Moord- en vermissingstopic

Ik vind het vooral heel erg dat ze geen enkel berouw heeft getoond sinds de gebeurtenis.

Als je door je verslaving (linksom of rechtsom) schuldig bent aan de dood van je kind, dan ga je toch helemaal kapot van verdriet, spijt en schaamte? Dan kruip je toch volledig door het stof bij de overige nabestaanden?

9 likes

Ik denk dan altijd ook maar: gelukkig hoef ik hier ook niks van te vinden, er wordt me niet gevraagd om een standpunt in te nemen, ik hoef er geen moeilijke beslissingen in te maken. Ik hoef niks lastig te vinden want ik heb er niks mee te maken.

9 likes

Er is ook vaak een reden dat mensen verslaafd zijn he. Ik liep een stage in Enschede en heb zoveel gehoord over de vuurwerkramp, anderen zijn misbruikt als kind of hebben een ander trauma opgedaan. Verslaafd raken is geen keuze.

En door zo te praten over mensen met een verslaving verhoog je de drempel voor het vragen van hulp alleen maar, dus hou het vooral voor je.

27 likes

Vooral dat verslaafd raken is geen keuze. Het is niet zo dat die verslaving als sneeuw voor de zon verdwijnt in het bijzijn van een baby. Was het maar zo makkelijk smh.

5 likes

Inderdaad, dan hadden die keuze gemaakt.

3 likes

“Hoi, ik ben verslaafd. Ik heb ook een baby dus als ik bij mijn baby ben, dan ben ik niet meer verslaafd want dat vind ik niet kunnen!”

:expressionless:

8 likes

Fabienne heeft contact gehad met haar familie en ze komt terug naar huis. :slight_smile:

https://www.ad.nl/zoetermeer/zoektocht-naar-vermiste-fabienne-22-gestaakt-na-contact-met-familie-ze-komt-terug-naar-huis~a28f1475/

5 likes

Na een maand pas :frowning: wat ontzettend triest

1 like

Pfoe jeetje heftig idd! Jaa, kan me voorstellen dat het zoveel mensen raakt want dit kan inderdaad echt iedereen overkomen. Zo verschrikkelijk naar die delen van een mens. Gadver :frowning:

3 likes

Jeetje wat afschuwelijk. Ik lees in dit artikel dat het inderdaad bevestigd is dat zij het is? Wat een nachtmerrie zeg.

https://www.hln.be/buitenland/deense-politie-vindt-lichaamsdelen-van-vermiste-vrouw-22~a8bf1ddb/

1 like

Wat verschrikkelijk!

2 likes

Op Tiktok kwam ik gisteren een reeks filmpjes tegen van flowersdontgrowl. Het heeft echt de hele dag door mijn hoofd gespookt. Ik heb geprobeerd dit kort op te schrijven hier maar het lukt me niet. Dus mocht je geïnteresseerd zijn in de true crime kant van tiktok kan je het zelf even opzoeken.

4 likes

Bizar verhaal zeg! echt ontzettend schrikken als je weet hoe het ook had kunnen aflopen :persevere:

3 likes

Ik las dit gisteren en kreeg er al helemaal nare rillingen van en ik heb er vannacht zelfs over gedroomd. Wat een vreselijk verhaal, zo erg dat dit soort dingen gebeuren. Verschrikkelijk voor de familie. Echt een nachtmerrie.

2 likes

Bah afschuwelijk. Het is toch te bizar als je erbij stilstaat dat een vrouw een avondje uitgaat en even later in delen vermoord in een bos ligt. Wat lopen er toch smerige sicko’s rond. Wel top dat de politie zo snel heeft gewerkt, hoop dat ze de juiste daders te pakken hebben.

2 likes

Is er al een idee wat er gebeurd kan zijn? Kan er op de Nederlandse nieuwssites niets over vinden. Iets met een auto?

2 likes

Ooh verschrikkelijk! Hopelijk volgt snel de uitspraak en worden die mannen gestraft!

Ik ben ook benieuwd wat er verder is gebeurd. Die daders kunnen hier echt niet mee wegkomen.

2 likes

Wat goed dat ze de auto zo snel hebben kunnen opsporen! En ook (delen van) haar lichaam!

Het blijft gruwelijk, hoop dat alle puzzelstukjes in elkaar vallen voor de mensen die dichtbij haar staan. Anders blijven die met zoveel vraagtekens achter. Lijkt mij echt onverdraaglijk dit. Denk echt dat zij op het verkeerde moment op de verkeerde plek was en dat het iedere vrouw zou kunnen overkomen.

1 like

ik snap wat je zegt maar ik kies er zelf voor niet meer te zeggen ‘dat iemand op het verkeerde moment op de verkeerde plek’ was omdat zij helemaal niets verkeerd gedaan heeft. Zij leefde gewoon haar leven en iemand heeft haar vermoord. Ze heeft geen verkeerde keuzes gemaakt ofzo

21 likes

Dat is eigenlijk precies wat ik bedoel, dat het niet aan haar keuzes ligt of dat het uberhaupt aan haar ligt. Dat is wat die uitspraak ook betekent toch?

5 likes