Moord- en vermissingstopic

Wat vreselijk allemaal…

1 like

Dat is bijna om de hoek hier, er vlogen al helikopters rond. Het is een vrij scherpe bocht zonder vangrail. Bizar dat niemand het gezien heeft…

4 likes

Is ook echt een naar knooppunt

1 like

Vreselijk😭

1 like

Het gaat op social media ook al weer los. Echt pff laat die mensen met rust, ze hebben al genoeg ellende. Die hebben echt geen Facebook FBI nodig om zich nog slechter te voelen.

4 likes

Wat een naar nieuws. Je blijft toch hopen dat ze gezond en wel weer terug gevonden worden. :pensive:

4 likes

Heftig dit. Ze hadden dinsdag al gevonden kunnen worden…

https://www.ad.nl/binnenland/melding-van-bandensporen-hebe-en-sanne-werd-al-dag-eerder-gedaan-politie-is-in-auto-blijven-zitten~a4a86ddf/

5 likes

Ik snap niet zo goed wat deze man nou met zo’n bericht wil bereiken… krijg er echt een naar gevoel van.

9 likes

Die wil ook zn minute of fame denk ik

Walgelijk zulke mensen, hou dat lekker voor je. Maar ook van de krant hoor, waarom dit plaatsen op deze manier

7 likes

Omdat de afgelopen twee dagen wederom is gebleken dat mensen ontzettend lekker gaan op speculeren, mening vormen, beter weten dan iedereen. Vind dat ook een waardeloze ontwikkeling en AD is natuurlijk ook een poepkrant, maar dit is voor hun wel markt

6 likes

Er komt om 12:15 een persconferentie… vind het echt zo erg :pleading_face:

3 likes

Ik vind die kritiek (? weet niet of dat het precies is) op de politie wel heftig, er is met man en macht gezocht en die auto is alleen met een helikopter gevonden uiteindelijk. En alle tips moeten natuurlijk serieus geworden worden… Desalniettemin heel wrang natuurlijk dat ze er al eerder gekeken hebben en niets zagen toen. Volgens mij was dat trouwens ook het geval bij dat ongeval met die 2 meiden een tijd geleden

Heel akelig idee dat je dus met auto en al zo lastig te vinden kan zijn en er blijkbaar niemand is die op zo’n druk kruispunt het heeft zien gebeuren. Echt een doemscenario

5 likes

En het lastige hieraan is dat ze ook zoveel tips krijgen die onzin zijn of niks opleveren en je kan die niet allemaal even serieus opvolgen. Ik vind zo’n man die nu dan de media gaat opzoeken en gaat zeggen zie je wel ik wist het en ze hebben nu naar me geluisterd heel irritant.

27 likes

Ja ik vind dit ook heel idioot, waarom zou je dat ook nog zeggen zo achteraf? Sta ff stil bij de familie waarvoor het echt een ondraaglijk idee is dat ze eerder gevonden konden worden, mogelijk nog gewond ipv overleden etc.

6 likes

Het is inderdaad heel naar, maar de politie heeft honderden tips binnen gekregen.

Ik vind het beetje naar dat er hier en daar geïnsinueerd wordt dat de recherche zat te slapen.
Het ging om een zoekgebied van zo’n 70 vierkante kilometer. Het is onmogelijk om alles tegelijk op te pakken.

10 likes

En @Ohappyday ik hoop echt dat jullie inzien dat dit echt onwijs kwalijke berichten zijn. Alsof de politie doelbewust dacht: ff geen zin om daar te zoeken. Men heeft met man en macht een enorm gebied uit moeten kammen… en naast deze drie aandachtsgeile mensen (ik vind het echt om te kotsen dat je in een verhaal als dit even wil laten weten dat je de ‘winnende’ tip had. Echt wat is er in godsnaam mis met je…) die even hun hoofd willen laten zien met hun: maar ik heb het al eerder gemeld dat ik remsporen zag, zijn er nog talloze mensen geweest die er van overtuigd waren dat ze iets hadden gezien op een andere plek waar toen wellicht meer reden tot zoeken was.

31 likes

Ja, en dus is het niet “vreemd”, zoals je zei, en al helemaal niet "onbegrijpelijk’ zoals @anon3219017 zei.

Ik snap niet zo goed wat mensen met dit soort posts willen bewerkstelligen.

6 likes

Misschien goed om dan je post nog even terug te lezen want ik vind dat je dat zeker wel insinueert met wat je schrijft.

1 like

Ik kwam het tegen op tik tok en ik dacht what the hell is dit. Heb ff op Google moeten kijken hoe en wat. Lijkt alsof ie naar de Depp case heeft gekeken :laughing:

Weer een Amber alert… :pensive:

https://www.telegraaf.nl/nieuws/434617964/amber-alert-voor-vermiste-jongen-11-na-schooltijd-verdwenen

1 like