Ja dat denk ik ook over sommige zaken, of dan misschien geen suicide maar overlijdt door een andere oorzaak en dat het geheim/het antwoord letterlijk het graf in gaat
Ik heb laatst de podcast De moord op Patrick geluisterd en in die zaak is een belangrijke getuige die overleden is. Ze heeft voor haar overlijden meerdere malen de politie gebeld dat ze informatie heeft maar steeds werd ze voor haar gevoel niet vertrouwelijk genoeg behandeld/te woord gestaan en daardoor heeft ze nooit verteld wat ze weet. Lijkt me echt afschuwelijk om daar als nabestaanden achter te komen.
Die lul van een vent heeft dus eindelijk wat losgelaten.
Ik mag hopen van niet! 15 jaar is best karig voor dit misdrijf.
Ik las op de Telegraaf dat hij dit heeft gedaan na aandringen van Telegraaf en zn advocaat:
De Telegraaf deed samen met Theo Hiddema, de nieuwe advocaat van B., een dringend beroep op de tot 15 jaar veroordeelde ex-minnaar van de jonge vrouw, om in het belang van de familie eindelijk het geheim prijs te geven. Na gesprekken tussen Hiddema met de advocaat-generaal die het hoger beroep doet in de zaak, is besloten om Manodj B. te horen. De verhoren zijn dinsdag om 11 uur begonnen. Hiddema zal later met een reactie komen.
Zou het niet gewoon zijn omdat er nog een hoger beroep komt dat ze hopen op een lagere straf omdat hij nu eindelijk wel heeft gepraat.
Hm maar een advocaat-generaal kan geen toezeggingen doen over een eventuele lagere straf toch? hooguit dat ze een lagere straf gaan eisen tijdens het hoger beroep. En Hiddema is zijn nieuwe advocaat niet die van de nabestaanden.
Wow deze zaak ken ik niet. Wat ontzettend sneu, dat ze hoogzwanger was van een tweeling ook nog
Jeetje zeg.
De zaak van Donny M. over de moord op Gino, het 9-jarige jongetje, is nu bezig. Saskia Belleman doet verslag op haar Twitter (https://twitter.com/SaskiaBelleman) en de details zijn echt nog zoveel gruwelijker dan verwacht. Echt een intens vreselijke situatie, hoe kun je dat zo’n kind aandoen allemaal.
Wat een verhaal over die deborah. Het was trouwens niet haar ex, haar minnaar. Hij had nog een vriendin. Ze hadden geld uit een kluis gestolen en als zij niet haar deel kreeg dreeg ze hun affaire bekend te maken. Ook bloedsporen van haar waren in zn kelderbox gevonden en op cassette was te horen dat hij haar dreeg te vermoorden. Er is dus wel een andere vent opgepakt .
Kotsmisselijk word je ervan… wat een monster
Ik wil wat meer info opzoeken over de zaak van een vermist Amerikaans meisje. Het betrof 2 zusjes die buiten aan het spelen waren, een zusje ging even naar huis of naar binnen en toen ze terugkwam was haar zus verdwenen. De fiets van het verdwenen zusje lag nog op de oprit.
Ik meen dat er ook ietsmeespeelde met een verjaardag en een ijsco-wagen. Ook is de vader nog even verdacht geweest meen ik.
Ik heb een tijd terug een heel artikel gevonden via Google maar ik kan nu niets meer terugvinden via Google.
Weet iemand welke zaak ik bedoel.
Deze? 'Eerie' Scene After Mikelle Biggs Disappears in Arizona
(Eerste hit op Google op ‘missing girl ice cream truck’
, heftige zaak trouwens)
Ooh ik heb gezocht met Nederlandse termen omdat ik toen ook een Nederlands artikel heb gelezen,dacht ik.
Dank jullie wel!
Ik ben opzoek naar een docu van een paar jaar geleden. Misschien weet 1 van jullie het. Was een Amerikaanse studente. Ze had geld gepind en was de bergen ingereden. En op een gegeven moment is er niets meer van haar vernomen. Maar het gekke was dat het spoor doorliep bij een aantal huizen op de route. Iemand enig idee welke zaak dit is?
Ja ik dacht eerst van huh, hoezo hij nou weer, leek me een beetje een ‘laatste gok’ ofzo omdat het qua tijd klopte.
Maar toen las ik op wiki dat hij voor An en Eefje ook in Slowakije allerlei meisjes had verkracht en dus al langer in verschillende gebieden ‘actief’ was. Ik wist wel dat hij een monster was, maar dat hij mogelijk nog zo veel meer gedaan heeft, echt Jezus.
Ja ik zag het toen ik dat opzocht over Dutroux. Ik zou dat niet willen lezen, ik wil de details niet kennen, ook al komen ze vanuit haar.
Ik heb idd ook ooit te jong een boek gelezen van een Frans meisje dat door haar stiefvader werd vastgehouden en werd misbruikt en zelfs 6 kinderen van hem had oid. Echt afgrijselijk, ik denk daar soms nog aan en wilde dat ik het nooit had gelezen eigenlijk.
Maura Murray?
Ja die is het. Thanks!