Moord- en vermissingstopic

Zo zwaar leed om te moeten dragen, echt verschrikelijk droevig :sob:

1 like

Jeetje, ik ben hier gewoon misselijk van… Wat heeft zij geleden.

2 likes

Ze was al ziek. Gino woonde destijds al niet meer bij haar omdat ze vanwege haar gezondheid niet meer voor hem kon zorgen. Zie veel berichten over dat ze het verdriet niet aankon of nog een slachtoffer maar dat is niet gezegd. Volgens mij was ze echt heel ernstig ziek al.

9 likes

Dat heeft de woordvoerder van de familie gezegd

ā€œZe is door de zaak rondom Gino eraan onderdoor gegaanā€, vertelt de familiewoordvoerster aan 1Limburg.

Hoe dan ook vreselijk verdrietig allemaal, jakkes

8 likes

Ja heel sneu… :heart:

5 likes

Ik denk dat ik en @nysmn dat aannamen door wat er eerder in het artikel stond en ook de kop van het artikel zowel van de gelinkte site als andere nieuwsites (moeder Gino dood gevonden). Ook wat @lemongrab quote en dat het ā€œlichaam is aangetroffenā€. Geen gebruikelijke verwoordingen als iemand na een lang ziekbed is overleden. Plus dat ik het ten tijde van de ontvoering/moord ook niet heb meegekregen als dat ze ernstig ziek was en dat Gino niet meer bij haar woonde, maar als: Ze was ziek waardoor Gino op dat moment bij z’n zus logeerde. Maar inmiddels staat in het artikel van 1limburg (itt op andere nieuwssites tot zover) wel dat ze op natuurlijke wijze is overleden.
Hoe dan ook, zoals @anon3219017 al zei zal heel de situatie haar gezondheid geen goed gedaan hebben. Echt verdrietig dit zeg.

6 likes

Er stond wel ergens dat ze een natuurlijke dood had maar weet niet echt wat hiermee wordt bedoeld in deze context

Verschrikkelijk hoe dan ook, na alles wat ze heeft meegemaakt.
Mensen kunnen echt de grootste beesten op aarde zijn

4 likes

Klopt dat zei ik ook in de post waar je op reageert, was op 1limburg. Weet niet of het inmiddels ook door andere nieuwssites is overgenomen, straks nog niet. Speculeren wat die natuurlijke dood ingehouden heeft gezien de context moeten we ook vooral niet doen naar mijn mening. Het was alleen opvallend gezien de eerdere inhoud vd artikelen.

2 likes

die zaak in idaho is zo raar en eng???

5 likes

ja! nog steeds geen verdachte of ook maar iets van een clue

4 likes

Ze dachten vooralsnog toch een overval die mis is gegaan. Maar idd nog geen verdere aanwijzingen

3 likes

Ja idd, lijkt wel rechtstreeks uit een horrorfilm te komen. En ook die twee andere roommates die aanwezig waren in het huis maar zelf niet aangevallen zijn?

Morgen is er om 15:00 uur lokale tijd (00:00 uur hier dacht ik) een persconferentie… ik hoop dat er dan wat meer duidelijk wordt want er wordt zoveel gespeculeerd momenteel.

2 likes

Ja, bizar verhaal dit. Misschien hebben zij zich verstopt?

Fry declined to say whether the roommates were able to provide an account of the killings or to specify who called 911.

Iemand heeft wel 911 gebeld… Vreselijk.

4 likes

Het huis is zo vreemd gebouwd dat de attacker waarschijnlijk niet eens geweten heeft dat het gedeelte waarin de andere 2 meiden lagen bestond. En doordat het zo vreemd gebouwd is hebben zij daardoor waarschijnlijk niks gehoord (als er al wat te horen viel, want volgens mij waren er sowieso 2 in hun slaap neergestoken?)…

Maar inderdaad hele nare zaak.

2 likes

Vermiste Silvana (36) had relatie net verbroken, ex-partner heeft gewelddadig verleden

https://www.ad.nl/binnenland/vermiste-silvana-36-had-relatie-net-verbroken-ex-partner-heeft-gewelddadig-verleden~ae5da642/

Dit klinkt niet goed. Hopelijk komt er snel duidelijkheid voor familie en vrienden

4 likes

Idd ik hoop dat als hij betrokken is, gaat meewerken.

5 likes

Ik las net dat Sylvana Heber waarschijnlijk vanavond dood is terug gevonden… in een bosperceel tussen Vessem & Hoogeloon :pleading_face:

2 likes

Wat een vreselijk drama. Arme vrouw.
Wat een vreselijke griezels lopen er toch rond.

5 likes

Verschrikkelijk inderdaad. gelukkig is ze gevonden

Vreselijk. 4 Kinderen die hun moeder moeten missen en een vader die daar waarschijnlijk de oorzaak van is. Vind dat zo’n verdrietige situatie

3 likes