Moord- en vermissingstopic

Maar er zijn toch best veel verenigingen, jaargangen, groepen etc geweest in Amsterdam? Hoe kun je dat met zekerheid uitsluiten dan?

2 likes

Ik zag net gedeeld worden op Instagram dat deze vrouw al ruim een week vermist wordt…

3 likes

Ik lees net op de FB-pagina van haar familie dat ze gevonden is! Hopelijk is ze okƩ.

6 likes

Kan gewoon niet geloven dat hij dan de dader zou zijn na zo lang ofzo? Dat dit echt waar is?

6 likes

En dat er zoveel beschuldigingen/verdenkingen ook naar de ouders zelf is gegaan

11 likes

Dat vind ik zo walgelijk, al dat leed wat die ouders al hadden, en dan word je ook nog beschuldigd van de verdwijning van je eigen kind.

Ik hoop echt dat die vent gaat praten en die ouders toch na al die jaren duidelijkheid krijgen.

2 likes

Dus 15 jaar later vinden ze iets in dat busje wat van het meisje zou zijn? NaĆÆeve vraag misschien maar hoezo vinden ze dat nu pas? Kan me haast niet voorstellen dat die man dat daar gewoon heeft laten slingeren. Nou ja ik hoop natuurlijk dat het klopt en er eindelijk een doorbraak is maar ben een beetje sceptisch omdat er al zo vaak breaking news omtrent Maddie zou zijn

23 likes

Dat is het ook een beetje, dit is denk ik een zaak die iedereen graag opgelost ziet, maar ook altijd ergens gedacht heeft dat dat nooit meer gaat gebeuren. Dat er nu toch een doorbraak in de zaak lijkt te zijn, die voor het grote publiek toch vrij… snel/makkelijk lijkt te gaan ineens, is gewoon niet te bevatten. Laten we voor de ouders hopen dat de waarheid nu eindelijk boven tafel komt en de beschuldigingen richting hun kant voor eens en altijd stoppen.

4 likes

Wat een nachtmerrie. Ik las in een ander artikel dat hij zelf ook oud cliƫnt is bij de zorgboerderij en hij ook gezocht wordt ivm een ander misdrijf. Verschrikkelijk voor de clienten en medewerkers zeg.

https://www.ad.nl/binnenland/verdachte-schietpartij-alblasserdam-werd-ook-gezocht-voor-dodelijk-misdrijf-in-vlissingen~a9fe0d18/

1 like

Ook heftig

1 like

Alsof dat heel moeilijk is om aan te komen?

3 likes

Klopt, maar er staat ook dat hij oud client is van de zorgboerderij en het kan dus ook zijn dat hij een verstandelijke beperking heeft. Het is natuurlijk vreselijk wat er is gebeurd maar ā€˜idioot’ is dan wellicht te heftig.

3 likes

Los van dat wat er gebeurd is echt afschuwelijk is, is het ook wel heel bizar sneu als dit inderdaad iemand met een hulpvraag is die nergens gehoord of geholpen is. Dat wil niet zeggen dat je begrip hebt voor hetgeen hij gedaan heeft, maar ik denk dat we ons echt niet moeten vergissen in hoe we ervoor staan op het gebied van mensen op tijd en de juiste geestelijke gezondheid bieden.

6 likes

Prima toch?

3 likes

Ja het systeem is echt verschrikkelijk en er is zo weinig hulp. Ik ben zelf na 5 jaar werken op woonvormen in de ggz het vak uitgegaan doordat het te vaak voorkwam dat er cliƫnten psychotisch waren en er vanuit geen enkele instantie hulp kwam. Dit zorgde voor mij voor een continu onveilig gevoel op de werkvloer terwijl het een veilige plek voor de cliƫnten hoort te zijn. Zelfs de politie deed in een hoop gevallen niks en wilden niet eens langs komen.

Hoe hard zorgverleners ook hun best doen, het systeem eromheen is belabberd waardoor er te veel schrijnende gevallen zijn.

Edit: sommige cliĆ«nten geven jaren aan op het puntje van suĆÆcide te staan en je krijgt alleen een: er is geen plek, we zitten vol. Totdat het mis gaat en dan pas kan er hulp komen…

2 likes

Echt ontzettend sneu voor alle betrokkenen.

3 likes

Echt verschrikkelijk… Ook voor die man… Zovaak om hulp gevraagd en dan toch dit :frowning:

3 likes

In America is er nu een zaak waarbij een medewerkster van een gevangenis een gevangene heeft helpen ontsnappen. Ze zijn samen op de vlucht en nog niet gevonden. Echt heel erg vreemd? Waarom heeft deze vrouw alles geriskeerd voor deze crimineel… ze heten overigens Vicki en Casey White. Dezelfde achternaam is toeval.

Hier een artikel: DPG Media Privacy Gate

2 likes

Oh wauw zelfs haar huis verkocht de maand ervoor. Ben benieuwd naar hun plan en hoop dat ze het overleeft.

4 likes

Transforensische psychiatrie was echt een uitkomst geweest voor deze man. Nu is het wƩƩr veel te ver gekomen uit wanhoop. Ik hoop zo dat de overheid e.d. eens de urgentie van transforensisch gaat zien.

4 likes