Hij heeft 7 jaar gekregen!
Jemig, is dat wat rouw kan doen? Hoe kan deze man geen stoornissen hebben? (Behalve autisme maar als mede autist skip ik die want dat vind ik geenszins een reden)
Jeetje, heftig zeg
Nouja naast rouw lag hier nog wel meer aan ten grondslag als ik het artikel zo lees. Genoeg familiedrama’s waarbij er moorden worden gepleegd vanuit een angst om verlaten te worden of een ‘als ik je niet kan hebben, dan niemand’-gedachte. Ik denk dat we ons allemaal snel vergissen in hoe dat soort gedachtes kunnen uitgroeien in zulke afschuwelijke plannen en eventueel acties.
Echt met open mond gelezen, wat een horrorplan. Maar ook echt bizar dat zijn baas hem is komen opzoeken omdat er geen vervanging te vinden is. Ja, heel jammer dat je een moordlustige sadist bent maar kan je niet ff thuiswerken vanuit de bak ofzo. Wtf, echt
True, maar ik had niet verwacht dat er dan niets terug te vinden is qua verlatingsangst of achterdocht oid, al zit ik me nu te bedenken dat dat natuurlijk niet een complete stoornis hoeft te zijn en dat iemand alsnog achterdochtig etc kan zijn
“Het was gewoon stom. Mijn fantasieën gingen met me aan de haal.”
Het was gewoon stom???
Wauw kan hier echt niet bij met m’n hoofd.
Ik zit ben momenteel twee verschillende series aan het kijken over moord. 1 over Pamela Hupp en de andere over Michelle Carter, beide zaken zijn zo bizar.
Welke is dat over Michelle en waar te zien?
Ja weet ik haha! Ik was benieuwd welke serie precies
The girl from plainville, ik kijk hem online.
Ja echt bizar.
Er is ook een documentaire over: I love you, now die.
Dit is toch zo verschrikkelijk wat deze jongen is aangedaan Hoop nu echt op gerechtigheid voor de nabestaanden
(Oh lees nu in ander topic dat het hier ook over gaat)
Echt hè. Intens vernederend en wreed.
Nieuws, actualiteit en politiek #3
Hier!
Verschrikkelijk. Ik reageer hier omdat het in het andere topic er al niet meer over gaat. In nederland mag je tijdens de ontgroening niet meer drinken toch? Meerdere vrienden van mij hebben bij vindicat gezeten en 1 moest stoppen omdat ze continu flauwviel, 1 stopte vrijwillig. Ik kan me ergens herinneren dat de praesus van vindicat was overleden, jonge vent nog, en het werd toen ook erg in twijfel getrokken of zn dood nou wel een natuurlijke dood was maar er is niks meer over te vinden? En ja het zal uiteraard per studentenvereniging verschillen. Maar het is gewoon walgelijk en achterhaald.
Dit ook:
En als iedereen zwijgt kan je die hele ontgroening natuurlijk ook niet aanpakken.
Regelmatig hebben de ouders ook bij diezelfde studentenvereniging gezeten. Vind absoluut niet dat we studentenverenigingen moeten opdoeken maar die ontgroening met alle terugkerende incidenten die toch het nieuws weer weten te bereiken ondanks de zwijgcultuur zegt veel.
Maar er zijn toch best veel verenigingen, jaargangen, groepen etc geweest in Amsterdam? Hoe kun je dat met zekerheid uitsluiten dan?