Moord- en vermissingstopic

Ik las net dat Dog the Bounty Hunter zich aangesloten heeft in de zoektoch naar Brian Laundry.

1 like

Ik had dus nog nooit van hem gehoord, wat een vent joh haha

3 likes

Die had een aantal jaar terug een progamma op 7 ‘Dog the Bounty Hunter’ en op 1 of andere manier vond ik dat zo interessant. :sweat_smile: Maar hij ziet er echt uit als een wilde bikerboy maar eigenlijk heeft ie maar een klein hartje. Die Brian die schrikt zich rot als ie hem op ziet duiken denk ik :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Het is echt verschrikkelijk wat haar is aangedaan. Hij heeft vanochtend levenslang gekregen Sarah Everard murder: Wayne Couzens given whole-life sentence | UK news | The Guardian

1 like

Wat een verdrietig verhaal zeg! Zo naar dat de familie zonder antwoorden achterblijft :cry:

Ach wat verdrietig. Lijkt me zo heftig om nooit een antwoord te krijgen op alle vragen

2 likes

Gabby Petito is omgekomen door wurging lees ik net, dat was volgens mij nog niet bekendgemaakt? Wat vreselijk, ik hoop echt dat ze die Brian nog te pakken weten te krijgen zodat hij wat licht kan schijnen op hun laatste dagen samen

6 likes

Wow ik lees net dit artikel. Gaat om een Amerikaans gezin dat heeft meegedaan aan Wife Swap. Blijkbaar waren die ouders erg extreem in hun opvoeding. De één na jongste zoon heeft een paar jaar geleden z’n moeder en jongere broertje vermoord

2 likes

Oh ik herken die vader en die 2 jongens naast 'm op de bank gewoon nog, net als die vrouw uit dat andere gezin die bij hun ging wonen. Waarom onthouden m’n hersenen dat :sweat_smile: Maar wel erg ja! Bij die Amerikaanse gezinnen waren het vaak ook echt uitersten, logisch ook wel dat er in zo’n giga land ook veel grotere verschillen zijn tussen mensen, maar toch.

1 like

Ja dat home scholing snap ik ook niet zo. Dat het mag. Zal missh in sommige gezinnen wel leuk uitpakken maar blijft heel vaag

1 like

Stel je voor dat hij zelfmoord heeft gepleegd, en ergens in een diep ravijn ligt. Dat zou al helemaal een nachtmerrie zijn. Want ik ga nu wel aan zelfmoord denken?

Het lichaam van Brian is mogelijk gevonden

7 likes

Ik heb net de persco van de FBI bekeken, en daar werd met geen woord gerept over een lichaam ( of lichaamsdelen)

Enkel dat ze een rugzak en een notitieboekje van Brian hebben gevonden in een deel van het gebied wat al die tijd onder water heeft gestaan.

EDIT,
Ze hebben het nu toch over ‘human remains alongside personal belongings.’
Onderzoek gaat nog dagen duren.

1 like

Als het hem is, dan blijven er zoveel vragen onbeantwoord. Als ie zelfmoord heeft gepleegd, sorry dat ik het zeg, maar dan is ie een lafbek eerste klas.

7 likes

Als ik het super pragmatisch bekijk, blijven er eigenlijk geen vragen over.
Ze hebben ruzie gehad, zoals ze vaak hadden, en Brian heeft haar gewurgd.
Ik weet dat dit heel cru klinkt, maar eigenlijk zijn er niet meer antwoorden te krijgen, denk ik.

Ik vind het wel onoverkomelijk dat hij er nu mee weg komt ,zonder tegenover de familieleden te moeten staan.

3 likes

Van wat ik erover lees hebben die ouders gisteravond aan de fbi laten weten dat ze mee wilden zoeken. En vandaag vinden ze binnen 12 minuten zijn spullen
 ok :face_with_raised_eyebrow:

11 likes

Dit vond ik ook zo vreemd
 ik kan natuurlijk alleen uitgaan van wat er in de media is verschenen aan berichten, maar die ouders gedragen zich echt vreemd.

Het is nu bevestigd door de FBI dat het inderdaad het lichaam van Brian is.

6 likes

Deze hele zaak is al zo triest, maar wat ik bijna net zo schokkend vind zijn al die mensen die zichzelf helemaal in de zaak geworpen hebben en met allerlei wilde theorieën aankomen.

Ik zie op Twitter van die #justiceforgabby accounts die nu beweren dat de dental records vervalst zijn, want een verre oom van Brian is tandarts :woozy_face:
Ook zouden zijn ouders iemand vermoord hebben, en dat lichaam in het moeras hebben gegooid om zo de FBI af te leiden.
Brian zou volgens velen ook een deel van z’n kaak (??) hebben afgesneden om daar neer te leggen, en nu chilled hij in Mexico.

Wat is er mis met deze mensen? Vervelen ze zich? Is het een soort ontkennen van de werkelijkheid? Kan er echt niet bij.
Het zijn er ook niet een paar, het zijn er duizenden.

12 likes

Waarom is het hele land eigenlijk in rep en roer om influencer white girl Gabby als er dagelijks jarenlang (niet-witte) meisjes verdwijnen?

Wat was er zo bijzonder aan deze meid

28 likes