Moord- en vermissingstopic

Heeft iemand Worst Roommate Ever gezien op Netflix?
Ik heb de eerste aflevering gezien en vond het echt een ongelooflijke zaak, nog nooit van gehoord. Heel verdrietig en hoe bedrieglijk dat zo’n vrouw als een lieve oma overkomt.

3 likes

Ja ik heb gisteren de eerste aflevering gekeken. Vond het ook wel opmerkelijk dat ze zo lang door kon gaan met alles totdat iemand aan de bel trok. Echt heel zielig.

2 likes

Ja ik ben nu bij aflevering 3, vond de 1e twee echt heftig zeg!

4 likes

Ik had zo’n medelijden met Burt, die had echt iemand nodig gehad die voor m zorgde en die eerste vrouw had m daar met alle goeie intenties geplaatst en dan loopt het zo af, echt verschrikkelijk.

4 likes

Ik ging even kijken of er inmiddels iets bekend was over deze drie vermiste personen. Helaas is de 20-jarige Italiaanse vrouw dood gevonden begin maart:

En dit las ik ook nog, echt verdrietig voor de nabestaanden dat er weer uitstel is gekomen:

https://www.pzc.nl/zeeuws-nieuws/rechtszaak-ichelle-uitgesteld-onze-levens-weer-drie-maanden-on-hold-br~a8fa8f0f/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F&cb=1d20994b359d0dc1c38da9c8d588f1b7&auth_rd=1

1 like

Vandaag staat Olivier van der G. voor de rechter:

5 likes

Ik ken deze man. Vind het zo’n bizar verhaal…

3 likes

Inderdaad, echt een heel bizar verhaal. Die vrouw heeft wel echt geluk gehad. Ben benieuwd wat hij nu uiteindelijk voor straf gaat krijgen.

2 likes

Hij heeft 7 jaar gekregen!

5 likes

Jemig, is dat wat rouw kan doen? Hoe kan deze man geen stoornissen hebben? (Behalve autisme maar als mede autist skip ik die want dat vind ik geenszins een reden)

9 likes

Jeetje, heftig zeg

4 likes

Nouja naast rouw lag hier nog wel meer aan ten grondslag als ik het artikel zo lees. Genoeg familiedrama’s waarbij er moorden worden gepleegd vanuit een angst om verlaten te worden of een ā€˜als ik je niet kan hebben, dan niemand’-gedachte. Ik denk dat we ons allemaal snel vergissen in hoe dat soort gedachtes kunnen uitgroeien in zulke afschuwelijke plannen en eventueel acties.

6 likes

Echt met open mond gelezen, wat een horrorplan. Maar ook echt bizar dat zijn baas hem is komen opzoeken omdat er geen vervanging te vinden is. Ja, heel jammer dat je een moordlustige sadist bent maar kan je niet ff thuiswerken vanuit de bak ofzo. Wtf, echt :exploding_head:

6 likes

True, maar ik had niet verwacht dat er dan niets terug te vinden is qua verlatingsangst of achterdocht oid, al zit ik me nu te bedenken dat dat natuurlijk niet een complete stoornis hoeft te zijn en dat iemand alsnog achterdochtig etc kan zijn

3 likes

ā€œHet was gewoon stom. Mijn fantasieĆ«n gingen met me aan de haal.ā€

Het was gewoon stom???

Wauw kan hier echt niet bij met m’n hoofd. :woozy_face:

12 likes

Ik zit ben momenteel twee verschillende series aan het kijken over moord. 1 over Pamela Hupp en de andere over Michelle Carter, beide zaken zijn zo bizar.

1 like

Welke is dat over Michelle en waar te zien?

7 likes

Ja weet ik haha! Ik was benieuwd welke serie precies

3 likes

The girl from plainville, ik kijk hem online.

1 like

Ja echt bizar.

3 likes