video’s mijn nieuwsgierigheid veel groter is. Is het echt heel freaky of?
Ik moet vaak denken aan die aflevering waarin hij verteld dat zowel de moeder, dochter en zoon allemaal dezelfde slaapparalyse hebben gehad. En dat dan zo’n vrouw op hun borst ging zitten. Hella creepy.

Hij is wel creepy natuurlijk, maar nergens echt eng. De thumbnail is het engste van de hele video haha, gewoon kijken dus :+1:t3:

Er staat nu op netflix een nieuwe docuserie over een wat minder bekende moordzaak! Hij heet Sophie: A murder in West Cork.

Andere vraag: is er hier iemand die MagellanTv heeft toevallig? Een paar van mijn favoriete true crime youtubers pluggen dat nogal vaak en ik ben benieuwd!:thinking:

Minder bekend? :stuck_out_tongue: daar is een heel populaire podcast over!

Maar ik ben wel benieuwd. Ik verloor steeds interesse bij de podcast

1 like

Ooh dat wist ik niet! Daar ga ik ook maar eens naar luisteren dan. Hij was voor mij minder bekend dan😜

Ik ben in deze zaak ondergedompeld over de twee vermiste kinderen, JJ en Tylee Vallow.
Deze video is inmiddels iet wat verouderd ( zie spoiler voor laatste ontwikkelingen) maar het is ZO disturbing.
Het is een mix van familie intriges, doomsday preppers en een hoop gefaal van de politie en het wordt met de minuut gekker.

Vorig jaar zomer zijn de lichamen van de twee kinderen gevonden in een ondiep graf in de tuin van Chad. Het is niet bekend hoe de kinderen zijn overleden.
Chad en lori zitten allebei vast op verdenking van de moorden. Onlangs is daar ook een verdenking van de moord op de ex vrouw van Chad bijgekomen, en voor lori een verdenking van samenzwering op de moord van haar 4e ex-man.
Lori is vorige maand niet geschikt bevonden voor terechtstelling en zit voorlopig vast in een instelling. Chad ontkent alle beschuldigen.

1 like

Jaa bizar verhaal he! Ik heb daar een aantal podcasts + updates over geluisterd. Ook dat ze helemaal van die complot denkers waren geworden en dan later bleek dat toch stuk ernstiger was

1 like

Ja, echt een bizarre zaak en zo naar om te bedenken dat die moeder er misschien nog mee weg komt ook.
Ik blijf de ontwikkelingen in ieder geval wel volgen, want dit verhaal is nog lang niet af.

1 like

Nee ik denk dat er nog veel meer naar boven gaat komen! Ook met die ex partners!

2 likes

Dit is van twee dagen geleden.
Krijg echt de rillingen van hoe Lori tegen die agent praat. Alsof het hilarisch is dat haar ex man vermoord is. Ze staat letterlijk te lachen :flushed:

( Disclaimer, je “ziet” heel kort het lichaam van Charles ( haar 4e ex man) maar is het is geblurd)

Ooh zo ff na de wedstrijd dit kijken!

Oh toevallig deze week op tv een aflevering hierover van dr phill gezien. Toen waren de kinderen nog niet gevonden. Bizar van die moeder, kinderen zijn vermist en zij gaat op vakantie. En alle spullen van die kinderen in een opslag ruimte. Ook de hulphond van de zoon al een paar dagen voor de verdwijning weg gedaan.

2 likes

Ja, het is echt een zaak om misselijk van te worden. Ik had er al eerder kennis van genomen, maar die hele tijdlijn is zo complex en die video van Bailey maakte het veel duidelijker voor mij.

Waar is die nicht van Lori gebleven, en die vrouw waar Alex Cox een week voor z’n vreemde dood mee trouwde?!
Het is echt onmogelijk dat zij niet meer weten over de zaak, zij zaten allebei net zo diep in cult als Lori.

Kan echt wakker liggen van dit soort dingen, bah.

Ik ga nu die video kijken. Want zoveel weet ik er niet over. Maar vreselijk zeg.

Ik heb net El Caso Wanninkhof Carabantes gekeken op Netflix, is ook wel een aanrader.

1 like