Het is echt zo bizar idd. Ik zat al bijna te denken misschien issie in een put gevallen waar volwassenen sowieso niet in kunnen vallen etc. Je gaat je van alles bedenken. Wat een nachtmerrie ook voor de ouders en grootouders.
Inderdaad, walgelijk.
Geen idee, er komt meer en meer info over de familie en de achtergrond van de vader nu. Maar een piste waarin een vijand van de vader betrokken is lijkt me ook niet zo waarschijnlijk? Dat die dan bij dat vakantiehuis zouden zijn net wanneer het jongetje aan de aandacht van de familie ontglipt.
Een mogelijkheid wat er gebeurt kan zijn. Kan even niet op een Nederlands woord hiervoor komen. Scenario misschien?
Kende het ook niet voordat ik de Volksjury ging luisteren. Het is een Vlaams woord.
Het is blijkbaar bedoeld als sneer naar de Franse media die allerlei achterlijke theorieën blijven publiceren en de manier waarop ze zich op deze zaak gestort hebben. Nu is het de vader die verdacht is, een paar dagen geleden kwam er nieuws over de moeder waar ‘iets’ mee zou zijn, wolven… echt van alles is langsgekomen.
Ik vind de cartoon alsnog enorm ongepast.
‘Joran van der Sloot heeft moord op Natalee Holloway bekend in zaak VS’ - 'Joran van der Sloot heeft moord op Natalee Holloway bekend in zaak VS'
Zou het? Ik hoop het voor haar familie dat er eindelijk duidelijkheid komt over wat er gebeurd is
Met hoeveel hij al beweerd heeft en gelogen heeft vraag ik me af of je ooit een verklaring van hem honderd procent kan en zal geloven.
Hij wordt er zelf beter van dus dat zegt mij ook veel over de geloofwaardigheid van deze verklaring. Als de familie van Natalee het zo af kan sluiten is dat natuurlijk fijn en het belangrijkst, maar ik geloof zelf echt geen woord van wat deze gek zegt.
Ja nouja ik vond het het meest geloofwaardige verhaal van wat hij in al die jaren heeft verteld. Wat een freak of nature. Maar als hij haar lichaam dus een meter de zee in heeft laten zinken, en toen gedropt. Dan vindt elke visserboot, toerist, politie,noem maar op, dat lichaam ZO snel na een melding van een vermist meisje van 18. Dus haar lichaam als hij het in de zee heeft gedumpt moet dan wel verplaatst zijn.
Ook misselijkmakend dat dit monster een vrouw en een kind heeft. WTF. Over corruptie en omkopen gesproken.
Ik kende haar niet, maar kijk nu docu over dit op hbo. Man, wat erg wat haar is aangedaan. Hoe kan zo iemand al die dokters ook voor de gek houden.
Ja ik zit echt al weken in enorme TikTok “fuik” over haar. Echt verschrikkelijk…
Heb al heel veel stukjes van The Act gezien op TikTok hahah maar staat die dus op HBO?
Vind het echt heftig wat er met haar allemaal gebeurd is, en vooral ook dat ze eigenlijk zegt nu in de gevangenis meer vrijheid had dan bij haar moeder
Hoop zo dat ze op een of andere manier een soort van normaal leven nog heeft de rest van dr leven. En niet in nog meer ellende beland.
Er staat mij ook iets van bij dat haar familie ook heel slecht sprak over die moeder. Haar ouders (dus de grootouders van Gypsy Rose Blanchard) zeiden zelfs iets van: ‘Spoel haar as maar door het toilet’ .
Klopt, ook haar eigen vader.
De moeder van DeeDee heeft DeeDee ook behandeld zoals Gypsie. Ik heb laatst een docu gezien waar de broers/zussen van DeeDee aan het woord kwamen en ook vertelden dat hun moeder altijd zei dat ze ziek was en zo.
Sommige familieleden denken ook dat DeeDee haar moeder heeft vermoord, zij was haar mantelzorger toen ze ziek was.
Ja, klopt dat laatste wist ik nog van een documentaire op youtube, dat dat vermoeden er was. Maar dat wat je zegt over haar broers/zussen is nieuw voor mij.
Zit dat niet “the act”? Die serie over deze case
Oh, dat zou best kunnen. De docu die ik heb gezien staat op Yutube en is alweer van een aantal jaren geleden.
Is the act ook met haar echte familieleden? Ik heb deze docu volgens mij op ID gezien, daar worden de broers en zussen van DeeDee en haar vader geïnterviewd. En ook een aantal mensen zoals de buren en als ik het nog goed herinner ook een arts.
The Act is een serie met acteurs en is alleen gebaseerd op de echte gebeurtenissen maar dus niet met de mensen die erbij betrokken waren.