Jeetje zeg wat een fantastisch nieuws! Bizar dat een onbekende man (?) haar weken in huis heeft gehad. Wat fijn dat ze gezond is en weer bij haar familie is.
Wow wat een onbeschrijfelijk gevoel zal dat zijn geweest voor alle betrokkenen, en vooral voor de ouders.
Mijn nichtje is net 4, ik kan me niet voorstellen hoe het voor die ouders moet zijn geweest 2 weken lang in doodsangst. Zo heftig, ik vraag me dan ook af hoe het dan verder gaat met dat meisje. 4 is heel jong maar ook oud genoeg om getraumatiseerd voor het leven te zijn.
Ja, niet te bevatten. Had niet verwacht dat ze nog teruggevonden zou worden. Gelukkig maar! Al weet je niet wat voor traumatische gebeurtenissen zich misschien hebben voorgedaan bij het meisje
Ja wtf ik zei ook tegen mn vader ik zou sowieso wakker worden?! Nou die moeder leest dat gelukkig hier toch nooit maar dat ging wel door mn hoofd. Hoe stil moet dat wel niet zijn gegaan? En een kind van 4, die gaat dan toch schreeuwen? Dat vind ik altijd zoveel vragen opwekken in dit soort zaken. Maar helaas gebeurt het.
Het is echt verschrikkelijk. Mn vader zei eigenlijk het enige wat je nu nog kan hopen is dat het een hele verwarde man is geweest en die haar hopelijk die 2 weken enigszins goed heeft behandeld. Ik ben wel benieuwd of we hier nog iets over horen want vaak wil de familie, uiteraard en ook logisch, privacy en rust.
Misschien heeft dat meisje ook wel doorgeslapen. Kinderen kunnen echt heel vast slapen. Toen ik die leeftijd had werden mijn broer en ik ook regelmatig slapend de auto ingetild en werden we de volgende dag wakker in ons eigen bed. Ik kan me dan weer niet voorstellen dat ik zelf niet wakker zou worden als er iemand mijn tent binnen zou komen. Aan de andere kant, naast mijn vriend kun je een kanon afschieten en dan nog slaapt ie door, dus zulke vaste slapers bestaan er zeker.
Ik vond wel dat ze er op de foto die vrijgegeven is er gezond en blij uitzag. Maar goed, is natuurlijk zeer de vraag in hoeverre je dat van een foto af kan leiden.
Laten we wel wezen; die man heeft haar vast niet met de beste bedoelingen ontvoerd .
Verward denk ik eerlijk gezegd ook niet. Want je moet wel echt weten dat daar een kind slaapt? Dus misschien ook al in de gaten gehouden? Tenminste hij zal toch niet alle tentjes bij langs gegaan zijn? Nja speculatie maar brrrr vind het doodeng.
Verder denk ik echt dat er hele vaste slapers bestaan.
Mijn ouders konden mij op die leeftijd ook slapend vanuit de auto optillen en zo in bed leggen. Ik werd daar echt niet wakker van
Een psychose duurt wel langer dan 5 minuten.
Ik zeg niet dat die engerd dat had, maar vind het kortzichtig om te zeggen dat het onmogelijk is dat die kerel totaal verward was tijdens z’n daad.
Ik zeg toch nergens onmogelijk, alleen ik denk en benoem ook nog eens dat dat speculatie is. Vind het gewoon een bizar verhaal.
Rillingen over mijn lijf.
Ik had hier nog nooit van gehoord!
Ja! Ik luisterde gister aflevering 1 van de podcast
“De leeftijden van de overleden vrouwen varieerden van 9 tot 100 jaar.”
Vrouwen!?
Wat een walgelijke, walgelijke zaak. Inderdaad, de rillingen lopen je over het lijf.
Wat vond je ervan? Ik ben benieuwd, overweeg het ook te volgen!
Heel interessant. Het lijkt er op dat die dochter gedegen en voorbereid te werk gaat in haar onderzoek. De eerste aflevering was “maar” een half uur geloof ik dus daar kon ik nog niet zoveel uithalen
Geen recente zaak, maar ben zo verbaasd dat ik dit gewoon niet ken?
Een extreem gewelddadige familie, die keer op keer op keer ontsnappen uit de gevangenissen.
Ik weet wel wie Siegfried S is, maar zijn geschiedenis en die van z’n familie is echt wild.
Het is zo’n spectaculaire zaak, en ik heb er letterlijk nog nooit iets van gehoord.
Peter r heeft er een uitzending over gemaakt ( vanaf minuut 13 ongeveer)
Iemand dig deeper: the disappearance of birgit meier gezien op Netflix ? Vond 'm erg interessant! Ik wist niets over de zaak van te voren.