Moord- en vermissingstopic

Ik heb om die reden het vermoeden dat ze hem niet als verdachte zien, maar wellicht wel belangrijk voor de details/tijdsverloop en misschien om de informatie van de kinderen te bevestigen.

Al is het natuurlijk wel vreemd dat een voor die 3 kinderen onbekende man (als in het gaat dus niet om de vader of buurman van die kinderen, anders was hij allang bekend) met hun gevoetbald heeft en zich nog niet gemeld heeft.

2 likes

Ik ben mijn dochter van toen 3 ooit eens 10 minuten kwijt geweest bij het strand. Ik liep met een kinderwagen met baby erin, buk naar voren om een speen in haar mond te drukken en wil weer verder lopen… andere kind ineens weg. Echt in een seconde tijd. Iedereen in rep en roer, de hele boulevard over gerend. En ik stond daar maar verbouwereerd. Ik kon helemaal niets, totale paniek. En daar kwam ze hoor, hand in hand met een oudere vrouw die haar gevonden had. Mevrouw was bij het winkeltje met emmers en schepjes gaan kijken.

Oftewel ik kan me niet voorstellen wat er nu allemaal door deze mensen heen moet gaan. Dit is echt de hel op aarde.

7 likes

Oei niet goed dit :pleading_face::pleading_face:

3 likes

Wow, maar 5 km van de speeltuin is echt wel ver voor met een step…? Ik hoop zo dat dit goed afloopt… Echt verschrikkelijk dit.

4 likes

Broertje toch zelfs?

5 likes

Ik snap dat helemaal, ik dacht dat ook altijd, totdat het ons dus ineens overkwam. En echt, ik bukte voorover, stopte de speen in de mond van haar zusje en ik keek op en weg was ze. De rest liep voor ons aan. Het was geen nalatigheid, onzorgvuldigheid etc etc (bedoel niet dat jij dat insinueert hoor!).

Ik merk dat ik ook tegen die dingen aanloop, enerzijds wil ik ze het liefst opsluiten en overal tegen beschermen, maar ik gun ze tegelijkertijd natuurlijk de wereld.

Maar goed, misschien niet helemaal gepast nu hier. Ik hoop zo dat hij heelhuids gevonden gaat worden… :pensive::heart:

4 likes

Bij jouw verhaal denk ik gelijk aan de vermissingszaak van jaïr soares. 7 jarig jongetje die ook ineens verdween op het strand en waarvan inmiddels na 27 (!!!) jaar nog geen enkel spoor van is teruggevonden. Is echt bizar hoe snel dat kan gaan. En gelukkig wordt het kind 9/10 snel gevonden, maar het zal maar niet zo zijn:((

2 likes

Die vermissingszaak van Jair is zo intens droevig, zag er laatst een documentaire over.

6 likes

Echt zulk nieuws waarbij ik nog even 10x de nieuwsapp open voor ik ga slapen voor eventuele nieuwe updates en bang ben morgen wakker te worden en slecht nieuws erover lees. Ik hoop zo dat dit goed afloopt

6 likes

Het is nu toch wel opmerkelijk dat die man zich nog steeds niet heeft gemeld?!

6 likes

Onbekende man voetbalt met de kinderen, de andere jongens gaan op een gegeven moment naar huis, hij blijft alleen met man achter… het is natuurlijk een aannemelijk scenario.

Ik blijf duimen voor een goede afloop, maar zie het erg somber in.

4 likes

Ja ik zie het ook somber in. Wat een nachtmerrie. Ik dacht trouwens dat 2 kinderen die man wel kenden? Of?

Die step scheen er ook sinds donderdagochtend te liggen had een stratenmaker gezegd.

3 likes

Volgens mij niet, de 3 kinderen heeft de politie gesproken, die meldden zich gelijk, de man dus nog niet. Als het een bekende was geweest (zoals vader, buurman, buurtgenoot whatever) dan hadden de kinderen wel gezegd wie het was. Lijkt mij dan hè. Allemaal speculatie natuurlijk.

3 likes

Ewl krijg er kippenvel van, waar lees je dat?

3 likes

Ik vind het met dit soort zaken ook altijd zo bizar dat het in deze tijd nog steeds zo lang kan duren voordat iemand gevonden wordt. Er hangen zo bizar veel camera’s tegenwoordig en er is zoveel informatie beschikbaar. En dan kan iemand toch nog van de aardbodem verdwijnen en gewoon al bijna 48 uur weg zijn.

9 likes

Dit is een verslaggever van L1. Het wordt steeds naarder. Bij Boulevard had John het ook over dat de forensische opsporing er was en dat die niet zomaar komen.

2 likes

Gatver dit gaat helemaal de verkeerde kant op :pensive:

3 likes

Gino zelf is iig nog niet gevonden

5 likes

Huh

7 likes

Ja, al vraag ik me wel af of dat waar is want ik lees/hoor er verder niks meer over?

3 likes