Moord- en vermissingstopic

Sandra H. is vandaag veroordeeld voor de moord op Ichelle vd Velde. Treurig verhaal ook weer.

8 likes

Ik luisterde laatst een podcast over de deze zaak, echt misselijkmakend wat die vrouw heeft gedaan. (En dat is nog een understatement)

2 likes

Haha dat oude vieze huis is nu afgebrand en dit bevestigt mijn tunnelvisie weer. Het is neem ik aan nog plaats delict maar de eigenaar wil gaan bouwen en verkopen :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

Nogmaals: enorme tunnelvisie maar ik kan me bij dit verhaal echt heel moeilijk voorstellen dat de moord een uit de hand gelopen conflict is tijdens een ‘gewone’ inbraak door een aantal heel jonge mannen.
Aan de andere kant denk ik de politie zal destijds toch wel uitgeplozen hebben wie welk belang heeft bij de dood van deze man :flushed:

3 likes

Ik zie dit net gedeeld worden op Facebook. Had er zelf in het nieuws nog niets over gezien. Hopelijk wordt ze gauw in goede gezondheid gevonden!

1 like

Ik zie inderdaad deze ook steeds voorbij komen op LinkedIn, wel goed dat er ook in de media langzaamaan iets meer aandacht voor is. Vrij weinig details verder bekend ook nog, waar en met wie ze voor het laatst was enz. Hopelijk snel meer duidelijkheid. Zou je zus/dochter etc. maar zijn.

1 like

De familie sluit niet uit dat de jonge vrouw van daaruit liftend verder is gereisd.

Misschien hierom

1 like

Het AD besteedt er nu ook aandacht aan en daar staat dat de politie geen rekening houdt met een misdrijf en ze dus vermoedelijk vrijwillig is vertrokken.

Het blijft wel een vreemd verhaal. Maar er staat ook nergens iets van “dit is niks voor Nadia” oid. Dus misschien is ze wel eens eerder zomaar vertrokken? Zo naar voor die familie ook. Dan word je toch gek van onzekerheid.

4 likes

https://www.ad.nl/binnenland/nadia-28-nu-een-week-spoorloos-gevonden-lichaam-in-meerssen-niet-van-haar~a811dc0d/

Nu alweer een week geleden. Blijf het bizar vinden.

6 likes

Wat verschrikkelijk voor de familie, helemaal zo voor de kerstdagen.

Hier in de buurt is sinds vannacht ook een vrouw van 28 vermist, de politie deelt het zelfs al op Facebook en er is al een burgernetmelding verstuurd terwijl ze dat normaal niet snel doen binnen 24 uur dacht ik?

Word er gewoon een beetje naar van. Hoop dat ze allebei snel gevonden worden.

Edit: de vrouw hier uit de buurt is al gevonden gelukkig

Edit2: en Nadia is ook gevonden!
https://www.ad.nl/binnenland/massale-online-zoektocht-voorbij-nadia-28-na-8-dagen-in-goede-gezondheid-gevonden~a811dc0d/

7 likes

Ze is gevonden!

7 likes

Wat fijn! Wel typisch dat er nu weer een hoop mensen vinden dat ze recht hebben op een verklaring voor wat er is gebeurd/waar ze was, omdat zij wel haar foto hebben gedeeld op facebook hoor!!

Vind dat zo misselijk. Vergeet nooit meer dat mensen die hadden gezocht naar Ruben en Julian praktisch eisten dat ze op de begrafenis mochten komen, want zij hadden (ongevraagd) wel helpen zoeken naar de jongetjes en zij hadden óók verdriet hoor. Maar nee die egoistische moeder wilde niet allemaal vreemde mensen op het afscheid van HAAR kinderen (dit laatste is sarcasme, even for the record)

13 likes

Misschien ff die foto weghalen, wordt gevraagd door de politie om die te verwijderen toch

1 like

Omfg. Hoe kom je erop om zoiets te schrijven. Al moet ik zeggen dat ik zelf ook nogal wat vraagtekens boven mn hoofd heb wat er dan in godsnaam is gebeurd dat iemand 8 dagen van de aardbodem verdwenen lijkt te zijn? Maarja dat is verder niet aan ons. Fijn dat ze terug is.

7 likes

Ik zou dit eigenlijk sowieso weghalen. Zoiets walgelijks hoeft echt niet verder verspreid te worden, zeker niet in deze context

2 likes

Af en toe moet ik nog aan Lars Mittank denken. Die jongen die ineens vanuit een vliegveld wegrende en nooit meer 1 spoor van is vernomen. Zo bizar dat dat kan. En eng ook. Ik kan me haast niet voorstellen dat hij nog in leven is.

14 likes

Heb ik ook inderdaad! Echt een bizar verhaal vind ik dat. Maar kan me niet voorstellen dat hij nog leeft of dat ze ooit nog te weten komen wat er gebeurd is eigenlijk.

Ik blijf trouwens ook nog steeds wel benieuwd wat er toen met Theo Hayez is gebeurd. Belgische jongen die vermist raakte tijdens het backpacken in Australië. Ik was toen rond dezelfde tijd in dezelfde plaats (Byron Bay) en dat heeft echt veel indruk gemaakt. Overal hingen foto’s van hem. Is ook nooit meer boven water gekomen wat er gebeurd is.

9 likes

Oh jeetje wat een naar verhaal ook. Ik keek ff

Maar is dat gebied heel onbewoond verder of? Want Australie staat natuurlijk wel bekend om enorme uitgestrekte onbewoonde gebieden. Ben zelf nog nooit in Australie geweest maar dat je dan bijna denkt dat hij is verdwaald enzo?

2 likes

Nee Byron Bay is een vrij toeristisch hippie dorpje. Waar dus wel heel veel alcohol en drugs gebruikt wordt.

Hij is vermist geraakt in de buurt van de route naar de lighthouse. Dat is opzich een prima, normale route om te lopen, geen extreme hike ofzo en overdag liepen er ook gewoon kinderen die route. Maar dat pad was wel heel erg donker en op sommige stukken stonden ook geen hekken langs de zee of de soort van afgrond. Dus kan me voorstellen dat een noodlottig ongeluk wel het meest logische scenario is daar door de combi van drugs/alcohol en dat pad. Maar er gingen toen ook wel verhalen dat hij niet alleen was of had afgesproken met iemand daar.

4 likes

Oh dat was ook zo een vreemd verhaal ja!
Ik heb van de week weer een podcast zitten luisteren over Brandon Swanson die verdwijnt terwijl hij met zijn vader aan de telefoon is.

Zulke verdwijningen vind ik echt zo bizar want je zou denken dat iemand ergens ooit wat heeft gevonden of iets weet.

8 likes