Moord- en vermissingstopic

Ja, inderdaad

Maar ook dat kennelijk adviezen van experts ‘gewoon’ aan de kant geschoven kunnen worden in een rechtszaak. Tenminste, zo lijkt het. Maar ik ben een leek wat dat betreft.

3 likes

Dit is heel vaag omschreven maar weet iemand welke zaak ik bedoel? Het gaat om een vermissing van een meisje in Amerika. Ze was volgens mij eind tienerjaren/begin 20. Ze reed ergens 's avonds en is nooit meer ergens gezien of gevonden. Sommige denken ze dat nog leeft in Canada. Ik dacht het op youtube te hebben gezien maar ik kan er niks over vinden.

1 like

Bedoel je Maura Murray?

7 likes

Ja die! Dankje

4 likes

Haar zus plaatst heel veel op tiktok over deze zaak. Zie haar vaak voorbij komen

5 likes

Dinsdag nieuwe zoekactie in Portugal naar vermiste Madeleine McCann Dinsdag nieuwe zoekactie in Portugal naar vermiste Madeleine McCann | Buitenland | NU.nl

Ik vraag me af of het zin heeft. Ze hebben er al eens gezocht en het is een groot gebied. Het zou zeker mooi zijn als het iets oplevert maar joh dat ze het nog proberen

5 likes

Tja, er is zo veel misgegaan in deze zaak. Het onderzoek was een ongeorganiseerde bende.
Vind het wel goed dat ze nog eens gaan kijken.
Heb geen hoge verwachtingen, maar het feit dat ze zo gericht zoeken geeft een klein sprankje hoop dat ze deze keer wèl weten wat ze doen

3 likes

Ja het is altijd een vreemde en moeilijke zaak geweest. Jammer dat het zo is gelopen, maar hopelijk nu meer geluk

4 likes

Ja dit ja. Bij JonBenet Ramsey was het ook een rommel dus fijn dat ze hier nog proberen en natuurlijk wil je weten wat er gebeurd is met je kind.

Idem voor dat de hoofdverdachte omtrent Natalee Holloway die nu al wat jaren in Peru vastzit misschien nog meer jaren erbijkrijgt door het afpersen van haar moeder :+1:

1 like

Lees nu trouwens ook dat ze in 2008 alleen in het water hebben gekeken, niet op land waar ze nu aan het graven zijn.

4 likes

Hoeveel geld zou deze zoektocht al gekost hebben vraag ik me af, ze is al kwijt sinds ik een middelbarescholier was lol.

En wat is het budget dat gemiddeld wordt uitgegeven aan de zoektocht naar een niet-blonde blauwogige kleuter? Zouden ze die überhaupt na 5 jaar nog zoeken? Laat staan na anderhalf decennium?

9 likes

Haha laughing out loud

2 likes

Hm?

3 likes

Ze kiest ervoor om over een woordje te vallen ipv over de inhoud.

7 likes

Ja, alsof je het letterlijk grappig vindt dat ze ontvoerd is.

5 likes

Ik denk dat ik lol nog nooit gebruikt heb als in haha laughing out loud meer als lolllll ik ben oud, loooolllll dat is lang geleden

Maargoed ik snap dat lol in een zin gebruiken schokerend is in een topic waarin mensen gewoon op een beleefde manier willen ramptouristen over de rug van andermans leed.

Mea culpa

25 likes

Die make-up en murder filmpjes vindt men over het algemeen wél oke :sweat_smile:

2 likes

https://www.telegraaf.nl/nieuws/867965131/lichaam-vermiste-maria-van-der-zanden-na-29-jaar-geidentificeerd?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=seeding-telegraaf&fbclid=IwAR0ZQ4WJvDf4iTbMVvHsRa-gxd8qyVN5DjRPKu1hOXFNzdl-_SAVjvHIMo8

Eindelijk is Maria na 29 jaar gevonden!

17 likes

Wow wat triest. Ik vind het ook vreemd want de media deed het lijken alsof hij sowieso de moordenaar is van maddie. En daarna hoor je er ineens niks meer over. Ben benieuwd of we er nog ooit wat over te horen krijgen.

Ze is inmiddels op alle punten schuldig bevonden :tada: natuurlijk krijg je het spoor van dood, verderf, en vernieling er niet mee terug maar toch een vorm van gerechtigheid is uiteraard wel heel fijn voor alle nabestaanden.