Moord- en vermissingstopic

Die foto heb ik ook gezien, maar die afstand is lopend niet af te leggen in 7 dagen tijd. Tenzij hij hulp heeft gehad met vervoer.
Lopend is echt uitgesloten, en de persoon op de foto ziet er ook niet bepaald uitgeput uit. Zelfs netjes geschoren en schone kleren.
Dat rijmt niet.

Z’n ouders zijn inderdaad shady as fuck. Ik hoop dat ze snel gaan praten.

1 like

Maar het is opzich toch niet zo gek om voor een advocaat te kiezen die je kent of mis ik iets?

Een goede advocaat zou nee moeten zeggen tegen een dergelijke zaak en hen doorverwijzen naar een onafhankelijk advocaat.
Persoonlijke betrokkenheid bij een cliënt is echt een heel beroerd uitgangspunt en wordt niet geaccepteerd in de rechtbank

2 likes

Wat @Frenky inderdaad zegt en deze advocaat heeft blijkbaar geen bevoegdheden als het tot een arrestatie komt omdat hij in een andere staat is gevestigd dan waar Brian woont. Dus dan zou hij hem sowieso niet mogen vertegenwoordigen. Dat was dus nog een raar ding, het lijkt mij dat je als advocaat die mensen dat laat weten van hey leuk dat je belt maar dit en dit gaat juridisch niet.

1 like

Ik denk eigenlijk niet dat hij dood is. Hij heeft zijn spotify lijst gisteren ofzo nog bijgewerkt :flushed:

Trouwens, vlakbij waar Gabby’s lichaam gevonden is hebben ze ook dit kruis gevonden…

2 likes

Ik snap die laatste opmerking niet. Als ik de middelen zou hebben om een goede advocaat in te huren en ik zou verhoord (kunnen) worden over mijn eventuele betrokkenheid bij een misdaad dan maakt het niet uit of ik die misdaad wel of niet heb gepleegd. Ik zou echt bang zijn dat ik iets zeg waardoor ik verdachter overkom.

9 likes

Sowieso nooit iets zeggen behalve “ik wil een advocaat” als de politie je ondervraagt, onschuldig of niet. Ook geen kleine ja/nee vragen beantwoorden, helemaal niks zeggen.

7 likes

Er is nu een arrestatiebevel voor Brian. Niet voor moord maar voor fraude geloof ik, omdat hij haar bankpas gebruikt heeft nadat ze al overleden was. Ik denk omdat ze op deze manier nog meer kunnen inzetten om hem te vinden, nu kan hij ook de grens niet over. En dat ze hem dan ook verder kunnen verhoren?

Als hij gevonden wordt natuurlijk…

4 likes

Misschien ook wel interessant om te zien voor wie hierin geïnteresseerd is.

1 like

Bijzonder dat het arrestatiebevel voor fraude is. Dan hebben ze dus waarschijnlijk (nog) niet voldoende bewijs voor moord? Hopelijk gaat hij er niet mee weg komen. Als hij überhaupt nog leeft

Ja heel vreemd dat hij nog niet wordt gezocht als verdachte. Maar misschien hebben ze te weinig aanknopingspunten en moet er uit de autopsie nog meer blijken, die was nog niet voltooid toch?

Of hopen ze misschien dat die jongen zelf terugkomt ofzo? Heel vreemd.

1 like

Je zult toch een rechtsgeldige reden moeten hebben om hem als verdachte te bestempelen. Stel je voor dat je dat zomaar kunt doen zonder bewijslast, dan is het eind zoek en zijn we allemaal potentiële verdachten als er een keer iets gebeurt in onze directe omgeving.

9 likes

Misschien willen ze hem eerst oppakken voor fraude om vervolgens dieper aan de tand te voelen?

Zag al allemaal theorieën voorbij komen op FB.

Nee dat snap ik. Maar met al die ruzies, hij die alleen ging liften, vervolgens in Florida thuis doet alsof er niks aan de hand is, niks wil zeggen, opeens verdwijnt. Hij heeft ook niet echt een alibi lijkt. En veel andere potentiele verdachten zijn er ook niet.

1 like

Nou ze zullen heus vermoedens hebben maar zolang dat geen rechtsgeldige reden is kan je daar niks mee doen. Dat je het gedaan zou kúnnen hebben is niet voldoende natuurlijk, dan kom je in de situatie dat je schuldig bent tot het tegendeel bewezen is en dat lijkt mij heel gevaarlijk.
Voor fraude hebben ze blijkbaar voldoende en als je hem daarmee binnen kan hengelen en in de tussentijd je andere zaak sterker kan maken lijkt me dat een prima reden.

1 like

Kendall heeft nu ook een video

4 likes

Nou ik vind dit echt een hoop gespeculeer en niets meer, misschien interessant-doenerij.
Ik mag me dan ook wel zorgen gaan maken want ik post hier, kijk graag true crime documentaires en lees ook wel eens spannende boeken. Als je maar hard genoeg zoekt naar dit soort toevalligheden ga je ze altijd vinden.

12 likes

Ik vind dat sommige mensen wel heel ver zoeken. Als men mijn goodreads en kijkgeschiedenis op netflix en youtube zou gaan anylseren zou ik denk ik een seriemoordenaar zijn.

14 likes

Onzin en zorgt alleen maar nodeloos gespeculeer en mist. Als hij nou in z’n jeugd baby konijntjes had onthoofd, ja, maar dit soort dingen??
Als iemand na mijn dood in m’n interesses gaat graven wordt ik postuum gestoord verklaard.

1 like

Belachelijk, hij las een boek van een bekende schrijver wat een bestseller was?? Dan zijn duizenden mensen moordenaars :roll_eyes:

3 likes