Nee the act is idd een serie - maar daarin wordt volgens mij wel getoond dat zij idd de mantelzorger van moeder was op het einde en haar “bewust” niet heeft geholpen toen dat nodig was.
Chad Daybell (man van Lori Vallow) is ook schuldig bevonden en ter dood veroordeeld.
https://edition.cnn.com/2024/06/01/us/chad-daybell-murder-sentencing-death-penalty/index.html
Was een ontzettend heftige en intens trieste zaak. Fijn voor de nabestaande dat er eindelijk een uitspraak is.
Hebben jullie wat mee gekregen over de Karen Read trial? Mijn hele tiktok staat er momenteel vol mee. Ze wordt verdacht van het doodrijden van haar vriend, maar haar verdediging stelt zich nu op het standpunt dat ze het slachtoffer is van een doofpotaffaire en wordt ze erin geluisd door een groep mensen waartoe ook de politie behoort.
Iemand hier die toevallig ook die vermissing van Jay Slater volgt op Tenerife? Zie het veel op TikTok voorbij komen momenteel en vind het zo’n bizar verhaal weer waar veel te veel complottheorieën over verzonnen worden.
Ja ik zag het gister toevallig langs komen op tiktok… Echt een bizar verhaal! Hoop snel dat ie gevonden wordt.
Waarom is het zo een bizar verhaal? In mijn optiek wordt het veel groter gemaakt dan dat het is. Hij is gaan lopen, en waarschijnlijk verdwaald geraakt, of door de hitte bevangen of uitgedroogd. Waarschijnlijk een combinatie van dit allemaal. Hij heeft zelf toch in een telefoongesprek aangegeven dat hij al 10 uur aan het lopen was, en dat hij gedesoriënteerd was. Er zijn de laatste tijd meerdere van dit soort zaken in het nieuws geweest.
Ja juist door die verhalen eromheen bedoelde ik. Ik zie al dagenlang niks anders op TikTok en Reddit en het ene verhaal is nog krankzinniger dan het andere. Terwijl het verhaal waarschijnlijk gewoon is wat jij zegt idd.
Ik ben vannacht ook helemaal in die verhalen erover gedoken en probeer er in mijn hoofd dan een logisch verhaal van te maken, maar ik kwam niet ver ermee
Weet nou niet of ik de doodstraf gepast vind ondanks ja, Tammy, Tylee, en JJ hebben wel de dood gevonden met zijn medeplichtigheid maar Lori en Alex zijn in dit geval in mijn ogen net zo schuldig wat mij betreft. Benieuwd waarmee Arizona gaat komen met Lori voor Charles en hopelijk ook Joe.
@Foefjeisthuis Mommy dead and dearest is een docu waar haar familie volgens mij in voorkomt.
Iemand had hem gezien tijdens het kijken van een EK wedstrijd op een scherm? Maar goed het schijnt ook geen frisse jongen te zijn. Denk dat dat ook niet meehelpt en waarom mensen meer denken dan dat hij ergens dood ligt.
Jay Slater is na 4 weken toch gevonden (overleden)
Ik ben benieuwd of ze erachter gaan komen of het een ongelukkige samenloop van omstandigheden was of dat er meer aan de hand was
In het nieuwsbericht staat dat het eerste onderzoek nu aangeeft dat hij is omgekomen door een ongeval of val.
Iemand de documentaire over Laci Peterson gezien op Netflix?
Ik vind het gewoon echt bizar hoe iemand zo koel kan blijven na zo’n gruwelijke daad. En dan ook nog alles bij elkaar liegt.
Nou inderdaad wat een nare man. Ook dat hij tijdens zo’n samenkomen voor Laci met Amber gaat bellen. En wat zei hij nou? Dat hij in Parijs nieuwjaar aan het vieren was? Jeetje die liegt wel heel gemakkelijk.
Hoe delulu ook dat die familie van Scott nog steeds in zijn onschuld gelooft? Ik vind het allemaal redelijk obvious dat hij het gewoon gedaan heeft (heb de laatste aflevering nog niet gezien), maar misschien blijf je als familielid van een moordenaar gewoon liever je kop in het zand steken?
Dit dus! Wordt helemaal gefrustreerd als zijn (schoon)zus weer het woord heeft. Hoe kan je zo’n boord voor je kop hebben.
Ja dat vind ik ook zo bizar bij die ouders van Chris Watts, blijven er ook heilig in geloven dat hij onschuldig is
Denk dat het ook in zekere zin ook een vorm van zelfbescherming is voor de verschrikkelijke werkelijkheid van het realiseren dat je kind (dan wel andere relatie tot directe betrokkenheid) echt zoiets heeft gedaan.
Zij heeft zich ook omgeschoold tot advocaat om hem te kunnen verdedigen las ik als het goed is aan het eind van de docu.
Dat kan ik me in enige mate wel voorstellen, maar kom op je hebt nu 20 jaar de tijd gehad voor reflectie, er zijn inmiddels zoveel feiten bekend. Bijv dat hij is opgepakt in San Diego met 15.000 dollar cash en credit cards of paspoorten van zijn broer (en zijn haar veranderd waardoor hij meer op die broer lijkt) en dan nog met droge ogen zeggen: nee joh hij wilde helemaal niet vluchten, hij was gewoon op familiebezoek