Moord- en vermissingstopic

Ik vind het juist niet gek dat ook daar naar wordt gekeken net zoals de levensomstandigheden van een verdachte. Het is ook echt niet zo zwart/wit dat als je ‘goede manieren’ hebt dat gelijk in je voordeel werkt. Daarnaast is er juist best wel de kans dat de houding van sommige verdachten in deze zaak tegen ze gaat werken mocht de rechter ze schuldig bevinden.

5 likes

Ik hoop het maar. Ik snap dat proceshouding en voorkomen als 1 van de vele factoren wordt meegewogen (@Neusklem heb ook rechtspychologie gevolgd), maar vond het in de div artikelen en items die ik er nu over meekreeg wel heel erg benadrukt worden, alsof het niet te rijmen valt met hun karakter maar ik vind dat heel erg BS maar goed

6 likes

Ik denk dat je na zo een gebeurtenis samen wel de puzzelstukjes bij elkaar brengt en gaten opvult. De een stond wat verderop, de ander zag in een flits wat iemand anders deed etc.
En je kent elkaar ook goed dus je weet ook beter tot wat iemand evt in staat is

5 likes

Wat een vreselijke zaak. Qua type nette jongens en elkaar de hand boven het hoofd doet het me ook weer wat denken aan Sanda dia😢

4 likes

https://www.1limburg.nl/amp/nieuws/1882436/lichaam-moeder-vermoorde-gino-9-in-woning-gevonden

Ahh wat heftig. Zo begrijpelijk dat ze het verlies en de pijn niet aankon, maar wat vreselijk voor zijn zussen/haar dochters. :sob:

9 likes

Zo zwaar leed om te moeten dragen, echt verschrikelijk droevig :sob:

1 like

Jeetje, ik ben hier gewoon misselijk van… Wat heeft zij geleden.

2 likes

Ze was al ziek. Gino woonde destijds al niet meer bij haar omdat ze vanwege haar gezondheid niet meer voor hem kon zorgen. Zie veel berichten over dat ze het verdriet niet aankon of nog een slachtoffer maar dat is niet gezegd. Volgens mij was ze echt heel ernstig ziek al.

9 likes

Dat heeft de woordvoerder van de familie gezegd

“Ze is door de zaak rondom Gino eraan onderdoor gegaan”, vertelt de familiewoordvoerster aan 1Limburg.

Hoe dan ook vreselijk verdrietig allemaal, jakkes

8 likes

Ja heel sneu… :heart:

5 likes

Er stond wel ergens dat ze een natuurlijke dood had maar weet niet echt wat hiermee wordt bedoeld in deze context

Verschrikkelijk hoe dan ook, na alles wat ze heeft meegemaakt.
Mensen kunnen echt de grootste beesten op aarde zijn

4 likes

die zaak in idaho is zo raar en eng???

5 likes

ja! nog steeds geen verdachte of ook maar iets van een clue

4 likes

Ze dachten vooralsnog toch een overval die mis is gegaan. Maar idd nog geen verdere aanwijzingen

3 likes

Ja idd, lijkt wel rechtstreeks uit een horrorfilm te komen. En ook die twee andere roommates die aanwezig waren in het huis maar zelf niet aangevallen zijn?

Morgen is er om 15:00 uur lokale tijd (00:00 uur hier dacht ik) een persconferentie… ik hoop dat er dan wat meer duidelijk wordt want er wordt zoveel gespeculeerd momenteel.

2 likes

Ja, bizar verhaal dit. Misschien hebben zij zich verstopt?

Fry declined to say whether the roommates were able to provide an account of the killings or to specify who called 911.

Iemand heeft wel 911 gebeld… Vreselijk.

4 likes

Het huis is zo vreemd gebouwd dat de attacker waarschijnlijk niet eens geweten heeft dat het gedeelte waarin de andere 2 meiden lagen bestond. En doordat het zo vreemd gebouwd is hebben zij daardoor waarschijnlijk niks gehoord (als er al wat te horen viel, want volgens mij waren er sowieso 2 in hun slaap neergestoken?)…

Maar inderdaad hele nare zaak.

2 likes

Vermiste Silvana (36) had relatie net verbroken, ex-partner heeft gewelddadig verleden

https://www.ad.nl/binnenland/vermiste-silvana-36-had-relatie-net-verbroken-ex-partner-heeft-gewelddadig-verleden~ae5da642/

Dit klinkt niet goed. Hopelijk komt er snel duidelijkheid voor familie en vrienden

4 likes

Idd ik hoop dat als hij betrokken is, gaat meewerken.

5 likes

Ik las net dat Sylvana Heber waarschijnlijk vanavond dood is terug gevonden… in een bosperceel tussen Vessem & Hoogeloon :pleading_face:

2 likes