Jaa vind dit zon bizarre zaak. Hoe zij ook de volgende middag de politie belt en die ook vragen van waarom bel je nu pas. Daar geeft ze zon vaag antwoord op.
Dit is ook zoân gek verhaal
ânearly 360,000 reports of missing children were made to the FBI in 2022â, bizar
Hoezo bizar?
Geschat wordt 17.000 tot 20.000 jaarlijks in Nederland en wij hebben ~19x zo weinig inwoners. Zou uitkomen op ergens 323.000 - 380.000 vermiste kinderen ongeveer als wij hetzelfde bevolkingsaantal hadden.
Groot deel wordt snel weer teruggevonden trouwens.
Oh maar Nederland vind ik ook heel veel? Had werkelijk waar geen idee dat het aantal in Nederland al zo hoog zou liggen.
Zijn dit losse vermissingen? Want sommige kinderen raken ook meerdere keren vermist.
Ja maar het overgrote deel is dus kort (een paar uur) kwijt. Gewoon weggelopen/ouder kwijt
Niet dat er een 20.000 (of dus 360.000) per jaar permanent vermist raken.
Maar telt de fbi het niet ook pas na aantal uur als vermissing? Of is dat alleen bij volwassenen na 24 uur?
Idk ik ben Jack Bauer niet
Goed, om het nog gekker te maken⊠ze vermoeden dat hij nooit vermist was maar dat zijn moeder hem heeft vastgehoudenđ
Ik hoop zo dat er snel goed nieuws komt. Verschrikkelijk voor zijn familie.
HĂ© bah wat naar. Bizar ook dat ie zomaar ineens weg is en ook nog is gezien op die weg in dat dorp. Met dit weer is de kans klein dat hij het zo lang alleen overleeft denk ik. Laten we hopen op een wonder.
Pff word altijd zo verdrietig van dit soort berichten. Ik moet zeggen dat de alarmbellen wat mij betreft wel af gaan, want als hij verdwaald was in dat dorp dan had heus iemand met goede wil hem wel teruggebracht. Althans, als ik een jochie van 2,5 alleen op straat zie lopen (en zeker na 18 uur) zou ik hem zéker niet alleen door laten dwalen.
Ik begreep uit het bericht, en ook wel uit de fotoâs, dat het een klein dorp in een groot (natuur)gebied is. Daar zijn natuurlijk veel minder mensen dus dan kan ik me wel voorstellen dat hij niet gezien wordt.
Dan is het inderdaad voor de hand liggender, had misschien te veel mân eigen stadsbuurtje in gedachten
Ik lees dat er rechercheurs nu denken dat er een aanrijding was en zijn lichaam daarna verborgen isâŠ
Ze hebben een audioboodschap van de moeder via helikopters laten horen zo heftig.
Ach ventje wordt zo naar van dit soort berichten, lijkt me vreselijk voor alle betrokkenen. Hoop op een goede afloopâŠ
Nog steeds geen updates over Emile. Ik kijk steeds of er al nieuws is. Vind het zo ongelofelijk afschuwelijk, ook dat ze gewoon geen enkele aanwijzing hebben. Dat kindje is gewoon van de aardbodem verdwenen
Ongelooflijk inderdaad.
Het nieuws lijkt ook al minder aandacht te krijgen, vind weinig recente updates. Behalve ivm die charlie hebdo cartoon
Die cartoon maakte me echt razend. Hoe durven mensen hier satirisch over te doen. Ik snap geen enkele vorm van âhumorâ over zo een onderwerp. Dat het in iemand opkomt ook, bah.
Ja ik snap ook niet waarom het nieuws al minder in de aandacht lijkt. Zou dat bewust zijn of echt omdat er gewoon 0 info is?