Omg dat kleine kindje uit België dat vermist is.
De verdachte is al wel eens beoordeeld voor dood van een 2 jarige kleuter. Nu heeft hij een 4 jarige kleuter ontvoerd uit België. Ik vraag mij dan echt af wist de moeder niets van zijn verleden? Zoiets kan toch nooit verborgen blijven? Hij had een straf van 10 jaar gekregen en uitgezeten.
Ja echt vreselijk dit! Ik opende net de NPO app en daar kwam het Amber Alert ook voorbij. Die man is nu dus opgepakt en dat kindje is nog vermist. Zo erg.
Ze wist enkel dat hij in de gevangenis had gezeten, maar niet waarom want ze vertrouwde hem.
Omg mijn hart stopt gewoon. Hoop echt dat hij nog leeft.
Oh man hoe moet die moeder zich nu voelen, wat een verschrikking
Vreselijk ik las net wat hij het kindje heeft aangedaan echt verschrikkelijk.
Ik hoop dat Dean snel gevonden word.
Zag de amber alert ook! En het afschuwelijke verhaal over die 2 jarige
Al vermist sinds de 12e…
Hé ik snap het niet. Kindje is dus al dagen weg. Hij was gaan logeren bij de verdachte en zijn vriendin. Maar die hebben ruzie gehad. En heeft de verdachte het kindje meegenomen. Hij zou naar de grootouders gaan van Dean, maar was daar al dagen niet aangekomen. En dan komt het nu pas naar voren met Amber alert?! Of was dit in België al groot nieuws?
Oh nee😭 hier draait m’n maag echt van om. Ik hoop zó erg dat het kindje veilig en wel wordt terug gevonden
Wat ik op het nieuws hoorde had de verdachte steeds smoesjes van ja ben onderweg, ik kom zo laat, nee ik kom dan. Daardoor is de vermissing ook later vermeld
Hij zou dan wel echt een vertrouwensband hebben opgebouwd met de moeder. Wat sluw!
Zijn vriendin heeft niet gemeld dat hij er met het kind vandoor was. Dat hoorde de moeder pas 2 dagen later.
Het is echt een belachelijk vreemd verhaal.
Ja ze zeiden dat ze hem volledig vertrouwde en dat hij de vaste babysitter was. (Ik schrik nu wel nu ik lees dat hij al vast heeft gezeten icm de dood van een kindje en ik vraag mij af in hoeverre de moeder dit dan wist) Maar ik kan mij voorstellen als iemand vaker de zorg voor je kind heeft je er inderdaad er vanuit gaat ok hij zal dan zo wel komen.
Oh veel meer info dan op rtl nieuws.
En wat een kut vriendin ben je dan zeg!
Hoop zo zo dat hij nog leeft.
Oh mijn hart huilt voor het kindje dat hij zo zwaar heeft mishandeld . Ik hoop zo dat Dean levend en zonder letsel wordt gevonden. Wat een hel ook voor zijn moeder.
Het nieuws houdt me zo bezig over dat kindje…mijn hart huilt. Laten ze hem alsjeblieft snel en gezond terugvinden…
Ja het is inderdaad heel bizar. Hoe kan dit allemaal zo gaan? Zijn mensen heel naïef? Kun je zo om de tuin geleid worden? En wat zegt dit over het welzijn nu van het kindje…
Pff…
Ik lees in nieuwsartikelen dat de moeder 5 dagen in de week werd behandeld voor een depressie. Dat is haar medische reden om de zorg eventjes over te dragen aan deze verdachte. Ik kan mij voorstellen dat je bij een actieve depressie je mogelijk niet rationeel kunt nadenken. Verder is er ook een zusje nog in het spel, daar zorgde de verdachte ook voor. Maar die is op een van de manier wel bij de grootouders terecht gekomen.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat moeder psychische problemen had en dat dat ook de reden van het logeren was, dan kan ik mij ergens wel voorstellen dat je er vanuit gaat dat je je kind op een veilige plek hebt ondergebracht en je gedachten vervolgens ergens anders zijn. Dat die arme vrouw dit er dan nog eens overheen krijgt… brrrr krijg er echt de rillingen van. Met de gruwelijke voorgeschiedenis van de verdachte begin ik weinig hoop te krijgen.
Edit: precies wat @broodrooster zegt dus
En als hij opgepakt is wie zorgt er dan überhaupt nu voor het jongetje als hij nog leeft