Fabienne heeft contact gehad met haar familie en ze komt terug naar huis.
Na een maand pas wat ontzettend triest
Pfoe jeetje heftig idd! Jaa, kan me voorstellen dat het zoveel mensen raakt want dit kan inderdaad echt iedereen overkomen. Zo verschrikkelijk naar die delen van een mens. Gadver
Jeetje wat afschuwelijk. Ik lees in dit artikel dat het inderdaad bevestigd is dat zij het is? Wat een nachtmerrie zeg.
https://www.hln.be/buitenland/deense-politie-vindt-lichaamsdelen-van-vermiste-vrouw-22~a8bf1ddb/
Wat verschrikkelijk!
Op Tiktok kwam ik gisteren een reeks filmpjes tegen van flowersdontgrowl. Het heeft echt de hele dag door mijn hoofd gespookt. Ik heb geprobeerd dit kort op te schrijven hier maar het lukt me niet. Dus mocht je geïnteresseerd zijn in de true crime kant van tiktok kan je het zelf even opzoeken.
Bizar verhaal zeg! echt ontzettend schrikken als je weet hoe het ook had kunnen aflopen
Ik las dit gisteren en kreeg er al helemaal nare rillingen van en ik heb er vannacht zelfs over gedroomd. Wat een vreselijk verhaal, zo erg dat dit soort dingen gebeuren. Verschrikkelijk voor de familie. Echt een nachtmerrie.
Bah afschuwelijk. Het is toch te bizar als je erbij stilstaat dat een vrouw een avondje uitgaat en even later in delen vermoord in een bos ligt. Wat lopen er toch smerige sicko’s rond. Wel top dat de politie zo snel heeft gewerkt, hoop dat ze de juiste daders te pakken hebben.
Is er al een idee wat er gebeurd kan zijn? Kan er op de Nederlandse nieuwssites niets over vinden. Iets met een auto?
Ooh verschrikkelijk! Hopelijk volgt snel de uitspraak en worden die mannen gestraft!
Ik ben ook benieuwd wat er verder is gebeurd. Die daders kunnen hier echt niet mee wegkomen.
Wat goed dat ze de auto zo snel hebben kunnen opsporen! En ook (delen van) haar lichaam!
Het blijft gruwelijk, hoop dat alle puzzelstukjes in elkaar vallen voor de mensen die dichtbij haar staan. Anders blijven die met zoveel vraagtekens achter. Lijkt mij echt onverdraaglijk dit. Denk echt dat zij op het verkeerde moment op de verkeerde plek was en dat het iedere vrouw zou kunnen overkomen.
ik snap wat je zegt maar ik kies er zelf voor niet meer te zeggen ‘dat iemand op het verkeerde moment op de verkeerde plek’ was omdat zij helemaal niets verkeerd gedaan heeft. Zij leefde gewoon haar leven en iemand heeft haar vermoord. Ze heeft geen verkeerde keuzes gemaakt ofzo
Dat is eigenlijk precies wat ik bedoel, dat het niet aan haar keuzes ligt of dat het uberhaupt aan haar ligt. Dat is wat die uitspraak ook betekent toch?
Nou, ik zou het heel kut als dit ooit over mij gezegd zou worden (ook omdat ik dan vermoord zou zijn). Het doet alsof iets wat ZIJ gedaan heeft (op dat moment op die plek zijn), heeft geleid tot die moord. Terwijl die moord veroorzaakt is door een moordenaar. Dit werd heel vaak gezegd over Anne Faber en kreeg er echt een nare bijsmaak van.
@anon3219017 ja ik snap ook zeker hoe mensen het bedoelen en dat dat onschuldig is! victim blaming is een heftig woord maar dat is inderdaad wel in milde mate wat ik bedoel
Anne faber vond ik afschuwelijk en kwam heel dichtbij. Ze werd gevonden op de plek waar ik iedere ochtend en avond moest fietsen en heb dat heel lang niet durven doen, daar tenminste. En heb heel veel uitspraken moeten aanhoren waarom ze daar alleen fietste (wat ik ook altijd doe). Daar werd ik ook echt kwaad van. Alsof je dan als vrouw maar thuis moet blijven of afhankelijk van anderen moet worden qua vervoer omdat het alleen niet kan.
Lang verhaal kort: volgens mij bedoelen we hetzelfde, het ligt niet aan de slachtoffer maar aan de dader(s). Dus ik snap idd de woordkeuze ongelukkig is.
Oh, sorry dat ik precies dat voorbeeld erbij haalde. Ik snap zeker dat mensen het zeggen en dan goed bedoelen!
Ik las net onderstaand artikel over een theatermaker die een stuk heeft gemaakt over Hümeyra. En onderaan het artikel staat:
“Yurdakul heeft geen contact gehad met de familie van Hümeyra. ‘De voorstelling is uiteindelijk een ode aan Hümeyra en ik hoop dat zij het ook zo zullen zien.’”
En eigenlijk vind ik dat best raar? Dat niet besproken is met de familie wat zij hiervan vinden. Wat vinden jullie hiervan?
Ik heb het artikel net ook gelezen en ik vind het ook best wel raar dat zij een voorstelling maakt over Hümeyra maar dat ze dit niet heeft besproken met de ouders van haar. In het artikel geeft ze aan dat ze haar een stem wil geven maar je gaat toch een situatie bespreken die niet goed af is gelopen. Beetje apart vind ik het.
Wow heftig zeg… een ruzie en dan schiet hij zn hele familie dood wat naar. Pfff. Er is nu 3 dagen van rouw afgekondigd in Spanje.