Moord- en vermissingstopic

Viel mij ook al op idd. Er zitten heeeeeel veel experts op facebook en twitter

4 likes

Dat gebeurt blijkbaar automatisch wanneer er geen nieuwe informatie is.

3 likes

Ah dat kon ik nergens vinden waarom ze het hadden stopgezet! Thnx!

1 like

-verplaatst vanuit nieuwstopic tnx @Soy.peor -

De vermissing van Hebe en haar begeleider houdt me echt wel bezig. Wat raadselachtig allemaal. Hopelijk worden ze gauw in goede gezondheid gevonden, maar het voelt erg onheilspellend.

Ik merk trouwens ook dat ik hierdoor moet terugdenken aan de vermissing van Anne Faber. Die zaak heeft Nederland toen enige tijd in z’n greep gehouden.

5 likes

Ik blijf er ook aan denken. Ik had er eigenlijk nooit aan gedacht dat je bij een auto ongeval zo onvindbaar zou kunnen zijn, lijkt me inderdaad meer iets voor in Amerika of andere landen met meer onbewoonde terreinen. Begin toch ook meer aan misdrijf te denken, dat had ik gisteren helemaal niet.

2 likes

Zouden ze dan toch gevonden zijn?

2 likes

Ik vind het hele concept van vermissingen zo raar, zeker als mensen daarna (gelukkig) in goede gezondheid weer worden gevonden. Dan denk ik echt van: waar was je wat was er gebeurd waarom was je onbereikbaar HOE KAN DIT

5 likes

Inderdaad zo’n gek idee, ook dat er op de snelweg, zeker overdag, bijna altijd wel andere auto’s rijden die het toch moeten opvallen dat je ineens van de weg af raakt… maar het kan natuurlijk wel gewoon gebeuren, ook in Nederland.

1 like

https://www.ad.nl/binnenland/zwarte-kia-picanto-gevonden-bij-den-bosch-in-zoektocht-naar-hebe-en-senne~a9f46032/
AD schrijft het nu ook

2 likes

Zag het net ook bij Jinek. Ik vrees het ergste. Arme meiden

1 like

Omroep Brabant zegt dat het de auto van Sanne is…

4 likes

Las het net ook ja…

1 like

Ze hebben toch niet gezegd dat ze er niet in zitten? Er is nog niks bekend behalve dit, wacht nog even af.

2 likes

Het voertuig werd aangetroffen in het water, meldt de politie. “Over de inzittenden is nog niets bekend, daarom gaat primair alle aandacht naar de hulpverlening uit.”

2 likes

Wat wordt daarmee bedoeld?

1 like

Nee dat klopt.

1 like

Dat ze de auto nu snel uit het water halen omdat er mogelijk nog iets te redden valt, als ze zich richten op veilig stellen van sporen dan laten ze die auto nog even rustig liggen terwijl ze uitgebreid foto’s van geknakte rietstengels maken etc.

9 likes

Ah, nu snap ik het.

Ik las het alsof de hulpverlening (mensen) nu slachtofferhulp zouden krijgen omdat ze die auto hebben gevonden. Begreep er al niks van.

1 like

4 likes

Lees net dat er twee lichamen in de auto gevonden zijn. :pensive:

1 like