Maar waarom staat die man dan volledig in beeld in dat artikel? Hij is niet onherkenbaar oid gemaakt
In Belgie zijn de regels daaromtrent een beetje anders. Verdachten worden vaak ook bij volledige naam overal vermeld, terwijl in NL de achternaam in de regel wordt teruggebracht tot initialen (bv. Micheal P. in de zaak Anne Faber). Steve Bakelmans is ook gewoon herkenbaar te vinden op foto’s van andere media, terwijl dat in het geval van verdachten/veroordeelden in NL niet het geval zal zijn (de ogen zijn altijd op zijn minst bedekt)
Ik vind het trouwens heel fijn voor Julie’s dierbaren dat de zitting achter gesloten deuren is doorgegaan. Wat Julie is overkomen is verschrikkelijk genoeg, de details hoeven daarbij niet door jan en alleman gekend te zijn.
Pff ja ik las het ook. Ik denk eigenlijk ja dat zal hij wel gedaan hebben maar ja waarom zou hij dan zo eerlijk vertellen dat ze weg wilde gaan en er woorden waren. Aan de andere kant misschien juist om minder verdacht te lijken. Ik denk niet dat ze nog leeft, dus als dat zo is hoop ik in ieder geval dat ze snel wordt gevonden zodat er antwoorden komen voor de mensen die haar liefhebben
Ik keek net de documentaire op NPO1 over Tanja Groen. Zo heftig om na 28 jaar nog geen enkel idee te hebben wat er is gebeurd
Heftig om zo alle details te lezen zeg
Ik mis nog steeds Peter R de Vries op tv om even zijn licht te schijnen op aktuele misdaadzaken.
En de naam Tanja Groen hoor ik in mijn hoofd altijd in Peter zijn stem.
Heb een interessante ‘crime podcast’ gevonden, de serie ‘Napleiten’ van Wouter Laumans (misdaadjournalist van t parool) en advocaat Christian Flokstra. Ik die podcast vertellen advocaten over zaken die hen zijn bijgebleven en hoe dat hele proces ging. Erg interessant!
Ik heb m net ook gekeken. Mooie documentaire!
Ja! In het podcast topic gaat het daar ook over🥰
Jezus wat heftig
Esmee Kortekaas, verschrikkelijk, zo jong ook nog
Opsporing verzocht besteedde er vanavond aandacht aan:
Verbaasd mij ook dat er zo weinig over de zaak wordt gesproken ( niet specifiek het forum, maar in het algemeen)
Zo vaak komen dit soort afgrijselijke zaken niet voor in Nederland.
Als ik hoor hoe ze is gevonden, helemaal alleen onder een boom in een park, kan ik echt wel janken.
Lijkt me niet handig. Is ook nog in onderzoek, hij is nog verdachte.
Gadver doe ff in spoiler ik haat clowns
Nee joh dit is die vent uit Batman
En hij heeft dus al superlang een relatie ook. Vind dat zo gek om me dan te verplaatsen in die vriendin, hoe dat dan moet voelen als je vriend een meisje vermoordt… bizar
Volgens mij is zijn relatie met zijn vriendin al even over
Oohh oke!
Maar dat is dus niet zo.
Er komen relatief weinig kindermoorden voor in NL. En al helemaal niet op deze manier waarbij het kind slachtoffer is van een dader buiten het eigen gezin.
Ik dacht een ex. Super kut dat ze op allerlei openbare foto’s staat/getagd is. Hoop voor haar dat z’n profielen snel offline gaan.