Wat bijzonder dat zij dezelfde achternaam hebben
āWaarom de bewaakster er met de misdadiger vandoor is gegaan is onduidelijk. De vrouw was een zeer gewaardeerde medewerkster en zat vlak tegen haar pensioen aanā
Wat sneu zegš„ŗ
Zo ontzettend verdrietig dit. Hopelijk kan er na al die tijd alsnog iemand verantwoordelijk gehouden worden.
En een stuk minder dichtbij, maar ik las ook dat na 13 jaar het lichaam van Brittanee Drexel gevonden is. Over haar verdwijning deden de meest wilde verhalen de ronde, o.a. dat ze werd vastgehouden in een drugsloods. Daar was dus niks van waar.
Je ergste nachtmerrie en dan ook nog die ernstig zieke moeder⦠wat een nare situatie.
How can I make this about me, maar mijn jonge kinderen willen ook alleen naar de speeltuin en ik vind het nog lastig om ze die vrijheid helemaal te geven. Als ik dan dit soort dingen lees⦠brrrrr. Hopelijk wordt hij snel in levenden lijve gevonden!
Beter alarmeren ze bewoners uit het aangrenzende Duitsland en Belgie daar ook, die speeltuin schijnt echt op de grens te liggen. Wat een nachtmerrie.
Ik hoopte nog dat hij zelf op pad terug naar moeder was gegaanā¦
Dat las ik ook, maar nu staat er bij zijn zus omdat moeder ziek is.
Hij woont eigenlijk normaal gesproken bij zijn moeder, maar die is nu ziek. Dus sinds een week slaapt hij bij een van zijn zussen vanwege de ziekte van zijn moeder. Het staat toch ook zo in het artikel?
Kan heel veel redenen hebben. In theorie kan het zelfs zo zijn dat ze inmiddels al aanwijzingen hebben m.b.t. in wiens gezelschap hij is.
Een amber alert wordt toch sowies enkel ingesteld als een kind in levensgevaar is? En eerlijk; kan me ook niet voorstellen dat een vermiste 9 jarige niet in groot gevaar is als hij al haast 24 uur vermist is inmiddels.
Ik wilde net zeggen, een kind van 9 die ās avonds uit een speeltuin verdwijnt is in welke situatie dan ook in levensgevaar (of hij nou ergens ronddwaalt of door iemand meegenomen is). De politie zal trouwens ongetwijfeld al wat op het spoor zijn.
Ja ik denk bijna dat het gewoon protocol is dat ze bij een jongetje van die jonge leeftijd die zolang wegblijft (en zeker zonder dat het aannemelijk is dat hij vrijwillig is weggegaan) het een noodsituatie is. Vooral de eerste 24 uur zijn vaak bepalend in of een kind ongeschonden gevonden wordt, vandaar dat nu alle middelen worden ingezet.
Kans is groot dat ze inderdaad al een idee hebben over wie er eventueel betrokken is, maar het is in het belang van de jongen dat ze de mogelijke dader niet in het nauw gaan drijven. Dan heb je natuurlijk risico dat iemand uit angst gaat handelen en de jongen om het leven brengt en/of vlucht. Daarnaast lijkt het me dat in dit soort situaties veel burgers zich geroepen voelen om te helpen, en dan heb je natuurlijk het risico dat ze het recht in eigen handen gaan nemen als ze weten wie de vermoedelijke dader is.
Bij het Belgische jongetje waren er al zeer sterke aanwijzingen dat hij niet meer in leven was (gezien het feit dat de persoon waarbij hij het laatst verbleef al eerder een kind om het leven bracht, hoelang het kind al verdwenen was en het feit dat ze wisten dat de verdachte gevlucht was naar Nederland). Bij deze jongen is er nog een kans dat hij leeft
Er wordt nu gezocht naar een man die met 3 andere kinderen in het speeltuintje aan het voetballen was. De kinderen zijn nu bekend, die man nog niet.
Ik heb om die reden het vermoeden dat ze hem niet als verdachte zien, maar wellicht wel belangrijk voor de details/tijdsverloop en misschien om de informatie van de kinderen te bevestigen.
Al is het natuurlijk wel vreemd dat een voor die 3 kinderen onbekende man (als in het gaat dus niet om de vader of buurman van die kinderen, anders was hij allang bekend) met hun gevoetbald heeft en zich nog niet gemeld heeft.
Ik ben mijn dochter van toen 3 ooit eens 10 minuten kwijt geweest bij het strand. Ik liep met een kinderwagen met baby erin, buk naar voren om een speen in haar mond te drukken en wil weer verder lopen⦠andere kind ineens weg. Echt in een seconde tijd. Iedereen in rep en roer, de hele boulevard over gerend. En ik stond daar maar verbouwereerd. Ik kon helemaal niets, totale paniek. En daar kwam ze hoor, hand in hand met een oudere vrouw die haar gevonden had. Mevrouw was bij het winkeltje met emmers en schepjes gaan kijken.
Oftewel ik kan me niet voorstellen wat er nu allemaal door deze mensen heen moet gaan. Dit is echt de hel op aarde.
Oei niet goed dit
Wow, maar 5 km van de speeltuin is echt wel ver voor met een step� Ik hoop zo dat dit goed afloopt⦠Echt verschrikkelijk dit.
Broertje toch zelfs?
Ik snap dat helemaal, ik dacht dat ook altijd, totdat het ons dus ineens overkwam. En echt, ik bukte voorover, stopte de speen in de mond van haar zusje en ik keek op en weg was ze. De rest liep voor ons aan. Het was geen nalatigheid, onzorgvuldigheid etc etc (bedoel niet dat jij dat insinueert hoor!).
Ik merk dat ik ook tegen die dingen aanloop, enerzijds wil ik ze het liefst opsluiten en overal tegen beschermen, maar ik gun ze tegelijkertijd natuurlijk de wereld.
Maar goed, misschien niet helemaal gepast nu hier. Ik hoop zo dat hij heelhuids gevonden gaat wordenā¦
Bij jouw verhaal denk ik gelijk aan de vermissingszaak van jaĆÆr soares. 7 jarig jongetje die ook ineens verdween op het strand en waarvan inmiddels na 27 (!!!) jaar nog geen enkel spoor van is teruggevonden. Is echt bizar hoe snel dat kan gaan. En gelukkig wordt het kind 9/10 snel gevonden, maar het zal maar niet zo zijn:((