Jeetje wat een triest einde weer. Gadverdamme:sob:
Hij is levenloos gevonden in Zeeland.
Wat verschrikkelijk dit.
Oh nee wat vreselijk Ik hoopte zo dat ze hem nog levend terug zouden vinden
Ah kut. Ik had zo hard op een goede afloop gehoopt. Gewoon geen woorden voor hoe afschuwelijk dit is.
Godver wat kut.
Oh mijn hart… arm schatje.
Wel ‘blij’ dat de verdachte in ieder geval in handen van de politie is ipv nog een hele zoektocht. Maar hoe heeft zo’n man dit gewoon tot twee keer toe kunnen doen? Ongelofelijk.
Omg
Godverdomme
Pfff hij mishandelde dat eerste kindje meermaals vooraf.
En nu dit jongetje. Wat erg dit, wat erg.
Echt in en in misselijk van dit artikel, wat een monster
Die arme arme moeder ook, je zoontje is ineens spoorloos en dan hoor je al deze verschrikkelijke details, probeer dan nog maar eens hoop te houden.
De verdachte was volgens mij ook een jaar of 22 bij het eerste kindje, toen dus 10 jaar gezeten en nu 34 jaar… hij heeft vrijwel gelijk zijn slag weer geslagen dus. Opsluiten in een donkere kelder en de sleutel weggooien en noooooit meer vrijlaten.
Oh mijn hart breekt zo verschrikkelijk voor de moeder. Dan denk je je kinderen veilig onder te brengen terwijl je zelf ziek opgenomen bent. Ik heb er buikpijn van. Dit leed is onmenselijk
Wat vreselijk verdrietig joh, ik word er helemaal naar van. Zo’n onschuldig klein jongetje, dat waarschijnlijk zelfs zin had om bij zijn ‘oom’ te gaan logeren. Echt ziek, bah gadverdamme
Ook nog het detail dat het jongetje zelf ook dus nog op de dinsdag een ‘kleine operatie’ had ondergaan en dus nog herstellende was en eigenlijk vertroeteld had moeten worden onder een dekentje op de bank met een bakje chips en zijn lievelingsprogramma… echt wat zijn er toch in en in slechte mensen op de wereld.
Echt vreselijk en triest nieuws. Ben er helemaal van aangedaan, was zo een lief jongetje.
Het is een ‘raar’ verhaal maar ik ken het gezin. De mama was opgenomen en tijdens de week was ze niet bij haar kinderen. Er was een regeling waar haar kinderen waren en ze had geen dagelijks intensief contact met hen. Elke woensdag was hij bij de dader, hij was de vaste oppas dan. Het is dus in dat opzicht niet zo raar, er werd gewoon vanuit gegaan dat Dean wat langer bij hem bleef, wat al eerder gebeurd was. Ik zou dit anders niet delen maar de mama kwam zelf reeds met deze details in de media. Het is dus echt niet zo dat ze niet met haar kinderen inzit, ze wisten jammer genoeg niet wat hij reeds gedaan had in het verleden.
Pff wat een nachtmerrie
Zo iemand is in mijn ogen echt geen mens meer, meer een beest of een monster.
Begrijp nu dat die vriendin ook is opgepakt. Omdat ze tegenstrijdige verklaringen heeft afgegeven en informatie achtergehouden. Mogelijk uit schrik. Mogelijk kwam ze er toen echter met wie ze samen was? Klein beetje geluk dat het andere kindje niet door de verdachte is meegenomen.
Zo afschuwelijk dit…
Het feit dat hij maar tien jaar heeft gekregen bewijst maar weer dat er veel te lage straffen worden gegeven. Die klootzak had nooit meer vrij mogen komen.