Ohja wat gek dat de info zo snel verander! Las eerder 2 jaar.
Het peutertje dat in 2008 overleden is, was 2 jaar.
Twee dagen verzwijgen dat je oppaskind is meegenomen door een kindermoordenaar is toch niet zomaar een āfoutā, kom nou.
Vind echt next level egoĆÆstisch( druk me extreem zachtjes uit) dat je banger bent je arme vriendje terug de bak in moet, dan dat je vreest om het leven van een kind.
En nee, stuitend egoĆÆsme is niet strafbaar, maar dat haar moreel kompas naar zān moer is lijkt me duidelijk.
Klopt, een dochter van 7 en dan Dean was 4 jaar. Mijn kinderen zijn dezelfde leeftijd, vandaar dat ik dit niet ben vergeten
Brian Laundry heeft in een notitieboekje blijkbaar geschreven verantwoordelijk te zijn voor de dood van Gabby Petito. Dit wordt o.a. gedeeld door de advocaat van de ouders van Brian.
Je gaat mij echt niet wijsmaken dat zijn ouders van niets weten.
Niet heel groot in het landelijke nieuws maar dit houdt mij wel bezig, is in mijn regio.
Het viel me op dat er in dit artikel staat dat hij het huis verkocht heeft en er tot zijn dood mocht blijven wonen. Ik vond het bijna suggestief. Nu speur ik voor mijn werk dagelijks in het Kadaster en kon het niet laten erg benieuwd hoe dat dan zat. Ik ga hier uiteraard niet vertellen wie het gekocht heeft (hoewel Kadaster openbaar is) maar het staat vast dat diegene financieel veel baat heeft bij de dood van deze man. Ik verwacht dat binnenkort op deze plek een villa uit de grond gestampt en verkocht wordt.
Er zijn nu 3 jongens van 20 opgepakt (hulde voor de politie) en ben zo benieuwd of ze door die koper zijn ingeschakeld. Zelf woont diegene niet in Nederland.
(goed dat ik niet bij de politie werk, er zijn nog 100 andere scenarioās mogelijk maar ik blijf hier aan denken )
Via NU.nl is de uitspraak van de rechtbank in de zaak Nicky Verstappen live te volgen
Daar ga je Jos B., vuile smeerlap.
Zo verschrikkelijk voor die ouders⦠Hopelijk komt er nu eindelijk gerechtigheid en kunnen ze dit na al die jaren eindelijk afsluiten
Edit: 16 jaar⦠wat is nou 16 jaar. Nou ja, had ook niet anders verwacht.
Deze man kan echt het bloed onder mn nagels vandaan halen. Gaat HIJ een beetje zielig in de rechtbank huilen (dat was eerder) . UGH.
Zo echt, ja. Zoveel respect voor die ouders, ik had hem helemaal verrot gescholden
De strafmaat valt mij tegen, 16 jaar met aftrek van wat hij gezeten heeft is volgens mij zoān 12,5 jaar.
Hoorde ik nou goed dat er iemand āvieze hondā tegen hem riep vlak voor de livestream werd beĆ«indigd?
Ja hoorde ik ook. Maar volgens mij niet van het gezin, die bleven vrij stil. Dus denk van anderen, uit het publiek.
Heftig hoor. Nog zoveel onduidelijk ook
Edit ah vader dus? Houdt zich nog in
Ja volgens mij riep zijn vader dat
En idd niet te geloven, 16 jaar voor een misdrijf zoals dit.
Het voelt ergens voyeuristisch om zoān inkijkje te hebben in het verdriet van nabestaanden. Het verdriet dat op hun gezichten staat, zo heftig.
Toen de rechter alles aan het oplezen was had ik de hoop dat hij er slechter van af zou komen en een hogere straf zou krijgen. Wat mij betreft mag die man minstens 20 jaar achter slot en grendel.
Ja ik had er ook een gek gevoel bij. Dat continue inzoomen op de gezichten ook
Je ziet ook zo erg het leed wat die ouders al die jaren hebben gedragen en uiteraard nog steeds dragen op hun gezicht getekend. Raakt me echt. Echt gesloopt van verdriet.
Oh ja wat @FrauHelga dus ook al een beetje zegt.
Wel nog even hulde aan Peter R, zonder hem was het onderzoek waarschijnlijk nooit zover gekomen
Vind het altijd lastig om te zeggen als buitenstaander, dus alleen op basis van de informatie die door de media naar buiten is gebracht, dat een straf te hoog of te laag is. Niemand van ons hier kent het volledige dossier toch?
Nu hebben we wel een uitspraak te horen gekregen, maar lastig om daar de hele reeks aan feiten en omstandigheden die meespelen bij de strafmaat te begrijpen/uit af te lezen.
Als je die in de gevangenis door moet brengen is 16 jaar lang, helemaal voor een zedendelinquent. Wat bedoel je met dat je niet anders had verwacht?
Hij gaat in cassatie.
Wat mij betreft niet lang genoeg. Maar ja, wat is wel lang genoeg voor het leed dat hij heeft aangericht. Ik vind het teleurstellend dat de strafeis van het OM 20 jaar was en het nu 16 wordt. Dan nog aftrek van voorarrest en kans op aftrek na goed gedrag, dan blijft er niet veel over.