Moord- en vermissingstopic

Ja precies, daar dacht ik ook aan… Vind de situatie heel bizar, als het om een ongeluk ging waren ze toch allang gevonden.

Ja of de telefoon is al eerder uitgevallen dan dat het ongeluk plaats vond. Er zijn veel binnendoor weggetjes, ze ging ook wel eens met haar naar macdonalds of ergens anders rondrijden las ik. Maar misschien ben ik naïef hoor! Hoop zo dat ze snel terecht zijn!

Edit lees net dat ze de eerste dag nog mee zou hebben gelezen in een appgroep van haar werk. Hoe dan als haar telefoon is uitgevallen…

3 likes

Had ik er eerst ook bijgetypt, maar dacht toen aan dat andere voorbeeld wat hierboven is genoemd. Het gebeurt in Amerika dan ook veel vaker (meer mensen, dunner bevolkt etc.)

5 likes

Misschien is haar laptop met Whatsapp Web opengedaan?

1 like

Dan moet je telefoon in de buurt zijn toch? Frustreert mij altijd dat dat moet en ik elke keer opnieuw moet inloggen

2 likes

Ik heb zelf nu twee keer gehad dat ik bij het opendoen wel berichtjes binnenkreeg (telefoon niet in de buurt). Maar misschien waren dat wel niet alle meest recente berichtjes… Dat zou best kunnen!

3 likes

Ja geen idee! Ze gaan nu zoeken bij de Loonse en drunense duinen. Wat een nachtmerrie voor die families!

1 like

Ja absoluut en zeker met alle beschuldigingen direct overal. Maar kan me indenken dat het vreselijk is, je kind/zus/vriendin is kwijt en tegelijk moet je ook nog nadenken of ze er schuldig aan is, en haar verdedigen. En je weet niet wat er is gebeurd maar haar familie is er sowieso niet schuldig aan.

9 likes

Ik hoop zo erg dat ze snel gevonden worden… Het is ook redelijk dicht bij mij in de buurt. Vind het ook zo raar dat Sanne haar telefoon is uitgevallen terwijl zij er blijkbaar altijd voor zorgde dat ze genoeg batterij had. Vind het ook verschrikkelijk dat er zoveel gemene dingen worden gezegd over haar terwijl niemand nog weet wat er precies gebeurd is.

5 likes

Ik lees nu ook heel veel speculaties over die vriend van Sanne :fearful:

heh wat dan

4 likes

Hierboven gaat het over hoe stom het is als mensen speculeren en nu willen we hier ook speculeren?

11 likes

Oh jemig dat is ook heftig om te zien gebeuren. Het kan echt gewoon zo snel gaan. En zeker als het al wat donker is, mensen rijden snel, je ziet niet alles gebeuren en voor je je beseft dat je misschien iets hebt gezien ben je al heel veel verder. Zijn ook veel onderzoeken gedaan naar getuigenverklaringen, zelf ook eens zo’n test gedaan, je hersenen vullen ook heel veel gaten in.

@Solee ik doelde er op dat mensen daar nu óók over speculeren. Ik deel dat liever niet verder omdat je geen idee hebt of het waar is, en je zo mee werkt aan schade aan betrokkenen.

Naja is dit heel raar? Ze zijn al best lang vermist en hoewel ik ook altijd zorg dat mijn telefoon opgeladen is gebeurt het nog weleens dat ik aan het einde van de dag niet veel batterij over heb.

5 likes

Sowieso al die speculaties van mensen op fb.
Ook al die opmerkingen van " ik denk dit, ik vind dat, is hier al gezocht, is dit al gedaan, hebben ze dat al bekeken" alsof alle mensen die bij deze zaak betrokken zijn achterlijk zijn en geen idee hebben wat ze doen.

Altijd als ik op fb onder een (nieuws)bericht reacties lees, denk ik echt dat het gros van Nederland niet goed bij z’n hoofd is.

35 likes

Nee dat is zeker waar

3 likes

Ja dit :sweat_smile: En dat wil niet zeggen dat het niet kan kloppen, maar mensen denken soms echt dat ze beter onderzoek doen dan de politie zelf.

3 likes

Ja heel irritant inderdaad. Vooral de mensen die zeggen dat ze Hunted moeten vragen :joy:

9 likes

Klinkt wel alsof er echt reden voor is om hier te zoeken

5 likes

Ik zie net een tweet van de politie dat ze het amber alert hebben gesloten. Ze blijven wel doorzoeken.
Echt vreselijk die onzekerheid voor beide families.

2 likes