Ja en het schijnt dat die dader nog live is gegaan op insta tijdens/na het incident
Ohhh leuk mag ik het lezen?
Woooow wtf zeg, heel heftig. Het zullen je kinderen maar zijn, eentje overleden en de ander een moordenaar⊠Las idd dat de beelden door de dader zijn gedeeld, heel vreemd?
Via bedrijfsaccount ook las ik, een insta live. Naar zo twee zussen
Ik vind dit soort fotoâs zĂł verschrikkelijk onnodig en getuigen van zo belachelijk weinig respect voor de nabestaanden.
Blijkbaar zijn er ook fotoâs van een bebloede voordeur. Echt heel erg nodig om dat te delen. Weet zeker dat nabestaanden heel blij zijn dat de wereld daar van kan mee genieten en ze misschien zelf ook nog ff tegenkomen op Facebook
Ja dit! Het zal je maar overkomen als familie en dat alles dan op de socials beland. Ik wil niet speculeren om de bovenstaande reden maar je weet niet wat er achter zit ook.
Ik dacht dat er ook een incident aan vooraf was gegaan waarbij een getuige de politie heeft gebeld en zag dat Brian Gabby sloeg en dat hij dreigde weg te rijden zonder haar (dit is misschien ook waarom zij bij jet busje bleef en hij in een motel). Dit 911 gesprek is niet doorgekoppeld bij de agenten van de bodycam video. Met die kennis hadden ze waarschijnlijk anders gehandeld.
Ik ben het helemaal met je eens dat de agenten heel oké waren.
Als in van het bedrijf waar ze werkt? Of haar eigen bedrijf? Enige reden die ik kan bedenken is dat ze voor haar eigen veiligheid is gaan filmen, dat de rollen eerder dus omgedraaid waren. Als dat niet het geval is dan is het echt super bizar en eng joh
Het busje stond sowieso ook op haar naam! En omdat Bryan als slachtoffer werd gezien werd hij naar een hotel gebracht dat vaker wordt gebruikt voor huishoudelijk geweld slachtoffers.
Ik heb de beelden ook helemaal gezien en ik denk dat de agenten hebben gehandeld naar de informatie die ze hadden. Het blijft gewoon vreselijk en mensen zoeken nu naar het hoe had dit kunnen gebeuren. Maar de dader is Bryan en niemand anders.
Ik hoorde ook dat ze die ouders van Bryan nog wel kunnen vervolgen op een aantal dingen.
Wat ik niet begrijp is waarom hij nog steeds een âperson of inferestâ is en geen suspect. Alles wijst erop dat hij het gedaan heeft. Kunnen ze alleen veroordelen (als hij nog in leven zou zijn) op basis van DNA oid? Mocht hij levend opgepakt zijn dan denk ik niet dat hij iets had gezegd. Dus zouden al de âtoevallighedenâ zoals naar huis rijden zonder Gabby in haar busje, een burner phone kopen, hitchhiken zonder haar en zonder camping spullen, dan genoeg zijn geweest voor een veroordeling?
Dat weet ik inderdaad ook niet! In het begin zeiden ze het omdat Gabby nog niet was gevonden en ze inderdaad geen bewijs hadden. Maar daarna wees alles overduidelijk naar hem als dader.
Ik denk dat het te maken heeft met een rechtszaak opbouwen dat ze genoeg gericht bewijs moeten hebben.
Grote kans natuurlijk dat de FBI meer info heeft.
Mijn indruk is dat er veel fouten zijn gemaakt in dit onderzoek en ik hoop dat de familie van Gabby toch snel wat meer antwoorden krijgt.
Wat een heftige foto ook! Sowieso echt heftig verhaal dit
Wat interessant zeg.
Ja klopt inderdaad haar manier van reageren was heel typisch. Maar ik denk ook ergens (wel complete speculatie) dat de agent die tegen haar zei van joh ik heb ook last van paniek aanvallen en anxiety etc, dat hij oprecht dacht dat het alleen dat was. Hij zag en herkende wat hij ook heeft en ging heel erg in op dat gedeelte.
Een andere agent had dan alsnog de tekenen moeten herkennen, maar zoals er eerder was aangegeven is de training en kennis zo weinig op dit gebied.
Hopelijk is dat iets positiefs dat uit haar overlijden komt dat hulpverleners beter worden getrained op dit soort dingen. En dat ook mensen in het algemeen beter weten wat de tekenen zijn, waar op te letten en wat je moet doen in zo een situatie (zoals degene die 911 hadden gebeld een persoon reed langs en heeft alsnog gebeld ipv denken ah what ever rij gewoon door)
Nog over de steekpartij in den Bosch. Het was de hond van de buren⊠Heftig dit. Gedeelte vond daar plaats.
Edit: account is privé.
Marwajuicee deelt een bericht van de eigenaar van de hond.
Is dit een screenshot van stories die openbaar zijn? Of van een priveaccount?
Van marwajuice, oh weet eigenlijk niet zeker of dat account prive is, kreeg 'm doorgestuurdâŠdacht dat al die accounts wel openbaar waren. My bad.
Zo wat heftig zeg! Dan klopt het verhaal wat naar buiten kwam niet. Zo lijkt de hond de held te zijn.
Vind dat wel iets om bij stil te staan eigenlijk. Dit zijn privĂ©zaken die ons niet direct iets aangaan. Als het openbaar gepost is dan prima, maar andersâŠ